Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ל-ל': חשבתי שזה משם... האמת היא שאני לא ממש סומך על דבר כזה, במיוחד שמן הסתם מומלץ שם רק על שמנים שנמכרים בתחנות פז (כבר היה לנו את הוויכוח הזה בשרשור אחר...;))

בכל מקרה, 20-50 מינרלי מתאים לרכב הזה, וגם 10-40 יכול להתאים, חצי סינטטי, מינרלי, ואף סינטטי מלא אם ממש בא לך... רק תשמור את האיכות לאחרי הנזילות....

 

צביקה

אני משתמשת רק בשמנים של קסטרול (ולא אין לי הנחה עליהם), פעם אחת השתמשתי בשמנים הממוחזרים שנמכרים ב 30 ש"ח והאיכות בדיוק כמו המחיר, השמן "נעלם" כלא היה, אין מה לעשות לפעמים צריך לשלם כל כמה חודשים על שמן איכותי בשביל הרכב.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אם אני זוכר נכון מהודעות קודמות שלך אתה צריך להוסיף שמן בכמויות כמעט לא הגיוניות. כל עוד זה המצב אין שום הגיון להשקיע בשמן איכותי שעולה הרבה. ממילא באופן פרקטי תחלופת השמן במנוע שלך גבוהה. זה סתם בזבוז כסף (והרבה). עדיף לתקן קודם כל את הנזילות.

אבל אני חייב לקנות שמן דחוף, הכל נזל החוצה והמיכל כמעט ריק.

אני לוקח את הרכב בעצמי למוסך שבוע הבא שיעשו טיפול 10K וגם שיתקנו את הנזילות. עד שבוע הבא אני חייב למלא שוב את המיכל לפני שיילך מנוע.

פורסם

STIO - הוא לא אמר שלא תוסיף, אלא שתוסיף משהו זול לבינתיים, כי גם ככה עד שבוע הבא לא ישאר הרבה משמן האיכות ומה שישאר ירוקן במוסך.

ל-ל':

לא טענתי שלא צריך לקנות שמנים איכותיים אלא רק שצריך להיוועץ במישהו קצת יותר אוביקטיבי, ולכן עצה של מישהו שמכיר את הרכב ויודע מה מתאים לו שווה הרבה יותר מהמלצה כללית.

...Carpe Diem

פורסם

יש לי שמן של המכסחת דשא, האם כדאי להשתמש איתו?

זהו בקבוק של "פז" מלפני כמה שנים, רשום עליו: סופר צ'מפיון, שמן למנועי בנזין, SG 40. להשתמש או להשאיר למכסחת דשא?

לקנות שמן אחר זו בעיה, כי אני צריך לנסוע לאיזור התעשייה ביוקנעם והכל סגור שם עכשיו.

פורסם

מה?!?! לא מתאים לך אפילו לשאול שאלה כזאת... ברור שלא, אל תנסה אפילו, אלא אם כן אתה לא ממש אוהב את הרכב שלך...

מקסימום חכה למחר בבוקר או בקש ממישהו שיקפיץ אותך למקום שעדיין פתוח בעיר הגדולה....

...Carpe Diem

×
×
  • תוכן חדש...