Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיאוריה לרכב, תופס גם לדו גלגלי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מצטער על השאלה הטיפה בורתית, חיפשתי בפורום תשובות ולא מצאתי.

 

ברצוני להוציא רישיון עד 500, השאלה אם התיאוריה שעברתי לרכב היא אותה התיאוריה לדו גלגלי.

 

תודה מראש.

פורסם

לא. ממש לא. אתה צריך לעשות תיאוריה מחדש.

יש קטע שלם בספרי התיאו8ריה שהוא רק למי שרוצה לעשות על אופנוע.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

אם הוצאת רשיון לרכב אז יש לך פטור מתיאוריה לדו גלגלי,אבל אם לא אז אתה צריך לעשות תיאוריה לדו גלגלי

פורסם
אם הוצאת רשיון לרכב אז יש לך פטור מתיאוריה לדו גלגלי,אבל אם לא אז אתה צריך לעשות תיאוריה לדו גלגלי

 

אתה טועה ובגדול.

יש חלק שלם בספר התיאוריה שמוקדש ללומדים לקראת רישיון דו0גלגלי... מי שעבר תיאוריה על רכב עדיין חייב על אופנוע.

זה 100% נכון.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

הוא דווקא לא טועה...

 

 

למי שיש רשיון נהיגה לרכב פרטי פטור ממבחן עיוני לאופנוע עד 500 סמ"ק (מעל 500 סמ"ק צריך ותק של שנה ברשיון עד 500 ככה שגם פה בעצם לא צריך תיאוריה למי שיש רשיון לרכב)...

פורסם

לא נכון. זה תיאוריה שונה לחלוטין... בשביל אופנוע צריך תיאוריה שמשלבת גם את הרגיל וגם מיוחד של אופנועים

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

תודה לעונים. מצאתי תשובה לשאלתי בלינק הר"מ

 

http://www.fullgaz.co.il/archive/mar-05/news/fg11429-how-to-get-driving-lic-for-motorcycles.php

 

מבחן התיאוריה

 

כאמור, בעלי רשיון למכונית, פטורים ממבחן זה, ולא משנה לאיזו דרגת רשיון הם מתכוונים לגשת ולהבחן. אם לא דאגתם לחתימת ה"פטור" כשהייתם במשרד הרישוי ואספתם את טופס התלמיד, זה הזמן לחזור לשם שוב ולקבל את האישור (אמרנו לכם לקרוא ביסודיות!).

  • אחראי פורום
פורסם

ביום שלישי עברתי טסט ראשון על 50 ולא הייתי צריך תיאוריה. ( 9 שנים על הכביש).

את הטופס שקיבלתי מ-מ.מ.ס.י החתמתי במשרד הרישוי שיש לי פטור.

משם למגרש - שני שיעורים - טסט - רישיון.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לא. ממש לא. אתה צריך לעשות תיאוריה מחדש.

יש קטע שלם בספרי התיאו8ריה שהוא רק למי שרוצה לעשות על אופנוע.

אפילו רישיון כנדרש עוד אין לך ואתה מעז להתווכח עם אנשים עם ניסיון ? כמה חוצפה נשפכת פה..

 

בכל אופן,

 

מניסיון אישי , לפני כחודש , ניגשתי לממסי, הוצאתי את הדף הירוק ל 500 סמ"ק ,עשיתי את הבדיקת עיניים, ניגשתי למשרד הרישוי וקיבלתי במקום חתימה יפה ועגולה שנותנת לי פטור מתאוריה!

פורסם

כי.... צריך.... אולי בישביל ליראות אם ישתנה משהו או משהו כזה.... אבל לא נורא סך הכל 25 שקל וחמש דקות

 

והנה הסבר מאוד מפורט לכל מי שרוצה להוציא רישיון לכל סוג של דו גלגלי:

 

http://www.scale-forum.com/viewtopic.php?t=1035

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

פורסם

כי.... צריך.... אולי בישביל ליראות אם ישתנה משהו או משהו כזה.... אבל לא נורא סך הכל 25 שקל וחמש דקות

 

והנה הסבר מאוד מפורט לכל מי שרוצה להוציא רישיון לכל סוג של דו גלגלי:

 

http://www.scale-forum.com/viewtopic.php?t=1035

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

פורסם
כי.... צריך.... אולי בישביל ליראות אם ישתנה משהו או משהו כזה.... אבל לא נורא סך הכל 25 שקל וחמש דקות

 

והנה הסבר מאוד מפורט לכל מי שרוצה להוציא רישיון לכל סוג של דו גלגלי:

 

http://www.scale-forum.com/viewtopic.php?t=1035

מוזר... מי העתיק ממי?

 

http://www.fullgaz.co.il/archive/ma...motorcycles.php

×
×
  • תוכן חדש...