Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא, זה לא קשור להגדרות... נראה לי שעמוס עדיין לא חקר את שלל הפונקציות, בעיקר לא את הפוקוס הידני שמאפשר לך להתמקד באובייקט שאינו במרכז התמונה.

 

מוטי.

פורסם
לא, זה לא קשור להגדרות... נראה לי שעמוס עדיין לא חקר את שלל הפונקציות, בעיקר לא את הפוקוס הידני שמאפשר לך להתמקד באובייקט שאינו במרכז התמונה.

 

מוטי.

דווקא ידעתי על הפוקום הידני ואני יודע מה הוא עושה... אני פשוט לא לגמרי יודע מתי להשתמש בו...

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

תראה 1:1 לא. אבל מה שבטוח שאין עוד משחק בעולם שמדייק כמו גראן טוריסמו.

אבל, למרות שאורך המסלול הוא בדיוק אותו אורך כמו במציאות, כל פנייה היא בדיוק באותה זווית, ואפילו סוג הקרקע בחלקים השונים של המסלול מתאים לזה שבמציאות, עדיין זמני ההקפה במשחק יהיו שונים מאלה שבמסלול האמיתי בהפרשים לא קטנים במיוחד (השיא במשחק הוא בסביבות ה-4:30 דקות, כשבמציאות השיא הוא בערך 7 דקות).

 

עמוס

 

תיקון טעות: זמן ההקפה המהיר ביותר במציאות הוא בערך 7 דקות ולא 5:30 :???:

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

טוב, הנה שלי :

 

שמוליק

mazda3237jc.jpg

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

יש 2 משחקים יותר מדויקים מGT4

ENTHUSIA RACING לפליי סטיישן 2

וFORZA MOTOR SPORTS לXBOX

הראשון בעיקר בגלל מנוע טוב יותר הכולל זוויות החלקה לכל צמיג בנפרד , G מחושב קבוע ועוד מיני שטויות , השני בגלל קצב דגימה מהיר פי 3 ( וגם הוא כולל לזכרוני את הרינג ).

 

הרינג ד"א , באורך המקורי ועשוי בצורה מדויקת למדי.

 

ההבדלים בזמנים הם משיפורי רכבים , נסיעה על מסלול פנוי לגמרי והמשכים אחרי דברים שלא עוברים בשקט במציאות, כמו נזק!

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
תראה 1:1 לא. אבל מה שבטוח שאין עוד משחק בעולם שמדייק כמו גראן טוריסמו.

אבל, למרות שאורך המסלול הוא בדיוק אותו אורך כמו במציאות, כל פנייה היא בדיוק באותה זווית, ואפילו סוג הקרקע בחלקים השונים של המסלול מתאים לזה שבמציאות, עדיין זמני ההקפה במשחק יהיו שונים מאלה שבמסלול האמיתי בהפרשים לא קטנים במיוחד (השיא במשחק הוא בסביבות ה-4:30 דקות, כשבמציאות השיא הוא בערך 7 דקות).

 

עמוס

 

תיקון טעות: זמן ההקפה המהיר ביותר במציאות הוא בערך 7 דקות ולא 5:30 :???:

לא מדוייק.

השיא למה שמוגדר כ-Production car הוא 7:18 ומוחזק ע"י היצרן ההולנדי דאנקנוורט -

29877.1.gen.jpg

 

השיא למכוניות מירוץ לעומת זאת, מוחזק ע"י פורשה 962 ישנה והוא 6:11... כמובן שהטכנולוגיה של מכוניות המירוץ התקדמה מאז כמה שנות אור ואני די בטוח שאם היו עורכים מירוצי F1 על הרינג כיום היינו רואים זמני הקפות מטורפים לגמרי.

מירוצי ה-F1 על הרינג בוטלו לאחר תאונה מחרידה של האוסטרי ניקי לאודה שכמעט נהרג שם.

המסלול הוא אחד המסוכנים בעולם ללא ספק, זאת גם הסיבה שאין עליו מירוצים של מכוניות ממש ממש מהירות כמו ה-F1 אלא רק מהירות לאללה כמו ה-DTM.

 

אל תשכח שהשיא שנקבע ב-GT4 נעשה עם מכונית מהירה להחריד... דעתי היא שזה יותר קרוב למציאות ממה שאתה חושב ולראיה אני מציע לך לבדוק זמני הקפות של ה-DTM במציאות לעומת במשחק ולראות שהם קרובים למדי.

 

מוטי.

פורסם

עכשיו תורי

 

הצלחתי איכשהו ...

 

מוטי,ראיתי את ההודעה שלך רק היום,אבל אין ספק שקיצרת לי את הדרך

השיטה שלי היתה ארוכה יותר.

 

אלו רק ניסיונות,זה דווקא כיף ונחמד,עוד פונקציה מגניבה במשחק שלא ידעתי עליה...

 

אחת החביבות עליי משאירה אבק....ל 147 GTA.

שוקלת קצת פחות מ 700 קילו,הנעה אחורית ו 168 סוסים בריאים...(אפשר עוד...אבל זה מספיק)

 

44001_p609732.jpg

 

עוד נוסטלגית...GT-R ..המממ...אחת מהראשונות..איזון מעולה.

 

44001_p609733.jpg

 

ראלי....של פעם,GT-R 1600.

 

44001_p609734.jpg

 

הצרפתייה היחידה שאני באמת מאוהב בה...ALPINE 1600 S

 

44001_p609740.jpg

 

44001_p609738.jpg

 

44001_p609741.jpg

 

44001_p609742.jpg

 

בהמה אמיתית...

 

44001_p609736.jpg

 

44001_p609737.jpg

 

44001_p609735.jpg

 

עוד בהמה מפורסמת...אך הרבה יותר נשלטת.

 

44001_p609744.jpg

 

44001_p609743.jpg

 

ואחרונות חביבות....מוקדשות למוטי יקירנו חובב המיאטות...

 

 

 

44001_p609748.jpg

 

44001_p609745.jpg

 

44001_p609746.jpg

 

 

 

וזו רק ההתחלה...יש לי צי מכוניות בגראג'..מאוד מאוד מכובד..כשתופסים את הטריק

יוצאות תמונות יפות.

פורסם

אחלה תמונות חבר'ה! :-D

 

אוזי, נראה כאילו בחלק מהתמונות הפוקוס נמצא על הרקע ולא על המכונית, אם זה בכוונה, סבבה, אם זה לא בכוונה, שים לב שברגע שתפסת את המרחק הנכון מהרכב אתה יכול למרכז אותו בתמונה (גם אם אתה לא רוצה אותו במרכז), לתת פוקוס ידני על האוטו ואז להזיז את הפריים איך שאתה רוצה לצדדים / למעלה-למטה ולצלם.. ככה גם אם האוטו בצד של התמונה הפוקוס יכול לצאת עליו כמו שצריך.

 

אגב, שאלה לי אליך פשוט כי לא חקרתי את הנושא - איך מצלמים בזמן שיש עוד מכוניות על המסלול? באיזה MODE?

 

תמשיכו! :wink:

 

מוטי.


×
×
  • תוכן חדש...