Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב הורכבו 2 צמיגי semperit חדשים מקדימה. ההיגוי השתנה למאד רך אפילו רך מידי. מפריע לי. שמתי לב שהצמיגים כמעט נעדרי כתף. כלומר בין שטח הצמיג עם הכביש והדופן יש מעוגלות כזו בלי כתף ברורה כמו צמיגים אחרים. מישהו מכיר? כדאי להצליב עם האחוריים?

פורסם (נערך)

חבר חדש, תן לנו קצת יותר פרטים בכדי לעזור לך.

 

איזה רכב?

מה מידת הצמיגים?

מה לחץ הניפוח הדרוש לרכבך והאם בדקת כאשר הצמיגים קרים שהלחץ נכון? תעלה גם תמונות להבהיר את מה שאתה מתאר.

מה הדגם המדויק של הצמיגים החדשים?

מה דגם הצמיגים הישנים מאחור? מה תאריך ייצורם? כמה ק"מ עברו?

באם תחליט על החלפת צמיגים נוספת, מה מגבלת התקציב? מאיזה איזור בארץ?

 

אגב, בהכללה צמיגים חדשים בדר"כ מותקנים מאחור. אם כי זה ויכוח רשת ישן.

אגב 2, מענין לדעת שצמיגים של זמפריט נמכרים בארץ. 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
לפני 3 שעות, Tom_22 כתב:

חבר חדש, תן לנו קצת יותר פרטים בכדי לעזור לך.

 

איזה רכב?

מה מידת הצמיגים?

מה לחץ הניפוח הדרוש לרכבך והאם בדקת כאשר הצמיגים קרים שהלחץ נכון? תעלה גם תמונות להבהיר את מה שאתה מתאר.

מה הדגם המדויק של הצמיגים החדשים?

מה דגם הצמיגים הישנים מאחור? מה תאריך ייצורם? כמה ק"מ עברו?

באם תחליט על החלפת צמיגים נוספת, מה מגבלת התקציב? מאיזה איזור בארץ?

 

אגב, בהכללה צמיגים חדשים בדר"כ מותקנים מאחור. אם כי זה ויכוח רשת ישן.

אגב 2, מענין לדעת שצמיגים של זמפריט נמכרים בארץ. 

נירו 24. מידות 205 60 16. לחץ אויר תקין 36 פסי כשקר. הקדמיים היו קומו המקוריים של הרכסץב הוחלפו אחרי 73k. דגם הקדמיים  speed life 3. מאחורה פלקן. מצרף תמונה.

תודה רבה!

IMG-20260626-WA0000.jpg

פורסם (נערך)

זה דגם פושר, אבל לא אסון. 

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Semperit/Speed-Life-3.htm

 

מהתמונה קשה להבין מה בדיוק הבעיה, מאחר ונראה שמדובר גם בנסיעה על כורכר שלכלכה עד הכתף. נסה לצלם את הצמיג מהחזית שלו, בנקודת המגע עם הכביש. יתכן ועוד כמה psi בודדים לא יזיקו לו. 

 

וגם, אני מדמיין או שיש סדקים קלים מאוד בחריצים, בצמוד לקוביות של המדרס? מה תאריך הייצור של הצמיגים? 

 

הפאלקן, איזה דגם? ZE310? 

מתי הותקנו ומה תאריך הייצור שלהם (קוד 4 ספרות בדופן) כמה ק"מ עברו? 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
לפני 16 דקות, Tom_22 כתב:

זה דגם פושר, אבל לא אסון. 

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Semperit/Speed-Life-3.htm

 

מהתמונה קשה להבין מה בדיוק הבעיה, מאחר ונראה שמדובר גם בנסיעה על כורכר שלכלכה עד הכתף. נסה לצלם את הצמיג מהחזית שלו, בנקודת המגע עם הכביש. יתכן ועוד כמה psi בודדים לא יזיקו לו. 

 

וגם, אני מדמיין או שיש סדקים קלים מאוד בחריצים, בצמוד לקוביות של המדרס? מה תאריך הייצור של הצמיגים? 

 

הפאלקן, איזה דגם? ZE310? 

מתי הותקנו ומה תאריך הייצור שלהם (קוד 4 ספרות בדופן) כמה ק"מ עברו? 

האחוריים אכן 310. עשו 64k מינואר 25 .יצור פלקן 37-24. סמפריט 38-25.לא רואה סדקים בקדמיים. ניפוח מעל ה פסי הרצוי לא יגביר את תחושת הרכות שאני לא אוהב? מצרף תמונה ושוב תודה!

20260626_145628.jpg

פורסם (נערך)
לפני 23 דקות, אביעד9 כתב:

האחוריים אכן 310. עשו 64k מינואר 25 .יצור פלקן 37-24. סמפריט 38-25.לא רואה סדקים בקדמיים. ניפוח מעל ה פסי הרצוי לא יגביר את תחושת הרכות שאני לא אוהב? מצרף תמונה ושוב תודה!

