Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בקשר לרעש, המפתחים של המשחק ניסו לחקות את הרעש האמיתי של המכוניות, אבל לדעתי הם אפילו לא היו קרובים (על פי ניסיוני האישי עם כמה מכוניות שנמצאות במשחק שיצא לי לשמוע את הרעש שלהן גם במציאות).

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

לילה טוב...

אז ככה אני מאשים אותכם!! בגללכם במוצאי שבת קניתי PS2 ואת המשחק!!:-):wink:

קיצר יש לי שאלה:

התחלתי את הקריירה וקניתי אימפרזה 96 משומשת וכשאני נוסע איתה הנורה של השמן דולקת, מנסיוני במשחק הקודם היה אפשר לקנות שמן חדש אבל פה אני לא מוצא את זה אז אם מישהו יוכל להגיד לי אני ישמח מאוד, אני מפחד שילך לי המנוע:wink: ...

תודה מראש...

Peugeot 107 2012 :-D

פורסם

אהה... אני רואה שתמונות מהמשחק אין פה , אז חשבתי לרענן בתמונות ממשחק אחר שהתמכרתי לו יחד עם חבר ותיק:

 

שתי מכוניות חשמליות קטנות על שלט בעלות של 90 ש"ח היחידה. ת ע נ ו ג צ ר ו ף. הן מפרפרות, עושות צלחות, משתוללות, מתנגשות, דריפטים כיד המלך, אקשן צרוף... יש להם אפילו דיפרנציאל........!!!

שימו לב לסימני הקרב בטמבון המרצדס שלי...

forum3.jpg

forum2.jpg

forum1.jpg

forum4.jpg

dirty old man

need love too

פורסם

הולכים לAUTO SHOP או איך שלא קוראים לזה , זה מצד שמאל של הגראג'.

ויש שם OIL CHANGE

זה גם מוסיף בפועל כ"ס.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אתם בטח תיצחקו עליי אבל...

כל התמונות של המכוניות על שלט לא אמיתיות?

או שהכי שמאלית אמיתית? או שכולן אמיתיות? אני מבולבל... :S

פורסם
אחלה תמונות.

 

ראיתי היום בסטימצקי את הגליון האחרון של CAR, ויש בו כתבה על מישהו שלמד את הנרבורגרינג על GT4 בסלון שלו (כשההגה מחובר לקרש גיהוץ!!!) ואז לקחו אותו למסלול האמיתי. לצערי לא היה לי זמן לקרוא את הכתבה, ולהוציא על הגליון הזה 72 שקל ממש לא רציתי, אבל אולי יום אחד נמצא כאן מישהו שיוכל לסרוק ולהעלות אותה

.

אתה מדבר על CAR AND DRIVER?? של אוקטובר??
פורסם
נסיתי... בקניון הגדול של פתח תקווה.

אם אין בחנות אחת, אז כנראה גם לא ברשת כולה.

שמעתי שיש חנות מגזינים/ירחונים בקניון עזריאלי... מישהו מכיר? (מה שם החנות?)

סטימצקי מוכרת עותקים של CAR ברוב הסניפים שלה. יכול להיות שהסניף בפ"ת הוא לא אחד מהם, או שנגמרו העותקים כשהיית שם.

אני לא מכיר את החנות בעזריאלי, אבל בדיזנגוף סנטר יש לפחות חנות מגזינים אחת, ועוד דוכן שמוכר מגזינים לא חדשים בהנחה (משהו כמו 40 ש"ח למגזין מהחודש שעבר ו-20 ש"ח למגזין מלפני חודשיים, במקום 72 לחדש).

אם אתה מתעניין בכתבה הספציפית הזו, נפתח דיון עליה בפורום הכללי.


×
×
  • תוכן חדש...