Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אם הנהיגה גורמת לכם לכאלה עצבים אתם לא פחות סכנה מכל הנהגים שתיארתם. גמל ודבשתו. תעברו לתחב"צ. או תתבגרו...

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 5 שעות, PASHUT כתב:

לא ראיתי ששומרי הדרך עשו מהפכה בתרבות הנהיגה. כל הזמן אנשים נדחפים.

יש מידע שונה? אשמח לשמוע

אין מהפכה כי השאלה כמה שומרי דרך יש לעומת כמות הנהגים? ודבר שני העונשים. אם עכשיו על עבירה רצינית תקבל 5 אלף או 10 אלף שקל קנס, הדברים לדעתי יתחילו להשתנות כי זה יעבור מפה לאוזן.

אבל כמובן שיותר שומרי דרך יעזרו פה.

  • מעניין 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 6 שעות, NAPOLEON כתב:

חבריא, תצטרפו לשומרי הדרך. אני כבר חודשיים שם.

ממוצע של 3 דוחות ביום: 1 רמזור אדום ושניים קיפוח זכות (שול או גניבת נתיב ברמזור).

מרגיע אותי והפסקתי לצפור ולחנך. 

חשבתי להצטרף לשומרי הדרך פעם. עולם התעבורה קרוב לליבי ואני מנסה לחנך ולהסביר כמה שאפשר בשיחות ובהדרכות.

בסוף ירדתי מהרעיון.

זה התפקיד של המשטרה ולא של האזרחים. לצלם נהגים ולשלוח דוחות זה למלא את קופת המדינה. אני מעדיף שתהיה נוכחות של ניידות על הכביש מאשר לצלם עבריין תנועה שיגיע לו הדוח הביתה. אין פה שום מניע הרתעתי.

יותר מזה, עצם ההתעסקות עם הצילום זה סוג של עבירה. אז בשביל לתפוס עבירה, אעשה עבירה? בשביל לתפוס עבירה מותר לעשות עבירה? 

אם רק היו מחלקים נכון את הכסף שאנו משלמים במיסים אני מאמין שהיו מספיק ניידות לעשות את העבודה הזאת.

גם לשלם מיסים וגם לעשות את עבודת המשטרה?

פרוייקט שומרי דרך זאת לא הדרך להלחם בתאונות הדרכים. זאת רק עוד דרך למלא את קופת המדינה לצערי.

ואני בכלל לא מדבר שאם יש משפט על העבירה שצולמה צריך לבוא לתת עדות ולא כל כך בא לי עם כל העבריינות שמסתובבת היום ברחובות.

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 16 שעות, ArikB כתב:

אלו שנוהגים באמצעי, אבל לאט. כמה שעוקפים אותם משני הצדדים, הם בשלהם.

 

בכביש שש זה חצי מהתנועה. 

באירופה, גם בכביש מהיר רב נתיבי ועמוס, התנועה מסתדרת בשלושה נתיבים, שכל נתיב נע במהירות פחות או יותר קבועה, מהימין האיטי עד למהיר ביותר השמאלי. 

העובדה שהמרכזי הוא ברירת המחדל של הנהג הממוצע בכביש שש, דופק את כל זרימת התנועה. 

לפני 5 שעות, hans כתב:

אם הנהיגה גורמת לכם לכאלה עצבים אתם לא פחות סכנה מכל הנהגים שתיארתם. גמל ודבשתו. תעברו לתחב"צ. או תתבגרו...

 

בגלל שהרבה שנים נהגתי על מכוניות מהירות, למדתי סבלנות מהניסיון, כי כמעט ללא יוצא מהכלל,תמיד הייתי מוכן לנהוג יותר מהר מהסביבה (להוציא איזורים מאוכלסים, שם אני יותר איטי הרבה פעמים...). 

אז למדתי לנשום דרך האף. 

 

בכביש שש עמוס אפילו ניסיתי לקחת את הימני על קרוז קונטרול. יותר איטי מהשמאלי בערך בעשר קמ"ש, אולי. 

אבל קשה לי, דוקטור...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מי שישמע.

כולכם נהגים מושלמים, אף פעם לא נהגתם באגרסיביות על חשבון אחרים.

קחו רגיעון לפני שאתם עולים על הכביש ותפסיקו לחנך את כל העולם. 

אתם לא תתקנו אף נהג ולא תשנו את סגנון הנהיגה שלו רק כי 'הראתם לו'.

אז הוא עקף אתכם מהשוליים כי הוא ממהר להוציא את אמא שלו ממעגל הזנות. יאללה, לבריאות. רק שיתרחק ממני. 

שחררו. תפסיקו את המלחמה על הכביש. 

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

צפרנים למיניהם. במיוחד בשעות הערב והלילה בשכונות מגורים.למה להעיר אנשים ב-5 בבוקר?

