Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תסביר סוף סוף מה כל כך מושך אותך ב-W7

סתם לצורך השוואה: למה לא IMAGE DYNAMICS IDMAX 12 (כמו של אייל)

ולא חסרות דוגמאות נוספות.

SENA לשעבר

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ה - IDMAX הוא סאב מעולה.

אבל ה W7 חזק יותר, עמוק יותר, ולדעתי גם מוזיקלי יותר.

 

מבחינת תמורה מול מחיר, ה IDMAX לוקח את הW7 .

אבל.. כשמדובר בבייס דראם, מהיר וחזק - אין בכלל מקום להשוואה, וה W7 משאיר הרחק מאחור המון סאבים טובים ויוקרתיים. הוא הסאב המוזיקלי והמדויק ביותר שנתקלתי בו עד היום, ולוקח בהליכה

גם את ה - REL STADIUM 3

הבעיה מתחילה, כשצריך הגברה נאותה שעולה בערך כמוהו.

וגם לשמוע בשקט (בווליום נמוך) קשה איתו, כי הוא מתחיל להתערב כשהעוצמה עולה..

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אני לא יודע אם שלומי שמע את הIDMAX במקום אחר אבל אצלי הוא חתוך כל כך נמוך (56HZ עם SLOPE של 30DB) ומכוון כל כך חלש שאי אפשר להתרשם ממה שהוא יודע לעשות (כי לטעמי לא צריך והרוב נופל על המידבאסים).

הW7 הוא אחד הסאבים הטובים ביותר, אין על זה ויכוח.

 

תומאס, מצטער שיצאתי קצת אנטיפט אבל באמת שכמות האנשים הקשתה. ידעתי מראש שהרבה אנשים ירצו לשמוע ורציתי שכל מי שרוצה ישמע (למרות שלא הצלחתי) ולכן יותר התרכזתי בלהשמיע.

פורסם
תומאס, מצטער שיצאתי קצת אנטיפט..
תומאס , מניסון , אם אייל יצא קצת אנטיפט , לא צריך לעשות מזה עניין.

זה בסך הכל אומר שהוא היה במצב רוח טוב יחסית ... חבל שלא ניצלת את זה...

 

:wink:

 

 

וכמו שנאמר , באמת אפשר להבין אותו . זה לא פשוט לנסות לרצות את כולם ולתת להם לשמוע ..

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אז מה הוא כשהוא במצב רוח לא טוב?:wink:

תראה ניסיתי לנצל את זה, אפילו הראתי לו את הבניה אצלי והכל, הצעתי לו לשמוע ולא הייתה תגובה. חברים שלו נכנסו והתרשמו לטובה מהמערכת שלי רציתי גם לשמוע את דעתו של אייל.

אל תחשבו שאני לוקח את זה קשה או משהו זה ממש לא ככה.

פורסם

חס וחלילה לא חשבתי שאתה לוקח את זה קשה .. זה נכתב במליצות לחלוטין .

 

אני בטוח שבמפגשים הבאים , תהיה פחות התקהלות סביבו והכל יהיה הרבה יותר נחמד.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

איל, יש לך סאב? לא ידעתי :wink: אצלך, לא תהיה בעיה להחליף ל W7 ..

 

יצא לי כמה פעמים לשמוע את ה IDMAX , והוא באמת סאב מהמם. (אצל איל זה לא נחשב..)

הוא גם כמו ה W7 דורש הגברה אימתנית, ויודע (כשמנדבים לו קצת GAIN ) לתת בראש יופי יופי..

 

אני אוהב את הסאב הזה, אך ה W7 .. סיפור אחר לגמרי.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

שלומי , דווקא ה ID לא דורש הגברה חזקה בכלל.

למרות שהוא מסוגל לקבל 1000 RMS הוא מנגן יפה מאוד גם עם הרבה פחות . אני בדקתי אותו עם 350 וזה היה די טוב.

 

תומאס , לצערי לא הייתי , אני בבאר שבע לומד לבחינות שיש לי כרגע .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
אז מה הוא כשהוא במצב רוח לא טוב?:wink:

תראה ניסיתי לנצל את זה, אפילו הראתי לו את הבניה אצלי והכל, הצעתי לו לשמוע ולא הייתה תגובה. חברים שלו נכנסו והתרשמו לטובה מהמערכת שלי רציתי גם לשמוע את דעתו של אייל.

אל תחשבו שאני לוקח את זה קשה או משהו זה ממש לא ככה.

במצב רוח פחות טוב, ציטוט: "מאחותך נעשה לונה-פארק"

נאמר לאחד מהחבר'ה בעצבים קלים, מהולים בחיוך..

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
שלומי , דווקא ה ID לא דורש הגברה חזקה בכלל.

למרות שהוא מסוגל לקבל 1000 RMS הוא מנגן יפה מאוד גם עם הרבה פחות . אני בדקתי אותו עם 350 וזה היה די טוב.

 

תומאס , לצערי לא הייתי , אני בבאר שבע לומד לבחינות שיש לי כרגע .

עופר, 350 וואט RMS אמיתי, זה בהחלט הספק מכובד. מה שכן ה W7 יעשה טובה אם בכלל יזוז..

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

הוא גם כמו ה W7 דורש הגברה אימתנית, ויודע (כשמנדבים לו קצת GAIN ) לתת בראש יופי יופי..

שלומי

עופר, 350 וואט RMS אמיתי, זה בהחלט הספק מכובד. מה שכן ה W7 יעשה טובה אם בכלל יזוז..

 

כמו שאמרתי הם לא דומים כמו שרשמת . ל ID נצילות טובה מאוד והוא מפתח הרבה עוצמה יחסית להספק שהוא קיבל.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אתה אומר שה ID דורש הגברה אימתנית.

אני נתתי דוגמא שהוא לא.

350 זה רחוק מלהיות אימתני.

זה הכל.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701


×
×
  • תוכן חדש...