Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

שוטר שהוא גם "בוחן תנועה" הוציא "הודעה על אי שימוש ברכב". + קנס בסך 1000₪.

 

בזמן נסיעה רכב מיוחד שנראה הכלאה בין רכב של משטרה והרלב"ד שנסע אחריי , צפר לי עצרתי בצד.

 

השוטר/בוחן תנועה ניגש אליי ביקש שאוריד מגן שמש שניתן להסרה מהחלון והודיע לי כי האורות בלימה האחוריים לא עובדים. 

הרכב היה בלי טסט קרוב לחודש.

 

השוטר הורה לי להפעיל אורות דרך/גבוהים/איתותים רוורס וכו....

 

לסובב את ההגה לשני הכיוונים (כמו בטסט) בזמן שהוא בודק דבר מה...

 

לאחר מכן הוא התחיל להודיע ולהטיח בי את העיניין שאין אורות בלימה והאוטו בלי טסט.

 

תוך כדי דיבורים הוא בדק את לוח השעונים וראה את המנורות שדלקו. דחף את הראש שלו לרכב בלי בקשה או הודעה התחיל לצלם עם המצלמת גוף  שלו..

 

הייתה מנורת לחץ אוויר שדולקת ונכבית כאשר אני ממלא אוויר..

 

ומנורות של ABS ובקרת החלקה, שנעלמות וחוזרות לסירוגין.. (אמור להיות הקשר לחיישן לחץ צמיגים, מצבר, או braking switch light.)...

 

האוטו בולם בכל מצב..ובלי שום בעייה והסברתי את זה לשוטר. הצעתי לו לבדוק בלימה איפה שהוא רוצה ובאיזה תנאי שהוא רוצה, והוא לא התייחס לעיניין.

 

 

הוא הלך לרכב משטרה/רלב"ד והתעכב ניגשתי אליו ושאלתי אותו מה קורה??!

 

לבסוף הוא הוציא לי קנס על סך 1000₪.

 

ו"הודעה על אי שימוש ברכב".

 

 

שלפי השלבים שצריך לעבור בשביל להחזיר את הרכב לשימוש לא הגיוני ודרקוני....

 

 

האם זה תקין??? ההתנהלות של השוטר???

 

העונש של הודעת אי שימוש היא מוצדקת במצב כזה??? זה פעם ראשונה שקרא לי, הרישיון רכב היה משולם והרכב היה צריך לגשת לטסט בהקדם לאחר החלפת חלק מסוים..

 

אנשים נוסעים עם רכבים בלי טסט ומקבלים קנס בלבד וגם זה מדורג , לפי מספר חודשים וכדומה...

 

אבל משום כל העיניין נראה לא פרופורציונלי בעליל...

 

 

  • רעיון גרוע 1
  • מצחיק 2
  • לא הבנתי... 1
פורסם

הכל חוקי. רכב שנוסע ללא טסט זו עילה מספקת להודעה על "אי שימוש", שמשמעותה תיקון ליקויים וביצוע מבחן רישוי. ברגע שיש תקלות נוספות, כפי שתיארת זה רק מעבה את התיק ומפרט אילו ליקויים נמצאו מעבר לעובדה שהרכב ללא רישוי תקף.

כל מפגש שוטר אזרח מתועד עי מצלמת גוף. סייר בוחן בעל סמכות לבחון את רכבך, כולל בדיקת מנעולי דלת, מרימי חלונות ונורות הדולקות בלוח שעונים. בדיוק כמו בודק במכון טסטים

  • אהבתי 4

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

סוף סוף השוטר עושה עבודה טובה. מה הטענות?

הרכב עם נורות שרופות ובלי טסט, נתנו לך הודעת אי שימוש וקנס. זה סביר ומידתי. 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אז אין טסט, אין אורות בלימה, אין abs, אין בקרת החלקה ואין אוויר בצמיגים?

ואתה שואל אם הורדת הרכב מהכביש זה מידתי?

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם

ממש לא מידתי ליסוע ברכב כזה בכביש ציבורי,

להבא תעדכן כאן בפורום לפני כל נסיעה מה המסלול המתוכנן, שנדע לא להיות בסביבה של כזה רכב מסכן חיים

  • אהבתי 3
  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם

קיבלת אפשרות לנהוג למוסך או שמא נדרשת לגרור את הרכב?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

עזוב שוטר/קנס.

מה לעזאזל אתה עושה עם אוטו מוצף תקלות שכבר חודש אין לו טסט?

אין כסף לתקן? לפח.

יש כסף לתקן? תתקן.

 

בעצם, אחדד - מה לעזאזל אתה עושה על הכביש בלי אורות בלימה? מה אתה מטומטם? אתה מחפש שמישהו יתנגש בך?

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 3

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 5 שעות, fatboy1340 כתב:

הכל חוקי. רכב שנוסע ללא טסט זו עילה מספקת להודעה על "אי שימוש", שמשמעותה תיקון ליקויים וביצוע מבחן רישוי. ברגע שיש תקלות נוספות, כפי שתיארת זה רק מעבה את התיק ומפרט אילו ליקויים נמצאו מעבר לעובדה שהרכב ללא רישוי תקף.

