Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 22 שעות, davemustaine87 כתב:

אף פעם לא הבנתי, מה קשה בלאותת, אבל מסתבר שזה קשה מאוד. מהנסיון שלי, כול עוד זה לא כביש מהיר, 70 אחוז מהנהגים לא מאותתים. 

זה מאוד קשה - אם הידיים שלך עסוקות בעוד אלף ואחד דברים

  • אהבתי 1
  • מצחיק 3
פורסם

פקק ללא סיבה הגיונית #1: מספר נתיבים n הופך ל-n-1, כל מי שהנתיב שלו נגמר משתלב ברגע האחרון בהחלט ובכוח (ובלי לאותת) וכל מי שנוסע בנתיב אליו משתלבים, שם זאת למשימת חייו לא לתת לאף אחד להיכנס לפניו, כי הוא לא פראייר.

 

פקק ללא סיבה הגיונית 2#: אנשים מפחדים מעיקול שאפשר לעבור גם ב-200 קמ"ש ומאיטים ל-50 באמצע כביש מהיר/בינעירוני. לא מצפה מאף אחד שיעבור את המהירות החוקית אבל בחייאת...

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

There is no fate but what we make for ourselves

פורסם
לפני 4 שעות, hans כתב:

אני מסכים איתך שמה שנשמע כמו צרחות על גבי המסך בקארזפורום

לא מתורגם בדרך כלל במציאות לדקירות סכין. על הנייר אנשים מרשים לעצמם יותר.

 

מצד שני הרבה יותר מועיל, שלא לאמר בריא, ללמוד איך ממתנים את התגובות למתרחש.

להתעצבן מוציא אותך בבון לא פחות מהבבון שגרם לקושי בכביש.

אפשר למתן את הבבון הפנימי.

 

זה כמו דיוני סרק על פוליטיקה שתמיד עולים לטונים של צעקות למרות שהם לא מתחילים עם שום דבר מעשי ומסתיימים בכלום עד להפסקה הבאה במטבחון של העבודה. אני לא צריך בחיים שלי את התרבות הזאת של פריקה מתמדת בווליום גבוה, היא לא תורמת דבר לאף אחד.

לא ניתן לשלוט בכל רגש שלנו. אתה יכול למתן את התגובה, החיצונית, נכון, אבל את הפנימית הרבה יותר קשה. אני גם לא מסכים שמי שמתעצבן אותו בבון. מה אם מחר אתה ברחוב ואיזה איש זרק קקי על הילדים שלך. אתה תתעצבן? כן. אתם אותו הבבון בדיוק? ממש לא. 

אני לא חושב גם שיש פה פריקה בווליום גבוה מדי. פשוט שרשור שמראש הוגדר ככזה שבו אנשים כותבים מה מעצבן אותם. אם הוא מעצבן אותך (חהחה) פשוט תתעלם ממנו. 

 

לפני כשעה, גולדן191 כתב:

ההסתברות שאם הרכב שמלפניך הוא מרצדס, אודי או BMW יאותת נמוך מההסתברות שאם היה זה טיוטה או סוזוקי או ניסאן. 

@amosbmwסליחה 

 

  • מצחיק 2

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 6 שעות, sperial כתב:

צפרנים למיניהם. במיוחד בשעות הערב והלילה בשכונות מגורים.למה להעיר אנשים ב-5 בבוקר?

יש מדינות בהם זו עבירה הנאכפת.

בארה''ב באיזורים מסויימים במדינת וושינגטון למשל, תוכל לעמוד ולסמס ברמזור ירוק ואיש לא יעז לצפור לך להעיר אותך

לעומת זאת בניו יורק כל הזמן צופרים..

