Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מנגזיני CAR EVO ושאר מגזינים מחו"ל (כולל מגזין Classic Car) נמצאים בסטימצקי.

 

נרא מאוד מעניין אך המחיר (כ80 שקלים) הוא גבוה ומרתיע.

 

be advised

 

אור.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום, קוראים לי עמוס, ואני מכור להקפצת שירשורים בני שבועיים ומעלה..

:roll:

 

טוב הנה סט חדש של תמונות.. טרי טרי מהימים האחרונים :smile:

 

 

מכונית פורמולה 1 שאיבדה אחיזה בפראות והרי התוצאות :twisted:

img0022new9rv.jpg

 

בלי ספק התמונה הכי יפה שצילמתי... ford gt40 race car

img0023new2nb.jpg

 

gt40 עושה ווילי חביב

img0024new8lg.jpg

 

caterham 7... זה צולם בחושך כמעט מוחלט אז העלתי את ה exposure כמעט עד הסוף.. להפתעתי התוצאה יצאה די "ציורית"... אהבתי דווקא

img0025new8oi.jpg

 

הלאנד רובר ריינג' סטרומר מרחף... עם קצת רצון וקצת יכולת גם מפלצת של 3 טון תעופף :smile:

img0026new4an.jpg

 

lancia startos.... מכונית פשוט מטורפת :shock:

img0027new9le.jpg

 

אני יודע שהתמונה הזו לא באיכות משהו (ניסיתי, באמת שניסיתי) אבל הייתי חייב לתפוס את הגולף R32 הזאת בעלת ה-601 כ"ס (שש מאות ואחד) מפליצה קצת אש......

img0028new4og.jpg

 

הסקייליין המשופרת היחידה שנראתה פחות או יותר נורמלית... (אה ד"א יש לה 800 סוסים)

img0031new4rt.jpg

 

TVR T350C בעיצומו של powerslide שאמנם נראה טוב כתמונת סטיל, אבל במציאות הוא לא נגמר כל כך טוב :roll:

img0033new4rc.jpg

 

 

זה הכל להיום ילדים :smile:

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
נסיתי... בקניון הגדול של פתח תקווה.

אם אין בחנות אחת, אז כנראה גם לא ברשת כולה.

שמעתי שיש חנות מגזינים/ירחונים בקניון עזריאלי... מישהו מכיר? (מה שם החנות?)

 

בצומת ספרים המבחר הרבה יותר גדול מבסטימצקי, והם גם מזמינים אם רוצים, אני רוכש מדי חודש את מקס פאוור , אמנם באיחור של חודש אבל המחירים נעים בין 22 ש"ח ל35 ש"ח כשהזול מתייחס לגיליון בן למעלה מ4 חודשים...

haters will hate

פורסם

קצת לא קשור, אבל ראיתי שיש כאן הרבה גאוני PS2... :)

לחבר שלי יש PS2 שהתקלקלה אחרי שהוא ניסה להתקין עליה צ'יפ. כרגע היא נדלקת אבל כלום לא עובד, אם מישהו יוכל לעזור אשמח...

 

צביקה (וסליחה מראש למוטי...)

...Carpe Diem

פורסם

מישהו יכול להמליץ לי בבקשה על מקום שמתקין צ'יפים ל-PS2. עדיף בירושלים.

תודה מראש!

אבי, שבגלל התמונות האלה קנה PS2. :-)

פורסם
אני ניסיתי את האמולטור...לא רציני צריך מחשב מאוד מאוד חזק בשביל זה
צר לי לבסר לך אבל זה לא GT4...

וזה לא צילום מהמחשב שלך...

זהו TOCA RACE DRIVER 3... שהוא אמור לצאת ב 27 לפברואר 2006

http://www.gamespot.com/pc/driving/tocaracedriver3/screenindex.html?page=1אגב.. המשחק ברמה מאוד גבוהה... הגרפיקה מדהימה!

שווה לחכות!


×
×
  • תוכן חדש...