Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין להחליף שמן בדיפרנציאלים

על פי ספר הרכב זה מה ששמים

למרות שאני יודע ששמים שמנים לא היפואידים

- על הבנתי אלו שמנים שצריכים לעמוד בתנאים יותר קשים

הרכב הוא סמוראי

שאלתי את השאלה פה כי אני יודע שיש פה "תותחי" שמנים

פורסם

ברכבך היצרן אינו מחייב שימוש בשמן היפואידי, אך עם זאת , כפי שציינת, שמן זה מיועד לעמוד בעומסים רבים הנוצרים ציר ההינע.

תוכל למצוא שמנים היפואידים של Liqui-Moly בצמיגות 80W-90 (מינרלי), או 75W-90 (חצי סינטטי).

השמנים אינם נפוצים במידה רבה, אך תוכל לבדוק היכן ניתן לרכשם אם תשוחח עם יבואן LM בארץ, פרומט-סחר מראש העין (פנה אליי ואשלח לך את הטלפון בפרטי).

 

כמו כן, חברת מוטול מייצרת שמנים היפואידים בעלי איכות גבוהה ביותר.

מוטול מייצרת, בנוסף למפרט שציינתי ב- LM, גם 75W-90 סינטטי מלא.

אולם, ניתן להשיגם באריזות של 22 או 60 לטרים בלבד (מיועדים למוסכים).

נסה להשיג שמן זה במוסכים המורשים של BMW, אולי ימכרו לך בכמות קטנה יור מתוך הצוברים שברשותם.

קח בחשבון שהשמנים הסינטטיים יקרים משמעותית מהחצי-סינטטים והמינרליים.

 

מקווה שעזרתי.

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
ברכבך היצרן אינו מחייב שימוש בשמן היפואידי, אך עם זאת , כפי שציינת, שמן זה מיועד לעמוד בעומסים רבים הנוצרים ציר ההינע.

תוכל למצוא שמנים היפואידים של Liqui-Moly בצמיגות 80W-90 (מינרלי), או 75W-90 (חצי סינטטי).

השמנים אינם נפוצים במידה רבה, אך תוכל לבדוק היכן ניתן לרכשם אם תשוחח עם יבואן LM בארץ, פרומט-סחר מראש העין (פנה אליי ואשלח לך את הטלפון בפרטי).

 

כמו כן, חברת מוטול מייצרת שמנים היפואידים בעלי איכות גבוהה ביותר.

מוטול מייצרת, בנוסף למפרט שציינתי ב- LM, גם 75W-90 סינטטי מלא.

אולם, ניתן להשיגם באריזות של 22 או 60 לטרים בלבד (מיועדים למוסכים).

נסה להשיג שמן זה במוסכים המורשים של BMW, אולי ימכרו לך בכמות קטנה יור מתוך הצוברים שברשותם.

קח בחשבון שהשמנים הסינטטיים יקרים משמעותית מהחצי-סינטטים והמינרליים.

 

מקווה שעזרתי.

אפי.

 

בהמשך לדבריו של אפי :

1. פרומט לא מייבאים את השמנים המדוברים. אתמול שוחחתי איתם בשבילי ובשביל חבר נוסף, חוץ משמני המנוע שלהם - הנציג איתו דיברתי לא ידע להגיד לי כלום על מה שהם מייבאים.

מאוד עצוב ולא מקצועי לטעמי, אבל אולי זה בגלל שאני לקוח פרטי. קשה לי להאמין שזו הרמה שהם מציגים ללקוחות עסקיים שלהם.

2. את השמנים של מוטול באמת כדאי לטרוח ולהשיג - שוחחתי גם עם נציג שלהם אתמול לגבי השמנים שלהם, המציג של מוטול אגב, היה הרבה ה-ר-ב-ה יותר מקצועי ומבין כששוחח איתי, הוא ידע לפרט על התכונות של השמנים והתמצא היטב במה שהוא מייבא [בניגוד לבחור מפרומט שלא היה לו מושג, התחיל למלמל לי "תראה, אנחנו מביאים 20 50 10 50 60 40...וכל מיני מספרים" כשלחלוטין ניכר שאין לו מושג על מה הוא מדבר]

 

 

אם אתה מעונין - אני יודע על לפחות עוד בחור אחד חוץ ממני שרוצה שמנים לאוטו שלו, כך שניתן באמת להתארגן ולרכוש שמן מאחד ממוסכי ב.מ.וו לפי הצורך.

אופציה אחרת היא ללכת על מה שכן יש בחנויות השונות.

שמני דיפ' יש לצנטרל לפי בירורים שערכתי. אני מניח שיש עוד חנויות, אבל מכיוון שאיתם אני עורך את הבירורים שלי - עליהם אני ממליץ.

 

אופציה אחרונה היא אפשרות שהעלה בזמנו יוסי L - שמנים של רויאל פרפל.

חוו"ד בכל העולם די ממליצות על השמן הזה, בארץ הוא אינו נפוץ.

אם תערוך חיפוש תמצא את טלפון היבואן. לדבריו של יוסי הוא מוכר גם כמויות קטנות בלי לעקם את האף...

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

תוכל למצוא שמנים של Valvoline בצמיגויות האלה אצל היבואן בארץ - א.ת. ברחוב משכית בהרצליה פיתוח (מתחת לבית מרכזים, על הרחוב, מול ווייט הול).

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

×
×
  • תוכן חדש...