משתדל לעזור

פורסם

נהגים שיודעים רק להידחף כדי להרויח ולו מקום אחד ולא אכפת להם להרוס לנהגים אחרים את הבלאנס 

נהגים שמתקדמים קטנה ברמזור אדום ועוד אחד מתקדם ועוד אחד וככה הם בונים מתח מיותר

אוטובוסים שלא ניכנסים לתחנה ועומדים וחוסמים את הכביש

  • אהבתי 3
פורסם

הזרך הטובה ביותר לא להתעצבן היא, לפני שאני מכניס לדרייב

אני אומר לעצמי, היום נוסעים בכיף.

רוצה להדחף לנתיב? באהבה

סיימתי עקיפה? חוזר מיד לשמאל

אבל כשיש רק שני נתיבים, ומלפניך שני רכבים באותו קצב

ללא שום אפשרות לעקוף, ואין הצצות חטופות במראה לראות מה קורה מאחור.

זה הזמן להפעיל את המקלע שעל הגג...🤬

נ.ב. בהוראות מקלע שלי כתוב שניתן להשמש גם מול אנשים שחושבים

שהכביש של אבא שלהם, ונעצרים ועוצרים את התנועה (נפוץ בתוך העיר)

נ.ב. בהוראות הנ”ל כתוב ‘באם נגמר לך התחמושת, לך לחנות לממכר סובלנות‘

כי אין פיתרון אחר!

  • אהבתי 1
פורסם

גם בארץ יש הבדלים - הייתי עכשיו כמה ימים בירושלים, שמעתי צפירות כמו בחיפה בחודשיים. אבל יש ארועים שקשה לשכוח - נהג משאית שעמד מאחורי ברמזור של פרויד - למי שלא מכיר מדובר באמצע שכונת מגורים - וצפר כשראה את הרמזור החוצה מתחלף לצהוב. אפילו לא המתין לאדום צהוב בכיוון שלי (ושלו). וזה בשעה 5:45 בבוקר, כלומר כנראה העיר איזה 100 איש.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 11 דקות, sperial כתב:

גם בארץ יש הבדלים - הייתי עכשיו כמה ימים בירושלים, שמעתי צפירות כמו בחיפה בחודשיים. אבל יש ארועים שקשה לשכוח - נהג משאית שעמד מאחורי ברמזור של פרויד - למי שלא מכיר מדובר באמצע שכונת מגורים - וצפר כשראה את הרמזור החוצה מתחלף לצהוב. אפילו לא המתין לאדום צהוב בכיוון שלי (ושלו). וזה בשעה 5:45 בבוקר, כלומר כנראה העיר איזה 100 איש.

אתה מדבר על הרמזור שלפני חורב? שיש פניה ימינה לכיוון בגין ושמאלה לאיזור חורב? צחקתי מההודעה הזו 

בטח זה נהג שלא רואה בעיניים 

 

פורסם (נערך)

אני לא באמת מתרגש, אבל לא אוהב כאלה ש:

  • לא מאותתים, במעבר נתיבים או בפניות.
  • עוקפים מימין ליד צומת או לפני נתיב ירידה.
  • צופרים, מכל סיבה. רמזור שהתחלף לפני 0.5 שניות, או כשמחכים ליד בית של מישהו ולא טורחים להתקשר, או סתם כדי להביע מחאה/רוגז.
  • לא מתחשבים. לא משאירים פתח, ולא מאיטים קצת, כשמישהו רוצה להיכנס לכביש או להחליף נתיב.
  • אופנועים - נדחפים צמודים מסביב, כולל מימין, כולל בזמנים לא צפויים. או רועשים.

 

לפני 19 שעות, ניקו פ. כתב:

מכוני רישוי. 

מה הבעיה איתם?

 

בתאריך 10.2.2026 בשעה 13:47, davemustaine87 כתב:

אף פעם לא הבנתי, מה קשה בלאותת, אבל מסתבר שזה קשה מאוד. מהנסיון שלי, כול עוד זה לא כביש מהיר, 70 אחוז מהנהגים לא מאותתים. 

ובכביש מהיר זה 80%.

