Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז זהו שאני לא יכנס איתך לויכוח כיוון שמפגש שעבר לא היית ולא ראית מה הי , מה שאני יכול לומר לך שמפגש קודם לא היו פחות נוכחים ופחות רכבים מהמפגש הנ"ל בזה אתה יכול להיות בטוח.

אני מאד שמח שאתה נהנת..אני לא אמרתי שסבלתי חס וחלילה אני רק אומר שציפיתי ליותר כמו בדרך כלל והתאכזבתי קשות מהיום.

אבל נחליק את זה בקטנה..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יכול להיות..[מפגש הבא אני רוצה פיצוי ..]

:-)

 

שלא תחשוב שלא יצא לי לשמוע את המערכת שלך..פשוט אין מילים ...הבניה, הצליל ,האיכות ,האיטום -ראוי לשבח!:mm_yeah:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

שלום לכולם שוב

עכשיו הקבוצה הקטנה שלנו סיימה את המפגש, לאחר שישבנו לאכול "על האש" אצל " סעיד" באור יהודהוקינחנו בכוס קפה ביילו.

היה מאוד נחמד רק שחבל שלא כולם הפעילו את המערכות שלהם ונתנו לנו להתרשם מהם.

בקשר ל "על האש" מקווה מאוד שבפעם הבאה אנשים יהיו מאורגנים יותר ואפשר יהיה לארגן בוקר שיתחיל ברמת גן בהתרשמות ומפגש של חברים ויסתיים באיזשהו פארק לארוחת צהריים.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

טוב אבא אייל...:-)

 

הוקצור יאלה למי יש תמונות להעלות או סרטונים..איפה אלון הבטיח לעשות סרטון?מי שיכול שיעלה בבקשה שקצת תמונות ניראה מה צילמתם ביום המבאוס הזה..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

מי שרוצה לפרסם את הסרט שהוא צילם, שידבר איתי בפרטי, ואני יארגן תוך יומיים שלושה, כמו פעם שעברה...

SPL @ 136.6DB!

with KICKER KX600.1 and KICKER 10" L7 @ ported 40hz box!

פורסם

היה מעולה ! נהנתי מכל רגע !!

במיוחד במיוחד מהמערכת ה-מ-ד-ה-י-מ-ה של הבחור עם הקורולה (פוקאל וסאב של אלפיין טייפ אר).

עד עכשיו אני לא יודע איזה מגבר יש שם אבל הוא גדול :-D .

עוד נהנתי מהבחור הנחמד בסיוויק הלבנה שנתן לנו לשמוע את ההיברד והפיונירים שדופקים הרבה יותר טוב לדעתי מה JBL ממפגש שעבר, איכות מדהימה (ד"א דבר איתי על קיט דיינמיט לדלתות ב 250 ש"ח).

לא יצא לי לשמוע אצל איל כי באמת כולם הכבידו עליו והבנאדם לא יצא מהאוטו כל המפגש .

אז לא משנה , אבל נהנתי מאוד !

פורסם

טוב עקרונית אין לי הרבה זמן כי אני רושם ממחשב של לקוח..

 

היום הגעתי פעם ראשונה למפגש.. לא התלהבתי ממנו.. היו הרבה ילדוד'ס בפוזות מהצד.. אני לא יודע אם הם קשורים לפורום או שבמקרה הם הגיעו.. חבל שלא יכלנו להתארגן החברה הטובים לעשות על האש (אני לפחות באתי מאורגן). אני לא יודע איך היה במפגשים קודמים אבל אם יצא לי להצטרף פעם הבאה אני מקווה שיהיה יותר מאורגן..

 

יצא לי להכנס לכמה רכבים ולהתרשם.

אין ספק שיש כמה מערכות יותר מושקעות.

 

הרווחתי התרשמות מכמה סוגי מערכות כי אין לי הרבה נסיון עם ההיצע בשוק ועל זה אני מרוצה.

 

סך הכל היתה הרגשה נורא מוזרה.. מקווה שפעם הבאה יהיה יותר מאורגן..

פורסם
היה מעולה ! נהנתי מכל רגע !!

במיוחד במיוחד מהמערכת ה-מ-ד-ה-י-מ-ה של הבחור עם הקורולה (פוקאל וסאב של אלפיין טייפ אר).

עד עכשיו אני לא יודע איזה מגבר יש שם אבל הוא גדול :-D .

עוד נהנתי מהבחור הנחמד בסיוויק הלבנה שנתן לנו לשמוע את ההיברד והפיונירים שדופקים הרבה יותר טוב לדעתי מה JBL ממפגש שעבר, איכות מדהימה (ד"א דבר איתי על קיט דיינמיט לדלתות ב 250 ש"ח).

לא יצא לי לשמוע אצל איל כי באמת כולם הכבידו עליו והבנאדם לא יצא מהאוטו כל המפגש .

אז לא משנה , אבל נהנתי מאוד !

תודה :-D אני הבחור עם הקורולה אני מצטער מאוד אני לא זוכר מי אתה, הכנסתי המון אנשים לשמוע. היה נחמד מאוד! אגב אם זה מעניין אותך אז המגבר הוא Precision Power DCX 1000.4 http://www.precisionpower.com/amps/dcx1000-4.asp

 

אייל, חבל שלא יצא לי לשמוע את המערכת שלך או לך לשמוע את שלי. היית קצת אנטיפט :? אבל זה בסדר אני לא מאשים אותך אנשים הציפו אותך. אני מקווה שפעם באה..

פורסם
תודה :-D אני הבחור עם הקורולה אני מצטער מאוד אני לא זוכר מי אתה, הכנסתי המון אנשים לשמוע. היה נחמד מאוד! אגב אם זה מעניין אותך אז המגבר הוא Precision Power DCX 1000.4 http://www.precisionpower.com/amps/dcx1000-4.asp

 

אייל, חבל שלא יצא לי לשמוע את המערכת שלך או לך לשמוע את שלי. היית קצת אנטיפט :? אבל זה בסדר אני לא מאשים אותך אנשים הציפו אותך. אני מקווה שפעם באה..

אייל שים לב, נוצר כבר מעכשיו תור לאוטו שלך במפגש הבא

אני מציע שלפעם הבאה תכין מתקן עם מספרים...:wink:

SENA לשעבר

פורסם

אני חושב שהיה מפגש טוב, וגם ברור היה מראש שהמערכת באוטו של איל תהווה את מוקד המשיכה הגדול.

היו הרבה אנשים, לי רק חבל שלא הצלחתי לפגוש את נועם, PROTOOLS .

 

איל לדעתי, לא ייכנס לאוטו שבוע.. כל המפגש הוא בילה באוטו..

אם אני הייתי, למישהו מזמן היה נשבר הראש...

 

אבל, מי שהכי לכד את תשומת לבי, היה סאונדמן, עם סאב החלומות, הלא הוא ה 12W7 !!

כל הכבוד. שיחקת אותה.

 

ושכחתי את תומאס.. בושה וחרפה לי.. שהצלחתי לראות וגם לשמוע, טוויטר פוקל שלו בחצי אוזן..

אבל, לשם שינוי, הוא היה רגוע יחסית, ומפורט.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.


×
×
  • תוכן חדש...