Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, לא ממש מאוחר אבל היום אני עייף מוקדם :D

 

תפוז קטן ומתקתק,

כמעט בקליפתו נחנק,

חם לו יזע למסכן,

הוא עומד להתחרפן.

 

קם בבוקר יום אחד,

וצץ לו רעיון נחמד,

"אולי את הקליפה נוריד?

ואז החום כבר לא יטריד?"

 

חיש מהר לקח סכין,

את עצמו נפשית הכין,

מצא לו נקודה טובה,

ממנה להוריד שכבה.

 

אוי רק רגע! תדהמה!

יש דילמה איומה!

"תפוז חכם או אינבציל?

ללא קליפה אני אכיל!"

 

"אם עירום אהיה אני,

ישנה אפשרות בכדי,

שילדון זב חוטם קט,

יחשוק במיץ עסיס מעט."

 

"אז אותי לפיו יכניס,

ויתן במלוא הלב ביס,

ואז בעצב רב יוזכר,

שאנוכי תפוז נפטר."

 

מה יעשה ומה יחליט?

המוות פיתרון יחיד,

לכאן או שם הסוף ידוע,

לכל תפוז יש קץ קבוע.

:D

(רעיון מאת- מתי)

 

*ההודעה נערכה ותוקנו שגיאות הכתיב מכיוון שמנהל פורום ספציפי משתגע כשהוא קורא "שיחווה" במקום "שכבה", ועמכם הסליחה :wink: *

פורסם

אני דווקא הקלטתי את שלום חנוך ודודו זר מדקלמים שירים ... שמתי את זה על MP3 !!

אני נהנה לרדת את כבישי ירושליים במהירות מטורפת ולשמוע את ששי קשת מדקלם לי את "צנח לו זלזל " ... אחחחח .... מכניס אותי לטראנס של הנהיגה !!

 

 

:idea: הפורום נמצא בסימן פואטיקה ופלצנות ספרותית ??!? :idea:

 

תגידו אנשים ... מה נסגר אתכם ? :roll:

 

מה יהיה הסוף ? :shock:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
אני דווקא הקלטתי את שלום חנוך ודודו זר מדקלמים שירים ... שמתי את זה על MP3 !!

אני נהנה לרדת את כבישי ירושליים במהירות מטורפת ולשמוע את ששי קשת מדקלם לי את "צנח לו זלזל " ... אחחחח .... מכניס אותי לטראנס של הנהיגה !!

 

 

:idea: הפורום נמצא בסימן פואטיקה ופלצנות ספרותית ??!? :idea:

 

תגידו אנשים ... מה נסגר אתכם ? :roll:

 

מה יהיה הסוף ? :shock:

 

מה הבעיה ???

 

קצת פירגון לסטלן לא מזיקה לאף אחד..... 8)

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

×
×
  • תוכן חדש...