Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה :-D אני הבחור עם הקורולה אני מצטער מאוד אני לא זוכר מי אתה, הכנסתי המון אנשים לשמוע. היה נחמד מאוד! אגב אם זה מעניין אותך אז המגבר הוא Precision Power DCX 1000.4 http://www.precisionpower.com/amps/dcx1000-4.asp

 

אייל, חבל שלא יצא לי לשמוע את המערכת שלך או לך לשמוע את שלי. היית קצת אנטיפט :? אבל זה בסדר אני לא מאשים אותך אנשים הציפו אותך. אני מקווה שפעם באה..

אני כפיר , הייתי עם מכנס לבן קצר וחולצה שחורה, קצת חימצון בשיער.

אני וחבר שלי שאולי התלהבנו מאוד !

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחח אייל קצת איכזבת אותי אבל לא נורא..

יצא לי לשמוע מידי פעם כשפתחו את דלת הנהג :wink:

אז ככה הגעתי החנתי בצד(האמנתי שלי אין מה להראות ולאחרים יש) אוטו סגור..

ראיתי נהניתי ולא חידשתי לעצמי הרבה....

כמה חבל על הגריל של הקיקר(שישב על הW7) "אופס" הייתה הגדרה מושלמת חה חה...

אייל מאוד אהבתי את המיני ערסים שהגיעו כשדיברתי איתך וביקשו "שים איזה משהו? לא תשים? יש לי יומולדת היום.. אבאל'ה" ממש כאלה צריכים להגיע כדי להזכיר לנו שאנחנו עדיין תרבותיים....

אז אני מעלה תמונות כרגע ל www.chicosnap.pic.co.il צילמתי גם את התאונה המצערת(שמח שכולם יצאו שלמים ורק נזק לרכבים(נילחצתי כראיתי תינוק באוטו)..

בקיצור עוד מפגש עוד יום.. תודה על החוויה

:wink:

פורסם

צ'יקו היום הולדת וכל זה זה היה בדיוק כש"סגרתי את הבאסטה" והיו עוד שרצו לשמוע. וואלה אתם רק מתלוננים עליי ולא מעריכים באילו לחצים כבדים עמדתי! (לא קל לסרב למישהו שיש לו יום הולדת ;) ).

פורסם

צ'יקו -מי היית במפגש?[כן כן גם אני זוכר ששלומי שבר בטעות לסאונד מן את הגריל המהמם..חבל]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אסף, זה שאמר לך "מה סתם הבאתי מצלמה?"(אתה לא יודע מה הבאתי היו חושבים ערוץ 2)

 

אייל לא התבאסתי אמרת שעוד יצא לי לשמוע ואני שמח על זה.. גם אצל תומאס לא יצא ל לשמוע אבל יום יבוא ואני יבקר בBOMB BASS בגלל דברים ששמעתי עליהם

:wink:

פורסם

כל הכבוד לכולם על המפגש הנחמד. יחסית למפגשים אחרים היו הרבה מאוד אנשים. אולי בגלל זה אנשים היו סגורים יחסית ואפילו הורידו לוחיות זיהוי...

 

בפעם הבאה אני מציע שאייל יתן לאנשים להיכנס לאוטו חופשי והוא אישית יארגן את ה-"על האש", רק כדי שאנשים לא ילכו הביתה מבואסים...:wink: .

 

צר לי שלא יצא לי לשמוע את המערכת המופלאה של אייל - אולי בפעם הבאה אבוא להאזין לה. מאחר ועוד לא שמעתי אותה אני חייב להכריז על המערכת הטובה ששמעתי וזאת המערכת שהיתה בקליאו B (של קובי) שהגיעה מאוחר מידי. סאונד נקי - באס מדוייק ואיכות שלא מהעולם הזה. אחרי מספר מערכות ששמעתי במפגש לא רציתי להדליק את המערכת שלי (התבאסתי)...

 

צר לי על כל החברים שאיבדו אותנו בדרך לסעיד. האשמה היא בליטל - שאכן התנהגה כמו נהגת שודים אמיתית. אפילו אני (מודה..) לא הצלחתי להגיע אליה ותמיד נשארתי כמה מכוניות מאחוריה.

 

אני אשמח לעזור ולארגן מפגש מוצלח יותר בפעם הבאה (לתשומת ליבך - אסף...)

 

ביי ושבוע טוב לכולם.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
כל הכבוד לכולם על המפגש הנחמד. יחסית למפגשים אחרים היו הרבה מאוד אנשים. אולי בגלל זה אנשים היו סגורים יחסית ואפילו הורידו לוחיות זיהוי...

 

בפעם הבאה אני מציע שאייל יתן לאנשים להיכנס לאוטו חופשי והוא אישית יארגן את ה-"על האש", רק כדי שאנשים לא ילכו הביתה מבואסים...:wink: .

 

צר לי שלא יצא לי לשמוע את המערכת המופלאה של אייל - אולי בפעם הבאה אבוא להאזין לה. מאחר ועוד לא שמעתי אותה אני חייב להכריז על המערכת הטובה ששמעתי וזאת המערכת שהיתה בקליאו B (של קובי) שהגיעה מאוחר מידי. סאונד נקי - באס מדוייק ואיכות שלא מהעולם הזה. אחרי מספר מערכות ששמעתי במפגש לא רציתי להדליק את המערכת שלי (התבאסתי)...

