Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 16 שעות, Altera כתב:

פקק ללא סיבה הגיונית #1: מספר נתיבים n הופך ל-n-1, כל מי שהנתיב שלו נגמר משתלב ברגע האחרון בהחלט ובכוח (ובלי לאותת) וכל מי שנוסע בנתיב אליו משתלבים, שם זאת למשימת חייו לא לתת לאף אחד להיכנס לפניו, כי הוא לא פראייר.

 

פקק ללא סיבה הגיונית 2#: אנשים מפחדים מעיקול שאפשר לעבור גם ב-200 קמ"ש ומאיטים ל-50 באמצע כביש מהיר/בינעירוני. לא מצפה מאף אחד שיעבור את המהירות החוקית אבל בחייאת...

הרבה פעמים הפקק נוצר בגלל תאונה  עקב אנשים שסקרנים להסתכל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בחיפה היה.

הפכו את רובן לכיכר עם נתיב אחד.

זה מעצבן.

  • מצחיק 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מעגלים דו נתיביים מלאים זו חצי צרה. @ברווז - המעגל של ורדיה. לעומת זאת אלה שחלקם חד נתיביים וחלקם דו נתיביים זו צרה צרורה. למשל במושבה הגרמנית, בעיה ביציאה למגינים לכיוון לין, תמיד מישהו יגיע בנתיב השמאלי ויידחף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 38 דקות, sperial כתב:

המעגל של ורדיה.

בנוי חרA. נתיבים צרים מדי. עיקול חד מדי למי שמגיע מלמעלה לכיוון למטה (לא זוכר את הכיוון השני). אחרת היה יכול להיות סביר לחלוטין.

לפני 38 דקות, sperial כתב:

לעומת זאת אלה שחלקם חד נתיביים וחלקם דו נתיביים זו צרה צרורה. למשל במושבה הגרמנית, בעיה ביציאה למגינים לכיוון לין, תמיד מישהו יגיע בנתיב השמאלי ויידחף.

להבדיל מ? מה בדיוק? כל כביש אחר עם פנייה? 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 15 שעות, גולדן191 כתב:

זה קורה גם בשעות בדרך וחזרה מהעבודה? יעני סביב 7:30 בבוקר וב 16:30 או 17:00 בחזור?

בשעות האלה הרוב המוחלט זז מהר ברמזורים, אנשים יותר "על הדרך"

אני חושב שמה שאתה מתאר יותר נפוץ בשבתות או מוצ"ש אני חושב.

אצלי נפוץ בכל שעה,גם בדרך ל\מ העבודה,גם בסידורים וכו'

אפילו בדקתי בכמה ערים (עפולה,נוף הגליל,טבריה) - קורה בכולם בכל שעה ביום (עדיין לא קורה באמצע הלילה,אבל לך תדע..=))

הבעיה המרכזית שפעם היית מרוכז בנהיגה כי ככה למדת,היום אתה מרוכז בהכל חוץ מהנהיגה (ולא חסרים גורמים שמסיטים את תשומת ליבך,משם הדרך להירדם על הרמזור קצרה,וככה נוצר פקק "קבוע")

  • אהבתי 1
  • מבאס 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לפני 8 שעות, yulianx כתב:

הרבה פעמים הפקק נוצר בגלל תאונה  עקב אנשים שסקרנים להסתכל.

 

סבבה. מסקרן אתכם לראות תאונה? תעצרו בצד ותסתכלו. אתם על הכביש? תמשיכו לנהוג ואל תעכבו את התנועה.

וזה לא קשור ל"לאן אתה ממהר" או "מה בוער לך". זה קשור לתרבות נהיגה שמבינה שהתנועה בכביש צריכה לזרום. 

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

סקרנים? תופעה עולמית.

 

לפני 8 שנים עמדתי למעלה משעתיים בפקק בכביש המהיר המוביל ממפלי הניאגרה לטורונטו. הסיבה: תאונת פרצוף תxת בכביש שירות מקביל. למזלי לא נהגתי והייתי בחברה טובה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 9 דקות, sperial כתב:

תאונת פרצוף תxת 

אני חושב שאני אקח את ההגדרה היפה הזו שנתת, יש לי כמה אנשים שעונים על התיאור שהולכים ללמוד את זה. 

