Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

נגמר לי ג'ריקן השמן ואני חייב למלות שמן. לפני שאני הולך לחנות לאביזרי רכב רציתי להתייעץ איתכם איזה שמן מנוע (של איזה חברה) לבקש מהמוכר עבור פיאט אונו 93' מנוע 1400, מנוע מקורי שעבר 109000 ק"מ.

לא איכפת לי שהשמן יעלה הרבה כסף, העיקר שיהיה איכותי.

כמו כן- עד עכשיו השתמשתי בצמיגות שמן של 20W50. המנוע לא שורף שמן אלא יש נזילות, ובכל זאת האם כדאי להמשיך להשתמש בשמן זה או לבקש צמיגות שמן אחרת?

 

תודה על כל מידע בנושא,

גיא.

פורסם
שלום לכולם

 

נגמר לי ג'ריקן השמן ואני חייב למלות שמן. לפני שאני הולך לחנות לאביזרי רכב רציתי להתייעץ איתכם איזה שמן מנוע (של איזה חברה) לבקש מהמוכר עבור פיאט אונו 93' מנוע 1400, מנוע מקורי שעבר 109000 ק"מ.

לא איכפת לי שהשמן יעלה הרבה כסף, העיקר שיהיה איכותי.

כמו כן- עד עכשיו השתמשתי בצמיגות שמן של 20W50. המנוע לא שורף שמן אלא יש נזילות, ובכל זאת האם כדאי להמשיך להשתמש בשמן זה או לבקש צמיגות שמן אחרת?

 

תודה על כל מידע בנושא,

גיא.

 

למה לשנות צמיגות? אם הרכב צורך שמן מסוג 20w50 אין צורך לשנות ולערבב שמנים.

ואם יש נזילות ואתה מודע להן, לא עדיף לתקן את הנזילות מאשר להוסיף כל הזמן שמן?

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
תעבור ל 15W40.

קנה אחד של חברה מוכרת.

את הצמיגות הזו אנו ממליצים לרכביי דיזל בעיקר.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
למה לשנות צמיגות? אם הרכב צורך שמן מסוג 20w50 אין צורך לשנות ולערבב שמנים.

ואם יש נזילות ואתה מודע להן, לא עדיף לתקן את הנזילות מאשר להוסיף כל הזמן שמן?

 

ל'

הנזילות יתוקנו שבוע הבא, לא התכוונתי לערבב שמנים בשום אופן, אלא לרוקן את השמן ואז למלא שמן חדש. חשוב לי להשתמש בשמן איכותי ולא בשמן זול. המלצת היצרן לא היתה על צמיגות שמן 20-50, פשוט זה מה שהמליצו לי במוסך ומאז אני ממלא את השמן בצמיגות הזאת.

פורסם
למה לשנות צמיגות? אם הרכב צורך שמן מסוג 20w50 אין צורך לשנות ולערבב שמנים.

ואם יש נזילות ואתה מודע להן, לא עדיף לתקן את הנזילות מאשר להוסיף כל הזמן שמן?

 

ל'

התגובה של נהגת שודים נכונה ובמקומה , מדוע לשנות צמיגות שהרכב מאבד שמן בגלל נזילות,

שינוי הצמיגות יגביר את הנזילות ואת אכילת השמן, ואת העשן הלבן!

יש לשטוף מנוע בקיטור באזור הנזילה בלבד( בכל תחנת סיכה קימת שטיפת מנוע בקיטור)

לאחר שתברר במדוייק את אזור הנזילה, גש למוסך ועמוד על כך שיתקן / יחליף/ יסדר/ יחזק

את הדרוש!

ואחר כך החלף שמן ליקווי מולי מינרלי 20/50 ועקוב אחרי תצרוכת השמן!

המלצת היצרן היא אכן 10/40 אך בגלל העבר של תצרוכת שמן גבוהה נזילות והזעות הומלץ לך ובצדק

לעבור לצמיגות 20/50 , והמשך כך!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

גם לי המליצו 20-50 במוסך בעיקר בשביל למנוע נזילות.

קנה בינתיים שמן פשוט כי במוסך גם ככה סיכויים שתחליף שמן לאחר התיקון.

יש וויכוח בין הממליצים לעבור לסינטטי לבין הממליצים להשאר עם מינרלי,, אני בינתיים נשארתי עם מינרלי, וגם אשמח להמלצות לשמן להחלפה הבאה...

