Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אתרי אחיסון , מה הבעיה אני יעשה את זה .

הוא רשום בפורום ?

הודעה לחבר הנחמד של מיכאל עם המצלמה שאני לא זוכר את שמו : אם אתה רשום תגיב ופה ותסביר לקהל למה התמונות לא באתר ?!

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם לי יש שרת פרטי וגם בפורום אפשר להעלות קבצים , זה לא העניין ..

חבר של מיכאל לא ניראה לי רשום בפורום בכל מקרה סאונד בוי זכור לי שהביא מצלמה וצילם אני קווה שהוא יחליט לטובו להעלות תמונות ..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

שלום לכולם, ותודה רבה לשלומי (אודיו פיל) על (סיפח) המאפן שלו.

 

וצילמתי 3 תמונות. והן לא יצאו. יש בעיה במצלמה, המגנט של הסאב שיגע אותה, היא הולכת לתיקון.

והיה טיפה יבש, פחות מוזיקה בשטח,

אנשים הגיעו בדיכאון, כזה. וממש חבל.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אני מתכוון להעלות תמונות וסירטונים, פשוט אין לי שרת ואני מחקה לאלון לישלוח לו את הסירטונים לעריכה,

 

אם מישהו יכול להציע את השרת שלו להעלות את התמונות והסירטונים בלי עריכה אז בבקשה, זה שוקל בסביבות ה150 מגה.

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

לא יצא לי בסוף להגיע דפקא רציתי לשמוע את המערכות של האנשים ובמיוחד של מומחה פאזות מספר אחת בארץ :) שמעתי ממישהו מהפורום שהיה שהדבר היחידי שעבד קשה יותר מהמערכת של אייל היה הפה של ה"מומחה" :lol:

פורסם

אחלה תמונות ... אסף לדעתי תרד מזה להיות צלם.

אני רואה שהפסדתי מפגש טוב :(

אני חושב שכל זה רק בגלל שאייל בא.

ואני מקווה שהוא יבוא שוב במפגש הבא.

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

מיקי לא הייתי אומר שהפסדת הרבה, מקווה שמפגש הבא יהיה מעולה..

לגבי "להיות צלם" שוב כבר הסברתי מה קרה עם עניין התמונות ונחזור בישבילך שנית:

1. הייתי מבואס מכל היום, אנשים היו קרירים מדי לא יודע למה ורוב הרכבים היו סגורים דבר שהוריד את המצב רוח לתפוס תמונות טובות.

2. איזה חמור דפק לי את האוטו ואני לא יודע מי זה גיליתי זאת לקראת סיום המפגש וזה ביאס אותי רצח בעיקר שאני לא יודע מי זה עשה זאת.

3. ליטל ביקשה את המצלמה לצלם אז נתתי לה והיא צלמה ולאחר 4 דקות ניגמרו הסוללות.

זהו .

תאמין לי שלצלם תמונות טובות זה לא ממש מסובך פשוט צריך לכך תנאים מתאימים..או יכול להיות שאני דורש הרבה..

קיצר יאלה עזבו אתכם עכשיו שטויות , ניתראה בתחרות הקרובה!:twisted:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אסף, בעיקבות היכרותי האישית עימך, הייתי רק מייעץ לך לא להתייחס לכל אחד שכותב דברים רעים עליך. אם כבר - אז כל הקרדיט על הצלחתו (החלקית אומנם) של המפגש ראוי לך. כל מי שרוצה שיהיה לו תמונות איכותיות וטובות מהמפגשים שיביא מצלמה בעצמו.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

מעניין אותי מי זה היה עם הטויוטה קורולה הישנה הזאת?? שמעתי מבחוץ אחלה סאונד שבעולם יש לאוטו הזה ואשמח לדעת מה מותקן לו בפנים.

אשמח לדעת מי עשה גם את הבניה בבגז' בגולף.

פורסם

בקשר לתמונות של "סאונד בוי וחבריו"- אני לא הייתי עם מצלמה אלא חבר שלי "פרי סטייל" והוא העלה כבר תמונות אז אל תצפו לעוד ממני או משהו (הייתי מעלה בשימחה אם היה מה להעלות) מפגש הבא אולי אני יקח מצלמה. וזהו כפי שראיתם התמונות שצולמו ע"י פרי סטייל הועלו אם כי יש עוד. ובאמת כל הקרדיט של המפגש מגיע לאסף ואני מסכים שיש המון מקום לשפר אבל יש עוד מפגשים אז אין מה להתבאס, אסף- תן חיוך הכול לטובה : )


×
×
  • תוכן חדש...