Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בלמים ננעלים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם !

 

שאלה לכל המבינים !

 

ב-לאדה 1982 בלמים קדמיים מתחממים אחרי נסיעה של 10 דקות (חום מנוע 90 מעלות צלסיוס), וננעלים בהדרגה(הדוושה הופכת לאבן, ואי אפשר להזיז את הרכב), ולוקח להם 30-45 דקות להתקרר ולהשתחרר לגמרי...

 

מה יכולה להיות הבעיה ?

 

תודה רבה מראש...

פורסם

יכול להיות אויר במשאבה מרכזית וגם מגבר בלמים לא תקין. האם זה מתחמם בשני הגלגלים?

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

אם תתן קצת פרטים: ממתי זה התחיל. בבת אחת? בהדרגה.? אחרי טיפול? וכו. אולי הרעיונות יבואו.

בהצלחה

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

שום נגיעה, שום טיפול...

 

זה התחיל אחרי שנסעתי כ-10 דקות בכביש מהיר, ופתאום הגעתי לרמזור בכניסה לעיר, בלמתי כמה פעמים, בלימה, עזיבה, הורדת הילוכים, ואחרי זה בהדרגה הרגשתי שהאוטו סוחב פחות ופחות, והתחלתי להרגיש ריח שרוף, ובעצירה בצומת הבאה הם פשוט ננעלו...יצא עשן מהגלגלים והצמיגים התחממו...זה היה לפני שבוע, מאז נסעתי עם הרכב בעיר, והרגשתי את זה כבר עומד להתחיל, והספקתי להגיע לבית...

 

שמן בלמים מלא, אין סימנים לאויר במערכת...

פורסם

תשמע, עשיתי עבורך קצת עבודת מחקר.... איני יכול לקבוע בוודאות כמובן , אך עוד כיוון למחשבה הוא ווסת בלימה לא תקין, במידה ומותקן אצלך. בכל מקרה, ג ש ל מ ו ס ך !

- תעיף מבט פה בתשובה של אישפוז -

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=53955&highlight=%E1%F8%F7%F1%E9%ED+%F0%F0%F2%EC%E9%ED

 

- השרשור של ניצן, שגם לו יש לאדה.... והשתלשלות העניינים שהיא שונה במקצת אך שווה קריאה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=74014&page=1&pp=15

 

גם פה יש משהו מעניין

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=60695&highlight=%E1%F8%F7%F1%E9%ED+%F0%F0%F2%EC%E9%ED

פורסם

הייתי בודק את המשאבה המרכזית ואת הבוסטר.

 

תניע את המנוע מבלי לנהוג. תן שתיים שלשה לחיצות על הבלם, לא בכח, הקשב לצליל וחוש אם אתה צריך להפעיל כח או אם הדוושה מחליקה בעדינות למטה.

לאחר מכן, דומם את המנוע ותן מספר לחיצות איטיות על הדוושה. , אם תשמע צליל של אויר נושף עד הפעם השנייה או השלישית ולאחר מכן הדוושה מתקשה.הרי , הבוסטר תקין ואז אתה בשקט יכול ללכת על החלפת משאבה. אם הבוסטר לא משמיע צלילי נשיפה הרי הוא לא תקין , או אז, יש לבדוק את צינור תת הלחץ המפעילו. אם הוא תקין , אזי הבוסטר לא תקין.

יש לך עם מה להתחיל

בהצלחה.

נב. מבלי לפגוע , אם אינך מנוסה , בלמים זה לא משחק , תן את הטיפול למכונאי.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם
שלום רב לכולם !

 

שאלה לכל המבינים !

 

ב-לאדה 1982 בלמים קדמיים מתחממים אחרי נסיעה של 10 דקות (חום מנוע 90 מעלות צלסיוס), וננעלים בהדרגה(הדוושה הופכת לאבן, ואי אפשר להזיז את הרכב), ולוקח להם 30-45 דקות להתקרר ולהשתחרר לגמרי...

 

מה יכולה להיות הבעיה ?

 

תודה רבה מראש...

הבעיה אינה בבוסטר,

 

הסיבה ,קליפרים לא חוזרים,או מ.מרכזית לא חוזרת עקב

גומיה שהתנפחה.

הבדיקה:בעת התקלה,שחרר צינור שמן קידמי מ.מרכזית(לא לגמרי מספיק שני סיבובים).

ראה שיוצא מעט שמן,דחף את האוטו קדימה/אחורה, אם השתחרר החלף מ.מרזית

אם לא(השתחרר)קליפרים תפוסים.

עלי לציין:אם אתה לא מיומן,אל תתעסק בברקס.

 

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

תודה רבה לכולם על התגובות, עזרתם מאוד, תודה לסטינגר על הלינקים, לדוד על ההכוונה המקצועית, לצבי על העצות השימושיות, אני בהחלט אנסה להזיז כמה דברים, למוסך אני לא הולך, כי עוד לא נתקלתי במכונאי גבר שיגיד לי באמת מה יש, הרכב אצלי רק חודש וחצי, וכמו שאתם רואים בחתימה, לא חסר לי על מה לנסוע...אני מוצף בחלקי חילוף ועם פירוק והרכבה אני יכול להסתדר, יש לי רקע קל במכונאות...