  • מצחיק 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מקום ראשון מבחינתי - אלה שלא מאותתים. זה פשוט אסון לאומי ונראה שאחוז המאותתים הולך ופוחת משנה לשנה.
מישהו פעם הסביר לי שהוא לא מאותת כדי ״לא לצאת פרייר״ - הפחד הישראלי הלאומי, יותר מפחיד מאיראן, רוסיה וסין גם יחד - לא לצאת פרייר.
משהו שהבנתי עם הזמן זה שמי שלא מאותת, כנראה גם לא שם לב כשמישהו אחר מאותת...


מקום שני - אלה שיסכנו את עצמם ואותי רק כדי לא לתת לי לעבור נתיב. לצערי יש כאלה בשפע, אני מאותת, מוודא שיש מקום ומתחיל לעבור נתיב רק כדי לגלות שהנהג/ת שמאחור שמים גז בפתאומיות כדי לחסום לי את הדרך - מבחינתם שנגיע למוסך ו/או לחדר מיון, רק שמישהו לא יכנס לפניהם והם יצאו פריירים (!!!!)

ודברים שפחות קשורים ישירות לנהיגה - רכבי יוקרה (בד״כ) שחונים בכל מקום שיכול להכיל רכב, לא משנה אם זה באמצע הכביש, על המדרכה או בתפיסת 2 חניות לפשוטי העם.
ואלה שצופרים להולך רגל שנמצא מטר או שניים מהם. בחיית רבאק משהו מפריע לכם תפתחו את החלון ודברו כמו בני אדם.


 

  • אהבתי 6
פורסם

מוסיף שני דברים שלא ראיתי בשרשור:
1) קורה מעט למזלי - נהגים שעוקפים אותי כשאני עוצר במעבר חציה להולכי רגל. זה לא רק מעצבן אלא גם מפחיד

2) קורה המון -  נהגים שמאיטים משמעותית (לפעמים בבת אחת) קרוב למצלמות מהירות. בכביש 2 באזור ג'יסר יש מצלמות מהירות לשני הכיוונים. המהירות המותרת 110, פעמים רבות כשאני עובר שם התנועה מאיטה ל- 70-80 רק בגלל המצלמות (לרוב כשאני נוסע שם דרומה יש פקק אז זה פחות קורה)

  • אהבתי 2

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני 11 דקות, motior כתב:

1) קורה מעט למזלי - נהגים שעוקפים אותי כשאני עוצר במעבר חציה להולכי רגל. זה לא רק מעצבן אלא גם מפחיד

נדיר ומעצבן מאד

 

לפני 11 דקות, motior כתב:

2) קורה המון -  נהגים שמאיטים משמעותית (לפעמים בבת אחת) קרוב למצלמות מהירות. בכביש 2 באזור ג'יסר יש מצלמות מהירות לשני הכיוונים. המהירות המותרת 110, פעמים רבות כשאני עובר שם התנועה מאיטה ל- 70-80 רק בגלל המצלמות (לרוב כשאני נוסע שם דרומה יש פקק אז זה פחות קורה)

מכיר את זה מצוין עוד מימי המועדונים לחיילים כמו "לכת" ו "רוץ" ומה שהיה בקיבוץ עוגן, כשחוזרים מהמקומות האלה, ואני כבר לא חיפאי הרבה שנים יחסית.

תמיד מאט שם ונזהר כמה וכמה מהרגיל בגלל הדברים האלה.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

בלת"ק (לפחות לעכשיו)

1. נסיעה בשמאלי שלא לצורך

2. התמהמהות בפינוי צומת - בעיקר בשעות העומס, אנשים שפותחים מרווחים אדירים כשרמזור מתחלף לירוק וככה גורמים לפקקי ענק בכל צומת מרומזר. במקום שיעברו 10 רכבים נניח, עוברים רק 6-7 וזו 'טעות' נגררת.

3. הורדת נוסעים 'כאן'.

אשתף אתכם שאני כבר תקופה ארוכה רוצה להכין סרטון על 5/10 תופעות בכביש שאינן בהכרח מסוכנות או עבירות שהנהגים המבצעים אותן מודעים להשלכות שלהן, אך שהן גורמות לפקקי תנועה וגזל זמן עצום.

בחלק גדול מהתקופה הארוכה הזו אני נוסע עם מצלמה (לא מצלמת דרך) על השמשה קבוע ותופס קטעים.

