Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרטים על גולף SDI? + יעוץ ברכישת רכב


<<TIBURON>>
שימו לב! השרשור הזה בן 6895 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אמממ הגולף 1.6 8 שסתומים (זאת אומרת המנוע כביכול היותר חלש) תאחלס עם גיר רגיל נסעה לא רע...היתה יורדת מ11 ל100 (מדוד בדוק נעול חתום) ככה ש...תאחלס זה לא נורא כלכך, היא נסעה בסדר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדוע האחזקה יותר יקרה בדיזל?

 

פילטר שמן מקורי עולה 35 שקל כל 15000 ק"מ

שמן LM 5-40 עולה 130 שקל " "

פילטר סולר עולה 100 שקל -מקורי , מחליפים כל 40000 ק"מ בערך

פילטר אוויר עולה 60 -מקורי , כל 40000 ק"מ - אבל עדיף לבדוק ואם הוא מטונף אז להחליף...

 

רפידות עולה כל זוג 100 שקל

צלחות עולות בערך 170 לזוג.

 

מה כאן יותר יקר בדיוק?

 

אין פלאגים להחליף, אין MAF, אין 4 קוהל, אין מנוע צעדים, אין משאבת דלק בתוך המיכל, אין מפלג אין חיישני למבדה להחליף, אין כבלים של פלאגים להחליף,

משאבות סולר של בוש הן מאוד אמינות, גם אם יש בעיה תמיד ניתן להשיג בסביבות 1000 שקל אחת כחדשה מחו"ל....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א.אתה לא מביא ב1000 שקל אחד, ותאמין לי שאני מ-א-ו-ד מעורב בתחום

 

ב.אייר פלואו מטר מחלה ידועה והעלות לא קטנה בכלל (אומנם ניתן לקמבן אייר פלואו של אוקטביה ולשבור את המתאם...ולהדביק מתאם של VW וזה יעבוד...אבל וזה אבל גדול, לא כולם ידעו לעשות זאת)

 

ג.קלאטץ' יקר יותר, וכפועל יוצא של הדיזל, אם אתה רוצה גם להנות מהאוטו...איך שאתה קונה אותו אתה צריך לשים תושבות מנוע-גיר אחרת אתה מרגיש שאתה נוהג על ג'ונדיר (בקילומטראז'ים שהוא מדבר) ויש עוד כמה וכמה מחלות ידועות בדיזלים..אבל אפשר לחיות איתן - לרוב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר הרגיל של ה 1.6 ושל ה SDI הוא אותו גיר לכן זה גם אותו קלאטש של זאקש והוא עולה בסביבות ה 700 שקל.

 

הגיר של ה 2.0 ליטר בנזין הוא כמו הגיר הרגיל של TDI שם הקלאטש עולה כ 1000 שקל, שוב כי זה גיר אחר.

 

נתונים אלו מבוססים על מדריך היינס שברשותי, ומדריך של BENTLY PUPLISHERS.

 

קניתי משאבת סולר כזו עם 15000 מיל עלתה לי 87 לירות סטרלינג-היא בדרך לכאן.

 

 

לפני שבוע היתה בגרמניה משאבה כזו ב 300 שקל (50 יורו) אבל לא היו מוכנים לשלוח לארץ.

 

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7981884454&sspagename=ADME:B:AAQ:US:1#ebayphotohosting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם ראשונה שאני שומע על מנוע ה1.4 בגולף...

 

האם מישהו יודע על איזה 1.4 מדובר?

 

הקף את התשובה הנכונה/ מחק את המיותרות :

 

1. 1.4 16V - עם 100 כ"ס (קשה להאמין)

2. 1.4 16V - עם 75 כ"ס

1. 1.4 8V - עם 60 כ"ס עלובים

 

?

 

ואנקדוטה לסיום: במקרה יצא לי לראות גולף משופרת (קוסמטית) עם ניפוחים וכל התוספות האפשריות, ואז כשהלכתי סביבה , ראיתי שיש תווית SDI מאחור... :?

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפרופרו גולף 1.4 , ראיתי אחת למכירה ב"קרטל" , חשבתי בהתחלה טעות אבל אני רואה עכשיו שיש באמת כזה דבר.

מי שמחפש יש שם.

 

 

נ.ב.

דיזל לא משתלם היום , הוא הגיע כבר כמעט למחיר של בנזין , ועוד יש אגרה יקרה לשלם על רכב דיזל .

בנזין גם שקטה , גם אחרי זה יותר קל למכור , וגם אפשר למצוא אחת בלי קילומטראז' גבוה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין בלא מעט מקרים הדיזל כן משתלם, ברכבים גדולים ההפרש בצריכת הדלק גדול מאוד, לדוגמא בין פאסאט TDI, לפאסאט 1.8T. ברכבים קטנים ההפרש קטן יותר. בנוסף יהיה יותר קל למכור רכב דיזל עם ק"מ גבוה מאשר בנזין.

 

גיא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל יש אחד בבת ים מורה נהיגה יש לו SDI שבמבט ראשון נראית מינימוס V6 מושתלת B TURBO עם 3 בלוני NOS בגודל פיל....עד שהוא יוצא ברמזור :D

טוב, גם ערסים צעירים שלומדים נהיגה רוצים לעשות רושם עם רכבים שלא מיועדים לכך...

 

יכול להיות שהמורה הזה גם נותן שיעורים בעיצוב ערסי מתקדם לרכבים משפחתיים.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור מישהו שנהג בגולף SDI 3 שנים אני יכול להגיד שהאוטו מעולה.

אמינות גבוהה, מנוע מאוד גמיש. לעומת זאת היא באמת עגלה מבחינת מהירות והאצה.

צריכת דלק מעולה!!! כמו על הנייר 24 ק"מ לליטר בכביש המהיר על 100-110 קמ"ש.

עליות - קשה לה. מזגן עם אוטו מלא - קשה לה. קושי או לא היא מסתדרת מצויין בסופו של דבר.

מנוע שיסע ויסע. רכב מעולה לדעתי.

 

עם הטולדו TDI הנוכחית עדיין ישאר לי מקום בלב לגולף הזאת :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6895 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...