 

צר לי על כל החברים שאיבדו אותנו בדרך לסעיד. האשמה היא בליטל - שאכן התנהגה כמו נהגת שודים אמיתית. אפילו אני (מודה..) לא הצלחתי להגיע אליה ותמיד נשארתי כמה מכוניות מאחוריה.

אני אשמח לעזור ולארגן מפגש מוצלח יותר בפעם הבאה (לתשומת ליבך - אסף...)

 

ביי ושבוע טוב לכולם.

טוב את מיומנות הנהיגה שלי אני לא יכולה להשאיר אצלי אני חייבת להפגין אותה ברבים:-D

ושנית אני לא יכולה להיות אדישה ולנהוג לאט כשאימפרזה טורבו "מתעטשת" נושפת לי בעורף.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ליטל האכלת אותנו אבק בנסיעה :twisted:

 

רזי, עזוב אותך אימפרזה טורבו זה עגלה :lol: :lol: :lol:

 

הרגה אותי התמונה:

http://pctip.co.il/upload/P6181346.JPG

איזה אופייני למצוא אותי מקרצף את הראלי...

 

בכל אופן, לדעתי היה נחמד מאוד! במיוחד שלא הגעתי למפגש כזה לפחות חצי שנה...

נשרפתי כמו אשכנזי טוב, אבל באמת היה נחמד, במיוחד שלא הגעתי למפגש כזה לפחות חצי שנה...

 

אייל - יצאתי פקק. רק כשהלכת הבנתי שהיית שם. הייתי מול ה-307 שלך ולא הבנתי שהיא שלך! Me idiot...

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

טוב אז ככה בהקשר ל3 התגובות האחרונות=

רנזי-

סוף סוף אני יודע שאתה הוא רנזי לאחר שבערב דיברתי עם ליטל והיא אמרה לי שאתה רנזי.

בנאדם ששמחתי לדבר ולהכיר , אתה אחלה בנאדם שכיף לשמוע ולהיות איתו .

לגבי מפגש הבא אני אשמח אם אתה תצטרף לאירגון בנוסף על כך ליטל אמרה לי שמפגש הבא אנחנו ניתארגן מראש לקטע של על האש יענו בלי הרבה סיפור והקדמות ..אני אתה היא ליאור אופיר סאונד מן קובי וכמובן נועם ועוד אנשים רציניים. והפעם נעשה זאת מראש [עניין הבשר]

רזני אגב אם היה לי את האימפרזה שלך והייתי מכיר את המקום טוב כמו ליטל אז הייתי עושה לכם רכבות ..

כניראה שכחתם שהפגו שלי 1.1 50 כ"ס שליסגור 120 לוקח לה כ20 שניות..

 

ליטל

יש לך מיומנות נהיגה[זקנה 10 שנים על הכביש..:wink: ] ויש לך 1.6 .אז זה עוד הולך ביחד ..אני לא יגיד לך או לכם שהייתם לקראת הסוף חנטרישים ונתתם לי אבק לאכול במקום שלא הייתי 9 שנים..הייתם עושים לי את זה בחיפה ת"א נתניה נגיד אז לא הייתה לי בעיה..אגב ההתעטשות סביר להניח הייתה הפורק לחץ באימפרזה ..

בכל מקרה כמו שדיברנו אנחנו נארגן את העל האש בדרך שלנו והפעם זה יצא מעולה ..

 

ליאור

אותך בכלל לא יצא לי לראות נוסע בשיירה וחשבתי שגם אתה פרשת ..עד שליטל אמרה לי שנסעת עם רנזי באימפרזה והשארת את הראלי בחניון מאחורי האיצטדיון..

חבל כי אם הייתי יודע ככה גם אני הייתי משאיר את ה205 שם ומיצטרף אליכם אם הייתי יודע שכל הדרך תרביצו לי 150 ומעלה שה205 שלי ב120 צועקת "הצילו"..

בכל מקרה גם אותך היה סבבה להכיר אתה איש מצחיק

מקווה לראות אותך במפגש הבא .

 

 

יאללה שיהיה לכולכם סבבה , אני בכל מקרה זזתי לעבודה.:wink:

 

אייל סורי על התגובה הזו אבל הייתי חייב כדי ליישר פינות .8)

 

בוקר טוב

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
כנראה לקחתם יותר מדי ברצינות את הקטע של ה"7 דקות על השעון"..

עמדנו ב 7 דקות, ובלאכול על האש.:wink:

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

 

 

 

עמדנו ב 7 דקות, ובלאכול על האש.:wink:

 

 

ל'

נכון....וחבל שלא כולם הגיעו והעדיפו לברוח מוקדם מהצפוי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

לא נורא מטעויות לומדים מפגש הבא יהיה אחרת ומאורגן בצורה אחרת . בעיקר על פי כמה עיצות שכמה אנשים יקרים שאיכפת להם העלו בפניי ביומיים האחרונים.

אני מקווה שהסיבה לקרירות המטורפת הזו במפגש האחרון הייתה מסיבות בריאותיות לאותו היום מצד המשתתפים .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

הוא לא יעלה אותם..שום מפגש שהוא היה וצילם הוא לא העלה תמונות[מצטער שניגמר לי הסוללות במצלמה לאחר 4 דקות ...]

 

אבל בואו ניהיה אופטימיים ונחכה לתמונות[אני מאמין שסאונד בוי וחבריו יעלו תמונות בהמשך ..]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..


×
×
  • תוכן חדש...