Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשביל מה אתה נותן למוסך מורשה לבדוק מים במצבר ולגרז בקטבים? לבדוק מים ושמן כל אחד יודע (ולא בתחנת דלק), לבדוק מים במיכל מתיזי שמשות ולבדוק את להב המגב כל אחד יכול. צמיגים ולחץ אויר בודקים בלי בעיה. כנס לתחנת דלק ומלא אויר לפי נתוני יצרן.

בקיצור- לא חבל על הכסף? כל עבודה כזאת שבוצעה ברכב אפשר לבדוק לבד עם מעט ידע בלבד.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היי

 

הורד את הקובץ מהקישור

 

בקובץ תמצא הסבר לבדיקות השונות+צילום,אומנם ההסבר מתוך ספר אחזקה עבור גולף דגם 3 אבל ישנם דברים שלא משתנים.

 

מרק

Binder1.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם
אני ארשום לפניכם את כל הנתונים /כל הרכיבים וכל מה שעשו לי ואתם תנסו לשער כמה בערך עלות של דבר כזה.

כי אני רוצה לראות אם לקחו לי מחיר טוב או לא 'ממש טוב :???: '

 

- מ. שמן-15

- מ. דלק-10

- מ. אויר-25

- מצת דנסו k16pr-u11 סט-50

- רצועת תיזמון-90

- גלגלת תיזמון-130

- מותחן-100

- סט חוטי הצטה-140

- מחזיר שמן-24

- שמן מנוע AGIP חצי סינטטי-80

- תוסף אינג'קטור רגיל STP-28

- עוצר נזילות STP-24-24

----------------------

עבודה

- בד' מים וגירוז קטב' במצבר-30

- בדיקת נוזל במצנן וצנרת-30

- בדיקת שמן תיבת הילוכים-30

- בד' יעילות בלמים מיניליין-100

- בדיקת מערכת פליטה-30

- בדיקת רצועות מנוע-30

- בדיקת צמיגים-30

- נסיעת מבחן-12.5

- בד' מגבים מתזי נוזל שמשות-15

- בדיקת שמן הגה כח-15

- בדיקת בלמים פרוק + הרכבה-60

-

 

אז מה היה לנו שם?:smile::razz:

 

זה וזה פלוס זה וזה וזה וזה וזה:???:

 

אז כמה יצא:roll:

 

ככה וככה

 

תגיד כמה?:roll:

 

ככה וככה:razz:

 

...תן לו משהו שיעצור לו את העצבים....

(משתעל)

 

מה נתת לו?

 

שמן ברקס:smile:

 

כמה יצא?(באמת קשה לחשב,אלו המחירים אצלי ברכב פחות או יותר)

 

ניצן

פורסם

אני לא יודע מה הקטע של "מה אתה נותן למוסך לבדוק לך מים במצבר"

 

מצד אחד אתם בוכים שאתם רוצים הגינות! מצד שני אתם עושים אבועלי.

חלק מהטיפול הכולל הוא בדיקה של הדברים הנ"ל.

אל תקפצו בראש.

פורסם

כשאני לוקח את הרכב למוסך ואומר לו תעשה לי טיפול 10 זה מה שאני מצפה לקבל. המוסכניק לא צריך לעבור איתי על רשימה מה כן מה לא.

לא כולנו תותחי רכב ולא כולנו נמרצים מספיק כדי להתרוצץ מסביב לרכב ולבדוק את כל הדברים האלה ולכן הולכים למוסך ואפילו מורשה שיעשו את הטיפול.

זה בדר"כ לא שהמוסכניק מסכם בסוף את החשבון ואומר טוב, בדקתי מים +10 שקל, שמתי לו גריז על המצבר עם האצבע +20 שקל. יש להם סט של דברים שהם עושים כחלק מהמכלול שמוגדר טיפול שזה מה שהוא הלך לעשות.

לכן להגיד יכולת לבדוק שמן לבד זה קצת טפשי. אני אישית לא הייתי סומך על מוסכניק שסומך על זה שאמרתי לו בדקתי שמן וייתן לי ככה לצאת משם.

פורסם

בוא נגיד שעשוו לך הרבה בדיקות שאתה לא היית חושב אליהם וחלק נכבד מהם אתה יכול לבצע לבד..

המוסכים לא פריירים הם רוצים לעשות כמה שיותר כסף וככה כל אחד

בכללי המחיר נראה לי קצת גבוה אבל הגיוני למוסך מורשה.

ואתה לא פרייאר כמו שאנשים שולפים מהמותן אבל אל תתרגש כל אחד עובר את זה מתישהו.