 

בתאריך 10.2.2026 בשעה 14:59, BoazB11 כתב:

היכן שיש חישן שלא מגיב לאופנוע, הרכב רחוק ממנו ולא מפעיל אותו, והרמזור נשאר אדום, ואני וכל מי שמאחוריו מחכים ...

ואני מסמן לרכב שיתקדם ומצביע לו על השלט הגדול "נא להתקדם עד קו העצירה" אבל זכיתי להתעלמות מוחלטת, ורק אחרי שהתחילו לצפור לו מאחור הוא הואיל להתקדם.

אני מהמר שהוא לא ידע איך הרמזור פועל, ולא הבין מה אתה רוצה.

 

לפני 9 שעות, asix כתב:

חשבתי להצטרף לשומרי הדרך פעם. ... בסוף ירדתי מהרעיון. זה התפקיד של המשטרה ולא של האזרחים.

...אני מעדיף שתהיה נוכחות של ניידות על הכביש מאשר לצלם

crowd sourcing הוא דבר זול יותר. כמעט חינם, כי נהגים בכל מקרה מסתובבים. העלויות בסופו של דבר מגיעות לאזרחים.

זה יכול גם להיות איכותי יותר מגופים רשמיים, במיוחד אם למשתתפים זה חשוב.

 

עריכה אחרונה על ידי elera
פורסם
לפני 9 דקות, elera כתב:

אני מהמר שהוא לא ידע איך הרמזור פועל, ולא הבין מה אתה רוצה.

ברור שלא ידע ולא הבין. גם לא קרא את השלט הענק "נא להתקדם עד קו העצירה".

 

אבל הוא כן זכר בטח איזו הודעת פייק ישנה שאמרה שעדיף לעצור ה-ר-ב-ה לפני קו העצירה. למה?

זה כל כך נפוץ, שאני נתקל בזה כמעט בכל רמזור, ועד היום לא מבין למה ומדוע.

 

עליו ועל שכמותו נכתב השיר "מי נתן לך רישיון ילדה"...

 

פורסם
לפני 4 שעות, לומד לתקן כתב:

סיימתי עקיפה? חוזר מיד לשמאל

I rest My case...

  • מצחיק 6

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

תהרגו אותי, אבל אני צופר כשמתחלף לירוק, אולי אפילו באדום כתום, היום כולם תקועים עמוק בתוך הטלפון ,

ונמאסס לי לפספס רמזורים בגלל ה@%#^&@# שלפני שתקוע בפלאפון ושכח את העולם שסביבו (או מאחוריו...)

כן, אז ביפ קצרצר - ברמת השבריר שניה - עוזר להם לחזור לכביש.

מעצבן אותכם? בשביל זה שמתם מקלע על הגג🤪

עריכה אחרונה על ידי הטויוטה
פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, הטויוטה כתב:

תהרגו אותי, אבל אני צופר כשמתחלף לירוק, אולי אפילו באדום כתום, היום כולם תקועים עמוק בתוך הטלפון ,

זה קורה גם בשעות בדרך וחזרה מהעבודה? יעני סביב 7:30 בבוקר וב 16:30 או 17:00 בחזור?

בשעות האלה הרוב המוחלט זז מהר ברמזורים, אנשים יותר "על הדרך"

אני חושב שמה שאתה מתאר יותר נפוץ בשבתות או מוצ"ש אני חושב.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
  • מצחיק 1
פורסם (נערך)

יש ערסים שחושבים שלנהוג כהלכה זה איסור חמור. בחיים לא יאותתו. אם תעצור בתמרור עצור או במעבר חציה כשמישהו עובר יצפרו לך. מישהו עם אנטיליגנציה של נעל אף עקף אותי לאחר שעצרתי להולכי רגל (עצירה איטית וזהירה) ואז בלם בכוונה כשהיה לפני. יש יצורים שכל מה שיש להם להתגאות בו זה נהיגה מטומטמת. מה לעשות....

עריכה אחרונה על ידי יוסי מפתח תקווה
טעות כתיב
  • מבאס 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...