 

לסיום, התגובה של unix בסוף, הייתה מיותרת, בסה"כ ביקשתי להתייעץ לגבי משהו שעוד לא פגשתי, ולא ביקשתי אבחנה לגבי מה אני יכול\יודע ולמה שאלתי את זה בפורום...(לא להפגע, הכל ברוח טובה)

 

תודה רבה לכולם !!! גמר חתימה טובה !!!

פורסם

רוברט, עם כל הכבוד והערכה שאתה מבין דבר או שניים קלים במכונאות, יש לך בעייה בבלמים ואתה אומר שאתה לא הולך למוסך כי אתה לא מכיר "גבר" שתאמין לו.

 

זאת אחת מהגישות והדעות הכי אידיוטיות שאי פעם נכתבו מעל דפי פורום זה. נהיגה ברכב עם בעייה כמו שלך גובלת ברשלנות פושעת.

יש מוסכניקים טובים ואמינים בארץ, תשאל כאן וימליצו לך על כמה.

 

גש למוסך ותעשה טובה לעצמך, לרכב שלך ולשאר הנהגים בכביש.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
הבעיה אינה בבוסטר,

 

הסיבה ,קליפרים לא חוזרים,או מ.מרכזית לא חוזרת עקב

גומיה שהתנפחה.

הבדיקה:בעת התקלה,שחרר צינור שמן קידמי מ.מרכזית(לא לגמרי מספיק שני סיבובים).

ראה שיוצא מעט שמן,דחף את האוטו קדימה/אחורה, אם השתחרר החלף מ.מרזית

אם לא(השתחרר)קליפרים תפוסים.

עלי לציין:אם אתה לא מיומן,אל תתעסק בברקס.

 

בברכה

דוד

הבדיקה ניראת נכונה למעט שחרור הצינור , אפשר פשוט לפתוח ניפל ניקוז אויר. בכל מקרה יש לנקז אויר מהמערכת אחרי בדיקות אלו. באשר לשאר הרעיון מתאים , ביחוד כי עכשיו, אנו יודעים כי הרכב אצל רוברט רק חודש ואינו מכיר את ההיסטוריה שלו.

רוברט, שוב, אם אתה לא בטוח וזו לא בושה, תפנה למכונאי אשר ייקח את מלוא האחריות. במקרה ההפוך , שקול כל צעד אותו אתה מבצע. חיי אדם תלויים בהחלטה שלך.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

שלום.

 

 

"לכול הגאונים"!!!

איזה בילבולי ביצים אתם מוכרים לחג?

כול הבעיה נובעת מצינורות בלם קדמיים סתומים ואו אולי גם קליפרים תפוסים אבל קשה לי להאמין ששתיים ניתפסים יחד.

על כול פנים אני בטוח ב100% שהבעיה לא מהבוסטר ולא מהשסטום וגם לא משאבה מרכזית.

 

על מנת לבצע בדיקה לאימות התקלה כול מה שצריך לעשות הוא זה.

להרים את הגלגלים הקדמיים בצורה בטוחה ללחוץ ברקס לעזוב את הברקס ולראות אם הגלגלים תפוסים. אם הם תפוסים יש לשחרר את ניפל ניקוז האויר בקליפר בעדינות ולראות אם קופץ מאת נוזל בלמים החוצה והגלגל מישתחרר מיד הבעיה בצינורות הגמשים.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

על מנת לבצע בדיקה לאימות התקלה כול מה שצריך לעשות הוא זה.

להרים את הגלגלים הקדמיים בצורה בטוחה ללחוץ ברקס לעזוב את הברקס ולראות אם הגלגלים תפוסים. אם הם תפוסים יש לשחרר את ניפל ניקוז האויר בקליפר בעדינות ולראות אם קופץ מאת נוזל בלמים החוצה והגלגל מישתחרר מיד הבעיה בצינורות הגמשים.

בברכה בני ל.

חבר'ה, ירדתם לגמרי מהנושא, הרי הסברתי שהבלמים ננעלים רק אחרי שהמנוע מתחממם, אחרי נסיעה של 10 דקות, שבמשך 10 הדקות האלה, הבלמים עובדים מצוין, בצורה רגילה לחלוטין !!!

 

ברגע של התחממות מלאה של המנוע, והוא נוטה להתחממם קצת יותר מ90 מעלות...מתחילים בהדרגה הבלמים להנעל, מה שלוקח בערך 3-4 דקות עד לנעילה מלאה, בין אם אני לוחץ עליהם או לא !!!

לא יעזור כלום !!!

 

בני, עם כל הכבוד, אי אפשר להתקרב למרחק שהוא קטן מ-10 ס"מ לג'אנטים !!!

אלא אם כן מישהו מתכוון לטגן עליהם חביתה !!!

 

כנראה שזה משהו שקשור להתחממות, אולי השמן מתחמם, אולי המשאבה המרכזית, וכך מפסיקה לעבוד, ואולי זה הסימן שהיא כבר שבקה חיים, אם היא לא מתפקדת בחום מנוע גבוה...

פורסם

שלום.

 

"חבר'ה, ירדתם לגמרי מהנושא, הרי הסברתי שהבלמים ננעלים רק אחרי שהמנוע מתחממם, אחרי נסיעה של 10 דקות, שבמשך 10 הדקות האלה, הבלמים עובדים מצוין, בצורה רגילה לחלוטין !!!"

 

ידידי לדעתי אין קשר בין התחממןת הרכב . הבעיה היתחממות הבלמים אחרי נסיע של 10 דק'

עשה את הבדיקה שאמרתי ונדבר אחר כך.

בברכה בני ל.

 

 

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...