משום מה תמיד כשאני מתכונן לסיטואציה ידועה שיש במיקומים ספציפיים (למשל כשנותנים זכות קדימה למישהו שבכלל פונה ימינה ולא אותת) ברגע שהמצלמה מןפעלת משום מה כולם נוהגים כחוק. אז עוד לא אספתי מספיק חומר, אבל השרשור הזה בהחלט עוזר לי עם רעיונות שאולי לא חשבתי עליהם.

בתאריך 10.2.2026 בשעה 15:16, מיץ פטל כתב:

מצטרף ומוסיף:

 

נדיבות זו תכונה יפה. אבל יש את אלו בנתיב עמוס ואיטי לפני פניה שפשוט מזמינים את כל הגנבים שעקפו את הנתיב הזה לבוא ולהשתלב לפניהם.

אוקי, נתת לאחד להכנס, אבל למה ל3 או יותר. תן לאלו שאחריך גם את הזכות להחליט אם הם במוד של נדיבות ועל חשבון מי. 

מיותר לנסות למנוע את הנדחפים. אם אתה לא תתן לו, הוא יתקדם עוד 2 רכבים לפניך. אני רואה את זה בתור חלק מהדרך.

 

קרה לי אתמול הדבר ההפוך (בערך)

צמצום 2 נתיבים ל1 בזחילה, ואני משתלב תמיד בשיטת הריצרץ- אחד מכל נתיב בכל פעם. נהג אגרסיבי שנסע בשמאלי נדבק אליי באופן מסוכן, כי חלילה שמישהו ישתלב לפני הפורד אדג שלו.

הבנתי שהוא לא נותן לי להשתלב בהדרגתיות ובנעימות, אז הסטתי את ההגה חזרה לימין והתקדמתי רכב נוסף קדימה כדי שאוכל להשתלב לפני שקטע הכביש נגמר. 

 

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

לפני הכל, הצפרנים למינהם, אשכרה צופרים אם אתה עוצר לפני פס עצירה - ו302. מדובר באנשים בעלי מוגבלויות שונות בין הכתפיים לדעתי, או שצופרים כי מישהו העז לעצור במעבר חצייה?! להולך רגל???? איי איי איזו עבירה. לחיות בעיר פשוט מרגיש נוראי לפעמיים גם כאשר אתה נמצא בבית בגלל אותם החלאות. עברו שלושה פיקו-שניות מהירוק ברמזור? לצפור. קשה לעכל את הקטע הזה, למשל בהודו או בפיליפינים (איזה השווה וואי וואי) הם צופרים בשביל להתריע שהם נמצאים. בארץ זה משהו בלתי מובן איזה סוג של אימפולס דפוק בתרבות, כן כל אלו שעל הפלאפון אשכרה גורמים לנזק ומקפחים זכויות אבל גם לצפור להם זה סוג של אותו מטבע.

 

תרבות הSTOP&GO&TAILGATE שאני חושב שלא צריך להרחיב בה ומדוע מדובר בנזק, תשמרו מרחק וזהו, מה כל כך קשה בזה? אבל מה נעשה באמת. הכי מרושעים בקטע הזה אלו הם נהגי האוטובוסים, כיום הם במרווח של פנקייק מאחורי מכוניות פרטיות.

😁

 

מסכים גם עם ההורדת נוסעים 'כאן' - מזכיר את השרשור על ההוא לפני כשבועיים שכתב למה להסתכל במראה לפני שהוא נוסע. בעצם אלו שעוצרים במעברי חצייה או חוניים ליד ופשוט דופקים את שדה הראייה, תופעה שלפי דעתי נהיית יותר שכיחה משום מה???

 

ולבסוף כל מיני הטמבלים שעוקפים בפניות שמאלה לדוגמא בנתיב שהוא ממשיך ישר, וואלה איזה גברים חסכו לעצמם איזה שלוש-חמש דקות בקושי. נניח כמו כאן בזבוטינסקי כאשר פקוק ומישהו צריך שמאלה אז יושבים כמו יתושים שם וחותכים או שפשוט חותכים .

image.png.db2bba489711d6ae996460a07a698825.png

עריכה אחרונה על ידי Elation
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 14 שעות, שביט כתב:

 

סבבה. מסקרן אתכם לראות תאונה? תעצרו בצד ותסתכלו. אתם על הכביש? תמשיכו לנהוג ואל תעכבו את התנועה.

וזה לא קשור ל"לאן אתה ממהר" או "מה בוער לך". זה קשור לתרבות נהיגה שמבינה שהתנועה בכביש צריכה לזרום. 

זה האופי של האדם, דברים חריגים מסקרנים אותו.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...