Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני כבר מזה בבאסה ואין לי מושג מה לעשות כל דבר שאני משנה ומנסה לשפר אומרים לי בסוף זה לא טוב

התחלתי עם מגבר jbl מהדיוטי אמרו לי בעלי חנויות שווה יותרLOGIC PLX4400 1000 WATT 4 CH

אחרי זה אמרתי אני רוצה רמקולים קדמיים לרכב אמרו לי עדיף אחוריים עברתי לבחור דגם באחוריים אמרו לי עדיף לקנות קדמיים כי אתה יושב מקדימה אחרי זה שכבר בחרתי חברה(morel)אמרו לי שהיא לא תעמוד בעומס מהמגבר והם יקרטעו בווליום גבוהה

לאחר מכן הציעו לי מגבר פיוניר 350c ואחרי זה אמרו לי שעדיף סאב אחר:PHOENIX GOLD OCTANE-R 12

יש למישהו בפורום הזה בכלל מושג במערכות או שפשוט יושבים פה אקרים שכל היום יושבים מול המחשב ועונים תשובות לא נכונות ומטעים אותי

יש מצב שמישהו בפורום הזה יענה לי חד משמעית מה לקנות!!!!!!!!!!!!!

יש לי 2500 שקל ביד אני קונה איזה מגבר?זה מהדיוטי jbl 4 ערוצים או לוגיק

אחרי זה איזה רמקולים אני קונה שיעמדו בעומס ולא יקרטעו?מורל או לא?אם לא מה?

איזה סאב לקחת שיהיה מדוייק אך עם זאת חזק

אל תתנו לי רק דגמים של מוצרים אם אפשר תנו לי גם אתר של חנות שמוכרת אותם!

מקווה שסוף סוף אני יקבל תשובה חד משמעית!

תודה מראש לעוזרים הרציניים

יוסי

פורסם

מבין אותץך אח שלי אבל אל תתייאש אנשים בפורום הם בדרך כלל על אותו ראש ככה שנגיד שעדיף תקנה רמקוליים קדמיים

 

מגבר לך על הגי בי אל הוא גם המלצה חמה

 

סאב לך לפי הטעם למרות שהפיניקס בן זונה ואני לא מאמין שמישהו יחלוק עליי

ובטח ובטח שלא על כך שמורל לא עומדים בעומסים גבוהים מי שאמר לך את זה הוא פסיכי

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

קודם כל תירגע.

 

דבר שי תפסיק לצעוק.

 

דבר שלישי קרא את כללי הפורום.

 

דבר רביעי בצע חיפוש לגבי שאלותייך וקרא קצת הסברים.

 

אם יהיו לך עוד שאלות , תחזור אלינו.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...