Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני דווקא ממליץ על גריז מנוטרל מוליכות חשמל

ואני דווקא רוצה שסטיו (שאין לי ספק שלא ידע אפילו למה מגרזים קטבים!!) יענה

או לפחות מרק10 שיענה....חבל שלא ענה היום, כנראה שהספר שמולו לא מספיק מקצועי לתשובה שכל מכונאי סוג 1 יודע

טוב נמתין לתשובה - ושוב אני אומר לכל ה"כבדים" צביקה איציק וכו', כל הז'אנר המקוצעי פה - אל תענו על זה אני רוצה שה"ילדים" יוכיחו את מקצועיותם ופעם אחת יוכיחו שהם לא קשקשנים אלה יודעים על מה הם ממליצים

 

בנתים אחד נפל : stio הוכיח שהוא לא מבין יותר מידי

נראה מי הבא שהולך ליפול בשרשור הזה !

 

אגב וזלין - לפעמים וזלין נמס בחום ואז מאבד מהאפקט, אבל זה לא נושא השרשור

פורסם

אני כבר לא מדבר על הטיפול של הבחור שלדעתי קיבל שירות מעל למצופה והמחיר בסדר גמור

 

 

אני מדבר פה נטו בלי קשר לכלום על כל מיני קשקשנים שקופצים ומשחקים אותה חכמים, כאלו שחשים את עצמם מנהלי עבודה בלובינסקי מרכזי בעוד אין להם הידע להיות מנפחי אוויר ראשיים בפנצ'ריה השכונתית, כאחד בעל ידע נרכב במכונאות אני רואה פה לפעמים תשובות שהן מתחת לכל ביקורת, רוויות בשטויות שאין לי מושג מנין צצו להן, אנשים פה מטיחים האשמות בבעלי מקצוע, מלגלגים לעבודה כזאת או אחרת, או סתם מבאסים אדם באיזה "פראייר" כזה או אחר, אז וואלה הינה שאלתי שאלה והאמן לי שכל בעלי המקצוע האמיתיים פה קרי צביקה איציק רפי לין, ועוד ועוד עונים עליה תוך כדי שינה וגירוד בין אשך ימין לאשך שמאל, ואילו כל הקשקשנים שעכשיו ברור עד כמה הם מתקשים לענות - אז אותם קשקשנים שמתקשים לענות על שאלה כלכך פשוטה אין להם שום זכות לבוא ולשפוט פה מי פראייר ומי לא

 

בקיצור השאלה עדיין ניצבת אין טעם לחזור עליה היא מודגשת בבירור 2 הודעות מעלי, כרגיל : אני מבקש מכל יודעי הדבר הכבדים לא לענות על השאלה, השאלה מופנית לSTIO שאין ספק ולו קטן ביותר שלא ידע לענות עליה (אלא אם איזה חכמולוג "יגלה" לו) ולמרק10 שלפחות יצא 50 אחוז צדיק בזה שהוא ידע חלקית את השאלה הראשונה....אני ממתין :

מחר אחר הצהריים אם לא תהיה תשובה אני אתן פה את התשובה...ובזאת הביא לידי ידיעת הפורום על קשקשן כזה או אחר, לאט לאט נצוד כל הקשקשנים וכל פורום CF ידע למי להקשיב ואת מי לסנן !!

פורסם

עתיד אני ממליץ על רימונים מספר 26.

 

ה"פראייר" הינה מילה שמושרשת עמוק במוחו של הישראלי והוא לא יהסס להשתמש בה ברגעים בהם ירגיש חלש וכי מישהו עשה טיפול שלם ושילם על זה מחיר יותר נמוך ממנו. הרי אצלו גם ניקו שמשה קדמית אז הבחור השני "פראייר" "דפקו אותו" ו..."אחי"!

אף אחד לא פראייר, יש שוק פתוח, הוא קיבל טיפול מלא ועל כך שילם מחיר כלשהו ומה זה מעניין אם שטפו לו את המראה או לא. תפסיקו לחפש איך דפקו את חברים שלכם, ותפסיקו לשמוח לעיד.במקום לצעוק את המילה המגעילה הזאת, הייתם אומרים לבחור " אני דווקא עשיתי אותו טיפול ב100 שקל פחות"

נו ו? קרה משהו? הוא הפסיד את התחתונים?

תפסיקו לבלבל את המוח.

פורסם
"יש מחיר לחיסכון".. שלא תגלה את זה על בשרך.