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

אני משתמשת בשמן של קסטרול 10w40 מגנטק

20w50 של קסטרול מומלץ בעיקר למנועי בנזין שיוצרו עד שנת 90 והוא שמן מינרלי.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לנהגת שודים:

מאיפה את מוציאה את ההמלצות האלה אם אפשר לשאול?

זה לא ממש עובד כמו שאת אומרת, אלא אלו יותר המלצות כלליות ותכל'ס אפשר להתאים לרכב אחד מספר שמנים אז צריך לדעת מה הרכב ומה הוא צריך בשביל לקבוע איזה שמן מתאים לו...

...Carpe Diem

פורסם
לנהגת שודים:

מאיפה את מוציאה את ההמלצות האלה אם אפשר לשאול?

זה לא ממש עובד כמו שאת אומרת, אלא אלו יותר המלצות כלליות ותכל'ס אפשר להתאים לרכב אחד מספר שמנים אז צריך לדעת מה הרכב ומה הוא צריך בשביל לקבוע איזה שמן מתאים לו...

ההמלצות הם מתוך חוברת הדרכה שפז מוציאה כל שנה על התוספים שמנים נוזלי קרור וכו'..לכל מי שמעוניין ורוצה אני אוכל לצלם את החוברת ולהביא לעיון באחד ממפגשי הפיג'ו או מפגשי האודיו שיערכו בקרוב.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אם המנוע שלך עם הזרקת דלק תשתמש בשמן 10-40 .

אם המנוע שלך עם קרבורטור תשתמש בשמן 20-50 .

תקנה שמן של חברות ידועות כמו סונול , פז , דלק , וכו .

תדאג שהשמן הוא בעל איכות גבוה שזה אומר בדרגות SJ ומעלה ב-20-50 או CG-4 ומעלה ב- 10-40

 

מכווה שעזרתי בכל מקרה אם יש לך עוד שאלות תוכל ליצור איתי קשר בט"ל 04-9594955 בבוקר .

פורסם

ואני משתמש בשמן 15-40 פנזויל

אתם חושבים שאני יודע את הצמיגות המומלצת ע"י היצרן ? לא.

אתם חושבים שאכפת לי מה הצמיגות המומלצת ע"י היצרן ? לא.

במנועים של רכבים ישנים, או רכבים שעברו אי אילו אק"מ, קיים בלאי, הבלאי הזה אומר שהמנוע איננו כמו שהיה כאשר יצא מהמפעל, ואז אם תמשיכו למלא שמן דליל ע"פ הוראות היצרן, יהיו לכם נזילות, או בשפה הפשוטה:

ברכבים ישנים ממלאים שמן בצמיגות לפי מצבו של המנוע.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אם אני זוכר נכון מהודעות קודמות שלך אתה צריך להוסיף שמן בכמויות כמעט לא הגיוניות. כל עוד זה המצב אין שום הגיון להשקיע בשמן איכותי שעולה הרבה. ממילא באופן פרקטי תחלופת השמן במנוע שלך גבוהה. זה סתם בזבוז כסף (והרבה). עדיף לתקן קודם כל את הנזילות.

פורסם
אם אני זוכר נכון מהודעות קודמות שלך אתה צריך להוסיף שמן בכמויות כמעט לא הגיוניות. כל עוד זה המצב אין שום הגיון להשקיע בשמן איכותי שעולה הרבה. ממילא באופן פרקטי תחלופת השמן במנוע שלך גבוהה. זה סתם בזבוז כסף (והרבה). עדיף לתקן קודם כל את הנזילות.

מסכים עם כל מילה

 

תקן הנזילות ואז תוכל לפנק את הרכב בשמן ופילטר חדש ואז תוכל לשים שמן איכותי, במצב שלך חבל לקנות שמן טוב

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

ל-ל': חשבתי שזה משם... האמת היא שאני לא ממש סומך על דבר כזה, במיוחד שמן הסתם מומלץ שם רק על שמנים שנמכרים בתחנות פז (כבר היה לנו את הוויכוח הזה בשרשור אחר...;))

בכל מקרה, 20-50 מינרלי מתאים לרכב הזה, וגם 10-40 יכול להתאים, חצי סינטטי, מינרלי, ואף סינטטי מלא אם ממש בא לך... רק תשמור את האיכות לאחרי הנזילות....

 

צביקה

...Carpe Diem

×
×
  • תוכן חדש...