20260626_145628.jpg

זה עשה 64 אלף קילו מטר ? זה נראה טוב יחסית לזה

הרוב בין עירוינ ?

עריכה אחרונה על ידי Chmimo
פורסם
לפני 4 דקות, Chmimo כתב:

זה עשה 64 אלף קילו מטר ? זה נראה טוב יחסית לזה

הרוב בין עירוינ ?

לא. פלקן האחוריים עשו 64k.  שוקל להחליפם עם הקדמיים

פורסם

בתמונה שצירפת כעת, הצמיג נראה תקין - בהתייחס לאמירה של "נעדרי כתף". או שאני לא לגמרי מבין את כוונתך. 

 

לגבי רכות בניהוג, תנסה קודם לשחק קצת עם הלחץ. למעלה 2-5psi מהמומלץ, ולמטה עד 2psi, ותראה אם מרגיש הבדל. יתכן גם ושהתחושה קשורה קצת לשכבת הגנה על הצמיג, ואחרי כמה מאו. ק"מ התחושה תשתפר. 

 

לגבי להעביר קדימה-אחורה, אתה יכול לנסות, אבל תחשוב שאז הציר האחורי עשוי להרגיש לך לא יציב, מה שפחות רצוי. 

 

זמנם של הפאלקן לא קרוב גם להחלפה? אחרי 64k בשנה וחצי? איך השחיקה שלהם? 

פורסם
לפני 13 דקות, Tom_22 כתב:

בתמונה שצירפת כעת, הצמיג נראה תקין - בהתייחס לאמירה של "נעדרי כתף". או שאני לא לגמרי מבין את כוונתך. 

 

לגבי רכות בניהוג, תנסה קודם לשחק קצת עם הלחץ. למעלה 2-5psi מהמומלץ, ולמטה עד 2psi, ותראה אם מרגיש הבדל. יתכן גם ושהתחושה קשורה קצת לשכבת הגנה על הצמיג, ואחרי כמה מאו. ק"מ התחושה תשתפר. 

 

לגבי להעביר קדימה-אחורה, אתה יכול לנסות, אבל תחשוב שאז הציר האחורי עשוי להרגיש לך לא יציב, מה שפחות רצוי. 

 

זמנם של הפאלקן לא קרוב גם להחלפה? אחרי 64k בשנה וחצי? איך השחיקה שלהם? 

 

לפני 14 דקות, Tom_22 כתב:

בתמונה שצירפת כעת, הצמיג נראה תקין - בהתייחס לאמירה של "נעדרי כתף". או שאני לא לגמרי מבין את כוונתך. 

 

לגבי רכות בניהוג, תנסה קודם לשחק קצת עם הלחץ. למעלה 2-5psi מהמומלץ, ולמטה עד 2psi, ותראה אם מרגיש הבדל. יתכן גם ושהתחושה קשורה קצת לשכבת הגנה על הצמיג, ואחרי כמה מאו. ק"מ התחושה תשתפר. 

 

לגבי להעביר קדימה-אחורה, אתה יכול לנסות, אבל תחשוב שאז הציר האחורי עשוי להרגיש לך לא יציב, מה שפחות רצוי. 

 

זמנם של הפאלקן לא קרוב גם להחלפה? אחרי 64k בשנה וחצי? איך השחיקה שלהם? 

טוב. אקח את עצתך. אנסה להוריד 2-3 פסי (נראה לי עדיף מלהעלות כי אני רוצה צחושה פחות רכה). ואם עוד כמה מאות קמ לא ישתנה. אחליף אחוריים בקדמיים. השחיקה של הפלקן סבירה מאד כי היו מאחור. אם התחושה הלא נוחה לי(סובייקטיבית) צףתימשך אחליף.

תודה על התשובה הפרטנית והמקצועית

פורסם

לא רואה שום בעיה בכתף. יש לצמיגים יופי של כתף. (והרבה "בשר", כלומר חריצים עמוקים)

 

אם הבנתי נכון את מה שרשמת, אז לדעתי אתה טועה בנושא לחץ האויר.

ניפוח ללחץ גבוה מהמומלץ, אמור לגרום לתחושת נסיעה קשה יותר על שיבושי דרך.

בעוד שלחץ נמוך מהמומלץ, גורם לתחושה רכה יותר.

 

אומנם שאלת על תחושת היגוי, אבל זה מאוד סובייקטיבי.

טיפול בשיבושי דרך, זה משהו שאפשר לקבוע בצורה יותר ברורה.

 

היה עוזר אם היית מביא גם תמונה להשוואה של זוג הצמיגים השני. (הישן)

כדי שניתן יהיה להבין את השאלה שלך על צורת כתף שונה. (פחות מעוגלת?)

 

לכל דגם צמיג יש עיצוב היחודי משלו. (גם בסוליה וגם בכתף)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...