Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אחלה תמונות חבר'ה! :-D

 

אוזי, נראה כאילו בחלק מהתמונות הפוקוס נמצא על הרקע ולא על המכונית,

אגב, שאלה לי אליך פשוט כי לא חקרתי את הנושא - איך מצלמים בזמן שיש עוד מכוניות על המסלול? באיזה MODE?

 

תמשיכו! :wink:

 

מוטי.

מוטי,זה היה בכוונה,אני עדיין מתנסה בכל הדברים שם,גם ה SHUTTER ספיד הוא אופציה מעניינת.

 

לפני שקראתי את הדרך המהירה שלך,גיליתי שלא חובה לעשות PHOTO DRIVE

אפשר פשוט לעשות איזה מרוץ שרוצים ופשוט לשמור את ה REPLAY,לאחר מכן

פונים ל REPLAY THEATRE וכשמריצים את אחד השמורים אפשר ללחוץ SELECT ולצלם.

אני היום יעבוד על עקיפות, וקרבות מסלול...:-)

פורסם

תיסלחו לי שניה, אבל התמונות נראות כל כך אמיתיות... בכמה שניות הראשונות אפשר לטעות ולחשוב שמדובר במכוניות אמיתיות!

ממש מדהים לראות את האיכות והתשומת לב לפרטים. הצלליות, העשן, ההישתקפות של הנוף על הפח של האוטו...

 

תמשיכו... :-D

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

טוב הנה סיבוב תמונות שלישי ממני:



 

אינטגרלה ב grand canyon

img0007new5ux.jpg

 

חביבת הפורום במפגן אווירי מרשים למדי

img0008new7hd.jpg

 

img0009new3kk.jpg

 

ה-slr מראה מה היא יודעת לעשות בשתי תמונות (לבלום בעזרת כנף שנשלפת מאחור, לפלוט בקפייר צידי מדהים, ולהוביל במירוץ :wink:)img0010new5qb.jpg

 

img0012new9cp.jpg

 

אימפרזה "עיני חרק" דולקת אחרי האימפרזה אחרי מתיחת הפנים.

img0013new3vk.jpg

 

אחת התמונות היפות שצילמתי, לדעתי...

 

 

img0014new3eb.jpg

 

img0015new4sd.jpg

 

 

זהו בינתיים,

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
איזה יופי!!!

מישהו יכול להעלות רשימה של כל הרכבים במשחק...

יש תמונות של רכבי DTM (שנות ה90 וה80)

 

מדהים!

 

יוני.

בבקשה

http://z-o-g.org/gt4cars/sortindex.html

אם למישהו יש בקשות, שלא יתבייש :smile: (יש לי הרבה כסף ואין לי כל כך מה לעשות איתו)

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

אוקיי חבריה הסתדרתי ..

חבר שלי מלווה לי את המכשיר + המשחק GT4 , לחודש ימים :-D

 

רק 3 שאלות נשאר לי לשאול אותכם..

 

1. האם אפשרי בכלל לסיים אותו בחודש ימים? נניח ואני יושב שעתיים ביום..

 

2. מה ההבדלים בין דיסק מקורי לדיסק צרוב?

 

3. עמוס תן עוד תמונות של ה106 , ואם אפשר אז גם של פיאט קופה :wink:

שחר.

פורסם

טוב אומנם לא PS2 ואומנם לא GT4 אבל PC ואכן LFS....

 

כמה תמונות מהמשחק החביב שהתמכרתי אליו...כמובן שיהיה לי PS2 אז אני יהיה חלק מ"הכנופייה".

אבל בנתיים משהו יותר צנוע...וכמובן שלא משתווה.

 

LIVE FOR SPEED

 

הGTI בלחיצה עם הקייטהרם:

28ip.th.png

 

אחחחח 240 כ"ס אטמוספרי עם משקל של 820 גם הקייטהרם תאכל אבק...

37gl.th.png

 

49ck.th.png

 

במרדף...

52oo.th.png

 

הGT במופע דריפט באמצע הSPEED WAY

65yz.th.png

 

מתקרר אחרי החלקה עצבנית שכמעט נכנס בקיר..

73mk.th.png

 

87ca.th.png

 

סחף אותי...

99mj.th.png

 

105te.th.png

 

4*4 RULES....

111ct.th.png

 

קצת פוזה...

128sm.th.png

 

איזה יציאה מהמקום!

136if.th.png

 

היגוי יתר...

142al.th.png

 

הנעה אחורית בשכונה...

154si.th.png

 

165bg.th.png

 

178jl.th.png אני יעלה עוד בהמשך אין לי כוח כבר...

פורסם
אוקיי חבריה הסתדרתי ..

חבר שלי מלווה לי את המכשיר + המשחק GT4 , לחודש ימים :-D

 

רק 3 שאלות נשאר לי לשאול אותכם..

 

1. האם אפשרי בכלל לסיים אותו בחודש ימים? נניח ואני יושב שעתיים ביום..

 

2. מה ההבדלים בין דיסק מקורי לדיסק צרוב?

 

3. עמוס תן עוד תמונות של ה106 , ואם אפשר אז גם של פיאט קופה :wink:

1) לסיים ממש 100%... לא. אין לך סיכוי.

2) דיסק מקורי הוא דיסק שנקנה מהחנות עם המשחק בתוכו. דיסק צרוב הוא דיסק שאליו הועתק המשחק.

3) מה אני לא אעשה בשבילכם :roll:. בסדר אני אעשה את זה אבל רק להאזר בסבלנות בבקשה :smile:

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

יאללה, עוד חמישיה לחימום הלבבות -

 

פורד GT יורקת אש ומעשנת גומי -

GT4w997.jpg

 

איבו 4 ראלי מתפלשת בשלגי שאמוני -

GT4w995.jpg

 

מאזדה RX7 של RE Amemiya מסדרת ה-JGTC GT300 -

GT4w999.jpg

 

בעקיפה על לנצ'יה סטראטוס -

 

GT4w996.jpg

 

GT4w998.jpg

 

המשך יבוא :-)!

 

מוטי.

פורסם

השבוע אני קונה PS2 + צ'יפ קורא צרובים (לגיבוי מוזיקה שלי), מישהו יש לו להציע לי מקום זול לPS2 + צ'יפ + 2 שלטים?

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
השבוע אני קונה PS2 + צ'יפ קורא צרובים (לגיבוי מוזיקה שלי), מישהו יש לו להציע לי מקום זול לPS2 + צ'יפ + 2 שלטים?

אני יכול להגיד לך על מקומות באזור ירושלים אם זה עוזר.



 

מוטי תמונות נהדרות! :smile:

יש לי כמה על המחשב שאני צריך להעלות אבל לצערי אני צריך ללכת לבית ספר יימח שמו וזכרו.. :-x

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

אחלה תמונות.

 

ראיתי היום בסטימצקי את הגליון האחרון של CAR, ויש בו כתבה על מישהו שלמד את הנרבורגרינג על GT4 בסלון שלו (כשההגה מחובר לקרש גיהוץ!!!) ואז לקחו אותו למסלול האמיתי. לצערי לא היה לי זמן לקרוא את הכתבה, ולהוציא על הגליון הזה 72 שקל ממש לא רציתי, אבל אולי יום אחד נמצא כאן מישהו שיוכל לסרוק ולהעלות אותה.


×
×
  • תוכן חדש...