Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר של אבא שלי יש גיפ סופה משופרת עם נפח מוגדל של 4.7 ליטר

ו 250 כ"ס

 

ברצונו להגדיש את המנוע אבל הוא לא רוצה לשים טורבו כי זה דורש הרבה עבודה

אז הוא רוצה מגדש על

 

הוא ביקש ממני שאחפש לו מגדש

 

מצאתי מגדשים של vortech ודומיו והמחיר הוא קרוב ל 5 אלף דולר בחו"ל

בקשר ליבוא אין בעיה כי הוא מיבא את זה דרך החברה שבה הוא עובד

 

שאלתי היא

האם יש עסק בארץ שמתעסק במגדשים?

אם אינני טועה לשים מגדש טורבו אמור לעלות כ 30 אלף האם כדאי כבר לעשות את זה?

 

בתודה

חן

turbo forever

פורסם

אני אמנם לא מבין בזה ולא יודע מחירים אבל יש לי שאלה- מה הוא מתכוון לעשות עם ג'יפ סופה שיש לו, נניח, 350 כ"ס?

 

כלומר, בשטח זה לא יבוא לידי ביטוי, אני מעריך, אבל בכביש - הוא באמת רוצה לנסוע 200+ קמ"ש בדבר כזה?? פחד אלוהים...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

צור קשר עם אחד ממשפרי הג'יפים (עדו, פרוג'יפ ודומיהם) ושאל אותם לגבי אפשרות לביצוע + עלות.

 

חוץ מזה מומלץ לך לשאול בפורום ג'יפטריפ, אני בטוח שיהיה שם מישהו שיוכל לעזור לך.

 

 

בהצלחה

 

דרך אגב, באמת למה צריך 350 כ"ס? הוא הולך להתחרות אתו או משהו כזה?

 

 

ג'יפטריפ - http://www.jeeptrip.com

פורסם

תראה, מצד אחד הוא צודק, אין הרבה מה לעשות עם ג'יפ שהמגדש שלו נכנס בבעיטה ב3500 סל"ד... זה לא נותן הרבה בשטח, רוב העבודה בשטח היא על טורים מאוד נמוכים, אז ככה שמגדש רגיל באמת לא יכול לעזור. ולכן הגיונית הבחירה במגדש על. מצד שני, אתה ממש לא רוצה להתעסק עם זה.

מגדש ומגדש על בכלל, אלה דברים די מסובכים, ובשטח - דברים כאלה מתקלקלים

די מהר וחבל. לא הייתי משתמש באופצייה הזו. המנועים של ג'יפ ידועים בנפחיהם

האדירים ובמומנט, ומצד שני - הספקים די עלובים, המנועים חלשים לעומת הנפח שלהם.

ההצעה שלי - תבדוק את האופצייה למצוא איזשהו מנוע יפני גדול וחזק, ולשתול

אותו שמה. שיפוריים אטמוספריים יותר מומלצים, לפחות לדעתי, בשטח.

או מגדש בדיזל שעובד בטורים נמוכים, ומספק המון מומנט פעיל וזמין.

לדעתי - האופצייה של מגדש על, שיורכב על המנוע הזה.. לא מוצלח...

Race Smart

פורסם
אני אמנם לא מבין בזה ולא יודע מחירים אבל יש לי שאלה- מה הוא מתכוון לעשות עם ג'יפ סופה שיש לו, נניח, 350 כ"ס?

 

כלומר, בשטח זה לא יבוא לידי ביטוי, אני מעריך, אבל בכביש - הוא באמת רוצה לנסוע 200+ קמ"ש בדבר כזה?? פחד אלוהים...

 

רוני

 

קראתי בכל מיני אתרים של לאדה ניבה, שהמנוע של התמה טורבו נכנס בניבה במדויק !

צריך רק לפרק מנוע +גיר מהתמה, לסובב אותו לאורך, והרכיב בניבה.

 

עכשיו, בוא ננסה לדמיין ביחד ...

 

אתה נוסע לך ב VTS, עוצר ברמזור,

לידך מגיע בחור צעיר עם ניבה חלודה,

אתה ממש ממהר לאן שהוא ולכן מזנק מהרמזור בפול גז,

עוד לפני שאתה מספיק להעביר להילוך שני, הניבה עוקפת אותך ומשאירה לך אבק ...

 

תסריט דמיוני ?

מסתבר שלא כ"כ..

 

דני G.

פורסם

נו, אז בשביל קרבות רמזורים זה דבר נחמד. עכשיו נסה אתה לדמיין איך זה לנסוע בלאדה ניבה ב-200 קמ"ש (יש לך 300 כ"ס, לא תלחץ?)...

 

לי זה נראה כמו אחד הדברים הכי מפחידים שיש... :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...