כל מפגש שוטר אזרח מתועד עי מצלמת גוף. סייר בוחן בעל סמכות לבחון את רכבך, כולל בדיקת מנעולי דלת, מרימי חלונות ונורות הדולקות בלוח שעונים. בדיוק כמו בודק במכון טסטים

 

לפי הטענה שלך כאילו  כל רכב שנתפס ללא טסט ישר מורד מהכביש??!!

ומה עם כמה חודשים בלי. קנס בגובה מסוים.. ולאחר מכן הורדה מהכביש..

 

 

לפני 4 שעות, NAPOLEON כתב:

סוף סוף השוטר עושה עבודה טובה. מה הטענות?

הרכב עם נורות שרופות ובלי טסט, נתנו לך הודעת אי שימוש וקנס. זה סביר ומידתי. 

אנחנו בעד שוטרים שעושים את העבודה שלהם בלי נגיעות. 

איפה קראת שיש נורות שרופות??

 

הודעת אי שימוש וקנס של 1000₪ על פעם ראשונה...

כאילו הרכב לא עבר טסט 10 שנים??? ונוהגים עליו בלי הגה ת

 

 

לפני 3 שעות, stx כתב:

אז אין טסט, אין אורות בלימה, אין abs, אין בקרת החלקה ואין אוויר בצמיגים?

ואתה שואל אם הורדת הרכב מהכביש זה מידתי?

תקרא/תקראו היטב לפני שאתם מגיבים...

מנורת אוויר שנדלקת בגלל ירידות של כמה יחידוץ psi בודדות..

 

המנורות של הABS ובקרת החלקה באים והולכים לסירגוין  קשורים כנראה לחיישן  לחץ אוויר . 

 

 

לפני שעתיים, chezik כתב:

ממש לא מידתי ליסוע ברכב כזה בכביש ציבורי,

להבא תעדכן כאן בפורום לפני כל נסיעה מה המסלול המתוכנן, שנדע לא להיות בסביבה של כזה רכב מסכן חיים

 

לא מצחיק ביכלל (סורי)...

 

 

לפני שעה, sperial כתב:

קיבלת אפשרות לנהוג למוסך או שמא נדרשת לגרור את הרכב?

קיבלתי אפשרות לנסוע למוסך.

 

 

 

 

הרגשה של  תגובות כאילו אני לא מודע למה שקורה בארץ ובכבישים.... אנשים שאומרים שהם יכולים "לעבור" טסט בלי גלגל....

 

בדואים ואנשי קיבוץ שנוסעים איך שבא להם ועם מה שבא להם..

 

 

לפי התגובות שלכם פה השוטר/שוטרים צריכים להוריד מהכביש כנראה לפחות כ50% מהרכבים בפזורה הבדואית וה"ערים מעורבות" אבל למה הם לא עושים את זה ...הפחד...

 

לפני 2 דקות, hans כתב:

עזוב שוטר/קנס.

מה לעזאזל אתה עושה עם אוטו מוצף תקלות שכבר חודש אין לו טסט?

אין כסף לתקן? לפח.

יש כסף לתקן? תתקן.

 

בעצם, אחדד - מה לעזאזל אתה עושה על הכביש בלי אורות בלימה? מה אתה מטומטם? אתה מחפש שמישהו יתנגש בך?

קודם כל לא ידעתי על האורות בלימה... 

 

לגבי כל השאר תקרא ואל תתלהם... הטמטום שלך...

  • מצחיק 2
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

לי היה מקרה שנגמר קצת אחרת:

אתחיל בזה שהמלחמה הייתה בשיאה, עבדתי ממש כל יום 12-13 שעות, התחלתי לעבוד לפני שמכון הטסטים נפתח, יצאתי מהעבודה כשכבר סגור שם, אני לא אגיד שזה רק בגלל זה, כמובן שגם התעצלתי וכך הגעתי למצב שהרכב ללא טסט כבר 5-6 חודשים, אולי גם יותר.

 

יום שבת אחד נהגתי חזרה מתל אביב, באמצע איילון נצמד אלי שוטר, צפר לי וביקש שאעצור על אי התנועה הקרוב. 

הציג את עצמו כבוחן רכב, ביקש ממני רישיונות רכב ונהיגה, אמר לי שזו בדיקה לתקינות הרכב שאני נוהג בו, לא דיבר על הטסט אז כמובן ששתקתי, גם אצלי האגרה הייתה משולמת עוד מאז שהטסט הקודם היה בתוקף.

 

ביקש ממני לפתוח מכסה מנוע, הוא הסתבך עם הפתיחה כי ידית המשיכה שמתחת למכסה המנוע הייתה שבורה, יצאתי מהרכב לעזור לו, שאל אותי אם זה לא מפריע לי שהידית שבורה, אמרתי לו שמנגנון פתיחה חדש כבר ממתין בבית וצריך רק להרכיב. זה באמת היה נכון, עד היום לא החלפתי.

