Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מחר ייסגר מכרז רכבי משטרה למכירה: https://merkava.mrp.gov.il/carpub/index.html#/Tenders/Active/2026-202/372

 

צדה את עיניי קאמרי מעניינת, עם 42 אק''מ בלבד! נשמע מוזר מאוד לרכב 2018.. מה אתם אומרים שווי ריאלי להצעה למכרז?

מצ''ב הבדיקה מהאתר שלהם 

6c5b5386-91f7-4843-9143-8becdbd7b7cb.pdf

עריכה אחרונה על ידי PASHUT

משתדל לעזור

פורסם

שלום

זה לא מכרז של המשטרה זה  מכרז של מינהל הרכב הממשלתי

תבדוק ברשיון רכב של מי היה הרכב.

בדרך כל המכוניות עם ק"מ נמוך טובות זה נהגים שלא מעונינם  שיחליפו להם את המכוניות.

הם מטופלים טוב (זה כסף שלנו ) 

יש הסטוריה מלאה באתר 

המחירים כבר לא כאלו זולים תבדוק במכרזים הקודמים בכמה הוציאו.

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

זה נראה מעניין אבל לדעתי גם כאן חל הכלל לגבי כאלו מכרזים: זה מתאים למי שיש לו ניסיון וידע בתחום או מוסך/סוחר או מידע פנים.

 

אם אתה לא עונה על אף אחד משלושת הקריטריונים הללו אני מאמין שעדיף להמנע.

 

רק אציין שאני לא כותב מניסיון שלי. זה אבל נראה לי הגיוני. אולי אני טועה. 

  • אהבתי 1
פורסם

אני זכיתי כמה פעמים במכרזים האלו ותמיד היתי מאוד מרוצה 

צריך לעבור טוב על הבדיקה וההסטוריה של הרכב 

תמיד לקחתי מכוניות עם ק"מ נמוך ושילמתי מחירים טובים 

בשנים האחרונות אנשים משלמים שם הרבה שלא תמיד שווה.

מה שטוב שם שהרכב מטופל ולא הורידו ק"מ והבדיקה אמיתית.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מעניין מאוד, תודה.

אני ראיתי שרוב הבדיקות שם גרועות, למעט הרכב הנ''ל ואולי עוד כמה.

עדיין נמוך באופן חריג הק''מ (אולי נסע רק בעיר?) תעלומה = ממוצע של 5000 בשנה.

משתדל לעזור

פורסם

בד"כ קאמרי זה רכב לקצינים זה מסתדר עם הכתוב שהרכב הוא צמוד, כנראה זו הסיבה לק"מ הנמוך

בכל אופן לזיוף לא הייתי חושש בכלל - מכיר כמה שקנו מהמשטרה והיום שנים אחרי עדיין מבסוטים

 

אשמח אם תעדכן בהמשך - אם הלכת על הקניה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...