Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[קסארה 1.6 אוט' 2000] הבהוב נורות Snow + Sport


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

מדובר ברכב של חבר, שנרכש על ידיו לפני מספר ימים.

מיד לאחר התנעת המנוע נורות ה- Snow וה- Sport מהבהבות ביחד.

כיבוי והנעה של הרכב גורמים להפסקת התופעה, שאינה מופיעה באופן קבוע.

 

יש לציין כי החלפת ההילוכים ברכב תקינה וחלקה, וכי הרכב עבר לפני מספר ימים בדיקה במכון במעמד המכירה, וכי הגיר נמצא תקין (כמובן ברמת הבדיקה שהמכון ביצע).

 

ידוע לי כי הדבר משמש כאידיקציה לתקלה - האם מישהו מכיר התופעה?

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

התכוונתי שהנורות שמלוח השעונים מהבהבות, ולא אלו שבסמוך לבורר ההילוכים.

לא ניסיתי ללחוץ על הכפתורים בעת ההבהוב.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

:wink::wink:

התכוונתי שהנורות שמלוח השעונים מהבהבות, ולא אלו שבסמוך לבורר ההילוכים.

לא ניסיתי ללחוץ על הכפתורים בעת ההבהוב.

 

ידוע לי שכאשר הנורות בלוח השעונים משתגעות ז"א שינה תקלה בבורר שבגיר.

בוולבו 960 היתה בעיה זהה , ולפעמים גם הרברס לא היה מתפקד וגם אור הרברס כתוצאה מבורר ששבק.

 

אורן :wink:

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

1. הבהוב מורה על תקלת גיר ולפי ספר היצרן יש לגשת למוסך.

 

2. נתקלתי בהבהוב כזה כאשר הידית לא הייתה בדיוק במקום, אלא במרווח בין 2 הילוכים למשך זמן של כמה שניות.

3. כמו כן, אם משלבים בניגוד לכיוון הנסיעה (למשמל מ D ל R) במהירות גבוהה מדי.

 

אריאל :-)

פורסם

האם ייתכן כי הבורר אינו מתמקם כראוי בעת הזזתו, תוצאה מלכלוך שהצטבר בין מגעים, למשל?

אם כן, האם קיימות המלצות לניקוי/טיפול?

אבדוק את הנושא של מיקום הבורר.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

הבהוב המנורות מצביע על חוסר התאמה בין הנתונים שהמחשב רוצה לקבל מול מה שהוא מקבל.

זה יכול להיות חיישן מצב הילוך (בורר הילוכים או multyfunction switch), חיישן מהירות לא תקין, חיישן לחץ המשדר קריאה שאינה מתאימה, התנגדות לא מתאימה באחד משמונת הסולנואידים שבגיר וכו'.

על חלק מהבעיות ניתן לעלות ללא סקנר, אך הפשוט ביותר זה להתחבר עם סקנר ולקרוא תקלות.

פורסם

אני שב עם עדכון, או ליתר דיוק, חידוד:

2 הנורות החלו להבהב גם במהלך נסיעה, ולהיעלם לאחר זמן מה, לסירוגין.

בעת ההבהוב התיבה משנה את אופן תפקודה ומתחילה להעביר הילוכים בעצלות ובצורה לא תקינה.

 

ככל הנראה הרכב ייכנס למוסך לבדיקה עם סורק תקלות.

אך עד אז, האם נסיעה עם התופעה הנ"ל עלולה לגרום לנזק?

אגב, אני מבין שככל הנראה מדובר בשסתומי הבקרה בגיר, הלא כן?

 

אשמח לעזרתכם,

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

יש בעיה באחד מחיישני הגיר, עיש לגשת למוסך מורשה/מכון גירים לצורך פתרון הבעיה - הזנחה עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך לגיר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עם תקלה אולי דומה ב 307...משער שמדובר בבורר הילוכים עם הטיפטרוניק? אם כן אצלי המנורות הבהבו והבורר נתקע..היה צורך להחליפו, נזק 2000+- תקילין.

 

אין בקסארה טיפטרוניק, אבל אני עדיין מהמר על בורר הילוכים תקול.

×
×
  • תוכן חדש...