בהמשך הוא הסתכל ממש על הכל, לדעתי יותר משבודקים בטסט: האיר עם פנס על הצינורות, נגע עם הידיים ואז הסתכל עליהן,

ניסה להזיז את המצבר מהמקום, ביקש ממני להפעיל אורות חניה, גבוהים, בלימה, לסובב את הגלגלים שמאלה ואז ימינה, הסתכל על הצמיגים והשווה לרישיון, האיר עם פנס מאחורי הגלגלים (כנראה בדק מגיני אבק וגומיות), האיר לתוך הג'אנטים והסתכל על הבלמים, אחרי זה ביקש להסתכל על לוח השעונים וגם שאל אותי אם כל החלונות ברכב נפתחים. ממש עשה לי טסט באמצע איילון.

 

בסוף אמר לי לצאת מהרכב ולבוא לדבר איתו, שאל אותי למה אני נוסע בלי טסט תקופה ארוכה כל כך, אמר לי שעל תקופה כזו ללא טסט הוא אמור להזמין לי גרר כדי לקחת לי את הרכב ולתת לי הורדה מהכביש יחד עם קנס, אמר שהוא לא רוצה לעשות את זה, אמר לי שביום ראשון הדבר הראשון שאני צריך לעשות זה להעביר את הרכב טסט ושהוא סומך עלי שבאמת אעשה את זה.

החזיר לי את הרישיונות, אמרתי לו תודה רבה על היחס שלו כלפיי ונסעתי. יום אחרי זה ב- 8 בבוקר הרכב כבר היה עם טסט, אחרי בדיוק 15 דקות בתוך המכון. 

 

אבל, ברגע הבדיקה של הבוחן, הרכב שלי היה שטוף ונקי, הפנסים מבריקים, נעל צמיגי קונטיננטל חדשים לגמרי, לא היו שום נזילות מים או שמן, לא דלקה שום שגיאה בלוח השעונים. הטסט באמת היה רק עניין טכני של לחדש לו את התוקף.

עריכה אחרונה על ידי Pavlik
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

לפותש, אחרי 15 שנה במשטרת תנועה, תאמין לי ששמעתי אלפי פעמים " לכו תתפסו פושעים אמיתיים". אבל עדיף שתתיחס למקרה שלך ותלמד ממנו ואל תשווה עצמך לאחרים כי זה לא רלוונטי. לשאלתך, כן כל רכב ללא טסט ( גם איחור של יום) יכול לקבל הודעת אי שימוש ודוח. זה החוק. כמות וסוג תקלות נוספות שנמצאו עי סייר בוחן ייקבעו אם יינתנו 48 שעות לתיקונים וביצוע טסט או שהרכב ייגרר ממקום בו עצרו אותך לבדיקה. אגב, גם רכב עם טסט תקף יכול להיות מורד מהכביש, אבל זה לא רלוונטי לעניינך.

בתגובה מעליי יש דוגמה לעוד רכב שנעצר לבדיקה ללא טסט, והיה יכול גם לקבל הודעת אי שימוש, אבל במקרה שלו כנראה התקלות לא הצטברו למסה קריטית כדי להגיע לכך.

מציע שתלמד מהמקרה, ותבחן את התנהלותך במקום להגיד הוא ככה והוא ככה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

חבריקו, הבעיה שלך לא היה הטסט. אם הרכב היה תקין היית מקבל דו״ח עם קנס ע״ס 250 ש״ח ומשוחרר לדרכך.

 

הבעיה שלך היא שהרכב שלך היה רווי בתקלות במערכות בטיחות. זה התחיל בפנסי הבלימה (כך כתבת בהודעה הראשונה) שכנראה עוררו את תשומת לב השוטר, ואז, כשקצת התעמק, מצא את התראת לחץ האוויר בצמיגים (ולידיעתך - לחץ אוויר נמוך גורם לשחיקת הצמיגים ויכול אף להגיע לקריעתם), ומערכות בטיחות חיוניות - בקרת החלקה ו-ABS.

 

אתה צריך ללכת לתחנת המשטרה, לחפש את השוטרים ולתת להם זרי פרחים, תודה על שהצילו את חייך וחיי אנשים שנמצאו בסביבת הרכב שלך.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היה לו שם אורגן אורות שלם.

  • מצחיק 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

מכפיל ומעלה: אצלי ה-TPMS מתריע בלחץ 199kPa (שהם 29PSI). מה קורה אם תופסים אותי עם 198 (קרה לי פעם כשהטמפרטורה בחוץ ירדה, ההתראה היתה בכל ארבעת הגלגלים, נסעתי לתחנת הדלק הקרובה והשלמתי את החסר).

 

אבל אצל פות״ש זה פחות משמעותי, בגלל שלל ההתראות והתקלות שתאר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...