לא צריך להחליף רצועת תזמון. שיהיה שנה הבאה. מקסימום תיקרע הרצועה וילך המנוע.. לא משהו רציני.

אם לא הבנת התכוונתי בדיוק הפוך. שאני כן מטפל ברכב בזמן, ומוכן ללכת למוסך שישחטו אותי במחיר, אבל כשאני יודע שיש אחריות לעבודה, ואחריות שהחלקים תקינים ומקוריים היכן שצריך.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

בעוד שעתיים אני אפרסם את התשובה לשאלה שלי

אני מזכיר : STIO לא העיז בכלל להראות פניו בשרשור מאז השאלה, כי אין לו שמץ של מושג איך לענות עליה

 

מרק10 : שיצא סביר בנתיים, לא ידע לענות עליה בשלף - והודיע "שיבדוק בסיפרות המקצועית" זה כבר מראה משהו, דבר כזה פשוט צריך לפתוח סיפרות מקצועית,

בכל מקרה אני ממתין עד שעה 12 - בשעה 12 אני אכתוב את התשובות...וזאת תהיה לרובינו מבטיח !

פורסם

עשיתי לפני כמעט חודשיים טיפול 105K למאזדה שלנו בחצר האחורית בידי דוד שלי שהוא מכונאי מורשה מטעם מאזדה.

 

 

  • הוחלפה רצועת טיימינג
  • מחזירי שמן
  • בולמים קדמיים (אחד מהם נזל, והחלפנו כבר שתיים)
  • כיוונון תופי בלימה והוצאת כמויות עצומות של פיח שהצטברו שם (בלם היד הפך להיות יותר "בשרני" מאז)
  • הוחלפו דיסקיות בלימה וקאליפרים (שהיו שחוקות מאוד והיו יכולים לנסוע עוד כמה מאות ק"מ בטרם היינו מאבדים בלמים)
  • פילטר שמן
  • פילטר אויר
  • נעשתה סיכה
  • כיוון טורים
  • נצבעה תושבת מצבר
  • ונורות שונות (על הדרך, הכנה לטסט)

סיכום כללי: 2200 שקל (מחיר החלפים).

 

מוסך מורשה?

אופציה שלא באה בחשבון - היחס המזלזל שקיבלתי ועלויות הטיפול שלהערכת דודי היו מגיעות ל5-6 אלף שקל והזמן שהרכב היה עומד במוסך.

 

שיתעסקו עם הליסינג וחברות ההשכרה, שיחנקו איתם.

ברכב שלי רק מקצוען אחד נוגע.

IMAG0140.jpg

IMAG0150.jpg

IMAG0179.jpg

IMAG0183.jpg

IMAG0184.jpg

IMAG0191.jpg

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם

היי

 

בקשר לחידון של עתיד...התשובה היתה ברורה וידועה עוד מתחילת האשכול.

מומלץ להשתמש בגריז לא מוליך חשמלית גריז שאינו מכיל חומרים מתכתיים או בעלי מוליכות חשמלית.

 

למרות שהיום יצרני הרכב ממליצים לא למרוח שום גריז על הקטבים,כנראה בגלל שמכלול החיבור למצבר עשויי ממתכת אצילית או ציפוי שמונע קורוזיה. (לא בדקתי זאת).

 

נכון נעלי הכבל עשויים מנחושת/פליז אבל הבורג שמהדק את הנעל לקוטב של המצבר כנראה לא הקפידו לשים בורג מפליז/נירוסטה/נחושת כך שהיתה נוצרת קורוזיה באזור.

 

בכלל יש לדאוג להשתמש במתכות בעלי פוטנציאל חשמלי קרוב כך שלא יווצר תא גלווני שיגרום בסופו של דבר לקורוזיה.

מצורף קובץ אחזקה רישמי של AUDI/VW שבו מצויין במפורש לא למרוח גריז על הקטבים של המצבר

עוד חידונים ??

מרק

27-1 Battery.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה על החידון השבועי, הפתרון מהשבוע שעבר לשאלה "מילאתי לחץ אויר של 34 מקדימה ו-31 מאחורה, איזה אוטו יש לי?" הוא: מיאטה מוכנה למירוצים.

 

השאלה לשבוע הבא - "אני משתמש בפילטר שמן של FRAM, נחשו כמה זמן המנוע שלי יחזיק?"

 

מוטי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...