פורסם

לכל אלה שמצדדים בגישת ה"פרייאר, שילמת הרבה". עבודה במוסך מורשה עם חלקים חדשים, וביצוע כמו שצריך, עולה כסף. אתם לא חייבים לבצע את הטיפולים. ולפותח השירשור

טיפול גדול בסיאט איביזה שנת 2004, במוסך של היבואן, בבאר שבע, עלה 1230 שקל וזה בלי טיימינג (שיהיה שנה הבאה..).

 

מי שרוצה לחסוך, יש מחיר לחיסכון (וזול לפעמים עולה ביוקר...).

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

בכללי המחיר נראה לי קצת גבוה אבל הגיוני למוסך מורשה.

ואתה לא פרייאר כמו שאנשים שולפים מהמותן אבל אל תתרגש כל אחד עובר את זה מתישהו.

אתה מקשיב לעצמך בכלל? :roflmao: :roflmao:

 

"בכללי המחיר נראה לי קצת גבוה... ואתה לא פראייר... אבל אל תתרגש כל אחד עובד את זה מתישהוא."

 

אם המחיר גבוה אז הוא כן פראייר. את מה כל אחד עובר? את הרמאויות של המוסך המורשה?

פורסם

בלי טיימינג (שיהיה שנה הבאה..).

 

מי שרוצה לחסוך, יש מחיר לחיסכון (וזול לפעמים עולה ביוקר...).

"יש מחיר לחיסכון".. שלא תגלה את זה על בשרך.

לא צריך להחליף רצועת תזמון. שיהיה שנה הבאה. מקסימום תיקרע הרצועה וילך המנוע.. לא משהו רציני.

פורסם
"יש מחיר לחיסכון".. שלא תגלה את זה על בשרך.

לא צריך להחליף רצועת תזמון. שיהיה שנה הבאה. מקסימום תיקרע הרצועה וילך המנוע.. לא משהו רציני.

לא ענית עדיין !! מתי גירזת לאחרונה את קטבי המצבר, באיזה גריז השתמשת, האם ניתן להשתמש בכל גריז או כזה מנוטרל מוליכות חשמל....ואם כבר מנוטרל מוליכות חשמל (למרות שזה יוצא קצת רמז) האם בגריז מנוטרל ע"י מלח, האם מנוטרל ע"י אוסמוזה או בכלל בגריז אשר מנוטרל ע"י שיטות אלקטרו סטטיות....

ולמה לכל הרוחות אנחנו עושים את זה - למה לגרז את זה שום דבר שם לא זז

 

אם לא תענה על השאלה הזאת....אני אשים את השאלה ואת חוסר התשובה שלך בחתימה שלי - שכולם פה ידעו שאנשים בפורום טכני מקשקשים על דברים שאין להם בהם שום מושג, וסתם גורמים לאחרים "באסה" בגלל מילים כמו פראייר וכו'

 

מי שיודע מתבקש לא לענות - אני רוצה להוכיח פעם אחת לכל הפורום הזה שבן אדם קופץ בראש, שיבין קצת לפני שהוא אומר "למה אתה נותן להם לבדוק"

פורסם

זה שהכל נכתב בקבלה זה ליופי, בשורה התחתונה מרבית העבודה נעשתה על הטיימיניג ועל הטיפול וזה למה ככה זה עלה ולא עלה לו 3000 שקל כי שמו לו זריז בבקטבים של המצבר ובדקו שמן/מים אויר ומה שתרצו

 

 

בשורה התחתונה, מחיר סביר, בהנחה שבוצעה עבודה מקצועית

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

היי

 

על-מנת לשמור על הקטבים/מכלול של המצבר מפני קורוזיה שעלולה להתפתח עליהם אני נוהג למרוח ווזלין.

הווזלין מונע התחמצנות של מכלול החיבור של הכבל למצבר.

כפי שאתה כבר יודע חמצן שנמצא באוויר החופשי הינו זרז לקורוזיה.

מומלץ לנקות היטב את הקטבים וגם את נעלי הכבל לפני המריחה.

 

נכון יש גריז מיוחד למריחה על הקטבים אבל ווזלין עושה גם הוא את העבודה.

 

עוד שאלות ??

איזה כייף לי :)

פורסם

א.השאלה היתה לסטילו - יופי 100 נקודות לגאון התורן

ב.צדקת בעקרון אבל לא ענית לשאלה

 

איזה גריז נבחר להשתמש : גריז מנוטרל מוליכות חשמל על בסיס :

מלח\אוסמוזה\או אלקטרו סטטיות

 

אני לא מתקיל אותך לגמרי ושואל למה נעדיף אותו ולא אחר....

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...