Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

אצלי באונו בפגוש האחורי עשו צביעה חובבנית בחלק התחתון של הפגוש.

אני רוצה להוריד את הצבע...

יש רעיונות? ניסיתי עם שפכטל באיזורים שהתחילו להתקלף..

[SIZE=5][COLOR=red][/COLOR][/SIZE]

פורסם

בינתיים אני רוצה רק להוריד את הצבע האדום כי זה ממש מכער את הפגוש הוא נראה כמו "זברה" מרוב הקילופים...

אבל אני לא רוצה לפגוע בצבע השחור המקורי שמתחת

[SIZE=5][COLOR=red][/COLOR][/SIZE]

פורסם

אם אתה כבר מסיר תאלץ לפגום קצת בשחור שמתחת, ואז או לחיות עם זה או לצבוע בעצמך כמו שצריך. אני אישית אוהב את האונו עם חצי טמבון צבוע (במיוחד יפה בלבן), או שתשים צבע שחור חדש על הכל (צבע לפלסטיק טוב יעשה את העבודה כמו שצריך).

...Carpe Diem

  • אחראי פורום
פורסם

זה לא יפגע בשחור כי זה פשוט לא צבע...

בתהליך הזרקת הפלסטיק פשוט הזריקו פלסטיק שחור.

אם תחליטו להתעלל לרגע ותחתכו עם יפנית - תראו שבפנים אין הבדל.

 

אם אלו חומרים כימיים שישאירו כתמים בהירים - זה כבר משהו אחר...

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
אם אתה כבר מסיר תאלץ לפגום קצת בשחור שמתחת, ואז או לחיות עם זה או לצבוע בעצמך כמו שצריך. אני אישית אוהב את האונו עם חצי טמבון צבוע (במיוחד יפה בלבן), או שתשים צבע שחור חדש על הכל (צבע לפלסטיק טוב יעשה את העבודה כמו שצריך).
גם אני אוהב את זה בצורה כזו אבל הבעיה שהצבע כנראה נכנע למזג האויר התייבש והתחיל להתקלף...

רק הטמבון האחורי צבוע כך הקדמי כולו שחור.

לבינתיים אני רוצה לתת לו מראה שחור אחיד עד שאמצא ממון כדי לצבוע אותו מחדש וגם את הטמבון הקדמי...

בכל אופן תודה על העזרה:-)

יניב

[SIZE=5][COLOR=red][/COLOR][/SIZE]

×
×
  • תוכן חדש...