Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיאגנוסטיקה לקליפרים - שאלה.


m&m
שימו לב! השרשור הזה בן 6879 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איך יודעים אם הקליפרים דפוקים או שבורים או לא עובדים?

הרכב הוא עם גיר אוטומטי.

אם אני לוחץ ברקס ועוזב, אני שומע מין רעש של כמו שני אבנים שנוגעים אחת בשנייה, אני יודע שזה מעיד שהברקסים מקדימה במצב תקין, האם זה מעיד שהקליפרים גם במצב תקין? כלומר עובדים?

 

בלם היד תקין ועובד מצויין.

 

תודה.

 

מהן הסימפטומים לקליפרים דפוקים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קליפר בסך הכל מורכב מחתיכת ברזל - אולי מורכבת מכמה חלקים או ממקשה אחת

ומבוכנה אן מספר בוכנות שנעות בתוכו ולוחצות את הרפידות אל הדיסק.

חלקי הברזל לא אמורים לההרס.

הם יכולים להתעקם - מחום או מאמץ - אבל זה נדיר בערך כמו הסיכוי שמישהו ימלא לוטו בשמך בלי לספר לך ויגרום לזה שאתה תזכה בלוטו.

חלקים שכן עלולים לההרס הם הבוכנה - שנעה. מעצם היותה החלק הנע היחיד בקאליפר.

קלקול נפוץ הוא נזילה של מוזל בלמים מהאטם של הבוכנה, או שחיקה של הגומי סביבה - מה שגורם לחדירה של אבק רפידות ולהתקעות של הבוכנה - מתבטא בבלמים שננעלים לא משתחררים בקלות.

 

 

זהו.

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפתי ברקסים מקדימה ,רפידות + צלחות ,והרכב , יש מין תחושה שהדוושה ספוגית , כלומר לוקח זמן לעצור, המוסכניק אמר שלוקח זמן עד שהרפידות תופסות את המקום שלהם.

לי נראה שהוא דפק לי את הקליפרים משם מה.

אין שום נזילות, הבוכנות במצב תקין,כשהוא פירק הייתי על ידו וביקשתי ממנו לבדוק, הוא אמר לי שהקליפרים במצב טוב וכך גם כל צינורות הבילום.

לגבי שמן בלמים,הוא אמר לי שלא נוגעים בו ולא צריך לנקז אויר היות והוא לא שחרר שום צינור.

 

איך אני יודע בוודאות שהקליפרים עובדים כמו שצריך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קליפר בסך הכל מורכב מחתיכת ברזל - אולי מורכבת מכמה חלקים או ממקשה אחת

ומבוכנה אן מספר בוכנות שנעות בתוכו ולוחצות את הרפידות אל הדיסק.

חלקי הברזל לא אמורים לההרס.

הם יכולים להתעקם - מחום או מאמץ - אבל זה נדיר בערך כמו הסיכוי שמישהו ימלא לוטו בשמך בלי לספר לך ויגרום לזה שאתה תזכה בלוטו.

חלקים שכן עלולים לההרס הם הבוכנה - שנעה. מעצם היותה החלק הנע היחיד בקאליפר.

קלקול נפוץ הוא נזילה של מוזל בלמים מהאטם של הבוכנה, או שחיקה של הגומי סביבה - מה שגורם לחדירה של אבק רפידות ולהתקעות של הבוכנה - מתבטא בבלמים שננעלים לא משתחררים בקלות.

 

 

זהו.

רון.

אם כך, מעניין למה עדיין לא זכיתי בלוטו :?

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך, מעניין למה עדיין לא זכיתי בלוטו :?

 

אני מצטער. עד שאני לא רואה תמונה אני לא מאמין.

מדובר בחלק ברכב ששולי הביטחון שלוקחים בו הם גדולים ומשמעותיים.

הדרך היחידה שלך לגרום לכזה דבר הוא לשנות מרכיב קריטי במשוואה של קאליפר - בוכנה - דיסק - רפידה.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6879 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...