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אחלה שרשור,גם זה ששביט ציטט,ובתוכו יש קישור לעוד אחד מצחיק לא פחות

הנאה צרופה :) מוקדש לכל העצבנים בינינו :P

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לפני 9 שעות, לב טוב כתב:

להבנתי הוא התכוון לאלו שישנים בנתיב האמצעי על 70 קמ"ש ולא שמים לב או שלא אכפת להם שכולם עוקפים אותם מימין ומשמאל. 

90% מהעומס בכביש 1 בחזור מיום עבודה זה בגלל כאלו נהגים, הזיה, זה נסיעה בגלים, עובר מפקק למשנהו. 

בין לבין יש איזה כמה ק"מ של כביש פתוח ואז עוד איזה מטומטם שישן בנתיב האמצעי שצריך לתכנן מאיפה לעקוף אותו - וחוזר חלילה. 

אמת לאמיתה.

להערכתי זה חלק גדול מהפקקים המיותרים ויותר מכך, עקיפות רבות שהרבה נהגים מסביב נאלצים לבצע. הכל בגלל חולמניים באמצעי על 70-80 קמ"ש ושיתפוצץ העולם. אני משער שלרובם זה כי הם לא יודעים את החוק. 

  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני שעתיים, asix כתב:

זה התפקיד של המשטרה

:rofl:

באיזו מדינה זה ככה?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, hans כתב:

אם הנהיגה גורמת לכם לכאלה עצבים אתם לא פחות סכנה מכל הנהגים שתיארתם. גמל ודבשתו. תעברו לתחב"צ. או תתבגרו...

 

לפני כשעה, discoTD5 כתב:

מי שישמע.

כולכם נהגים מושלמים, אף פעם לא נהגתם באגרסיביות על חשבון אחרים.

קחו רגיעון לפני שאתם עולים על הכביש ותפסיקו לחנך את כל העולם. 

אתם לא תתקנו אף נהג ולא תשנו את סגנון הנהיגה שלו רק כי 'הראתם לו'.

אז הוא עקף אתכם מהשוליים כי הוא ממהר להוציא את אמא שלו ממעגל הזנות. יאללה, לבריאות. רק שיתרחק ממני. 

שחררו. תפסיקו את המלחמה על הכביש. 

שניכם מגזימים, בלשון המעטה. 

אף אחד לא מחנך את העולם. 

אף אחד לא צריך רגיעון. 

מותר להתעצבן/לכעוס - בעבודה, בבית, בכביש.  מותר גם לדבר על זה, למעשה רצוי. יש יתרון להביע את הכעס מאשר לאגור. 

אז נפתח שרשור שבו אנשים כותבים מה מעצבן אותם. בעיניי זה מעניין כי זה מאפשר לי לדעת מה מעצבן אנשים אחרים בכביש. יש דברים אוניברסליים. יש דברים מפתיעים. 

התגובה שלכם מוגזמת ומשתמע שאתם חושבים שאנשים פה כל היום נוסעים בעצבים ורבים עם אחרים בכביש כשהמציאות, סביר להניח, רחוקה מכך. 

יתרה מזאת, זה ממש לא הכרחי שמי שמתעצבן נוהג בחוסר סבלנות. אפשר להתעצבן ועדיין ליישם את מה שדיסקו כתב. זה שהתעצבנתי לא אומר שיריתי בו rpg. 

אפשר גם לשתף שיש דברים מעצבנים בכביש ולא בכל פעם שרואים אותם זה גורם לאיזה כעס חסר שליטה או אפילו בכלל. 

סתם. זה מעצבן. בכללי. 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • אהבתי 8

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

אני מסכים איתך שמה שנשמע כמו צרחות על גבי המסך בקארזפורום

לא מתורגם בדרך כלל במציאות לדקירות סכין. על הנייר אנשים מרשים לעצמם יותר.

 

מצד שני הרבה יותר מועיל, שלא לאמר בריא, ללמוד איך ממתנים את התגובות למתרחש.

להתעצבן מוציא אותך בבון לא פחות מהבבון שגרם לקושי בכביש.

אפשר למתן את הבבון הפנימי.

 

זה כמו דיוני סרק על פוליטיקה שתמיד עולים לטונים של צעקות למרות שהם לא מתחילים עם שום דבר מעשי ומסתיימים בכלום עד להפסקה הבאה במטבחון של העבודה. אני לא צריך בחיים שלי את התרבות הזאת של פריקה מתמדת בווליום גבוה, היא לא תורמת דבר לאף אחד.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 3 שעות, discoTD5 כתב:

אז הוא עקף אתכם מהשוליים כי הוא ממהר להוציא  להביא את אמא שלו ממעגל הזנות לעוד לקוח מרוצה

כבר שכחתי איך להתעצבן ביצירתיות. 

אני מגיב יותר מדי רגשי לעצבים האלו (קרי: אכן מתעצבן, ולא רק "סתם מרגיז בקטנה") במקום למצוא איחולים יצירתיים כמו פעם. צריך לעבוד על עצמי קצת, מסתבר. ישמור על המוח חד ויעזור לשחרר את הקיטור. 

 

 

 

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...