Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

2 דברים מעצבנים ( מיני רבים אבל אלה ממש מעצבנים):

1) נהגי משאיות שלא קושרים / מאבטחים את הסחורה שלהם. ראבק - אתם נהגים מקצועיים אז תתייחסו לנהיגה ככה. הכי מעצבן - נהגי מערבלי בטון ששמים ××× ובטון עף להם תוך כדי נסיעה. מרתיח!!!

משתדל להתרחק מהם גם אם אפספס רמזור.

2) כל אלה שחושבים שהזמן שלהם יותר חשוב מהזמן שלי. עוקפים / חותכים העיקר לשים פס על האחרים.

 

כאחד שנוהג המון יש עוד הרבה דברים מרתיחים אבל שני אלה - מכת מדינה.

  • מבאס 1
פורסם

רכבים שלא מאותתים בכיכר או לפני פניה וגורמים לי סתם להמתין.

  • אהבתי 4
  • מבאס 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עזוב אותך נהיגה - רוצה להתעצבן באמת ? תישב בסיטרואן C5 איירקרוס החדשה, תהנה מהמושב המפנק, מתא הנוסעים היפייפה והצבעים הנעימים והבהירים ואז, אז תנסה לקחת כוס קפה ממתקן הכוסות, ותקלל את הרגע הזה ולא תרצה לקנות את הרכב רק בגלל הטמטום הלא מובן הזה שהם עשו.

  • מצחיק 1

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם (נערך)

מהכי מעצבן להכי פחות.

1. כניסה לצומת לא פנוי וחסימה שלו. בפער ניכר מכל השאר. זה גם מאוד נפוץ. 

2. אלו שחותכים לנתיב ההשתלבות בפקק רק כדי לנסוע 30 מטר, להידחף בראש הפקק ולדפוק עוד יותר את כל מי שמאחורה ע"י החמרת הפקק. 

3. אנשים שלא עוצרים להולכי רגל במעברי חציה. 

4. אלו שמנוטרלים מהתנועה בנתיב האמצעי. וואו. זה 30-40 אחוז מהאנשים בכביש. מטורף. 

 

אם יורשה לי להוסיף קטגוריית שנאה/עצבים נוספת:

מכוני רישוי. 

חלום שלי טסט במוסך. חלום. 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

המעצבן מאוד שלי : שעת לילה בכביש אחד לירושלים נוסע בנת''ץ (שנחשב נת''ץ רק בבוקר )

אוטובוס מגיע מאחורי ו 20 שניות לא גומר להבהב כל הנתיבים מסביב פנויים ואני עם סובארו dl שלא זז 

באיזשהו שלב הוא עוקף ומנסה להוריד אותי לשוליים 

מעצבן !!!!

  • מבאס 1
פורסם

מסכים עם ניקו לגבי 1 ו 3. הכי מעצבנים בפער. את 4 לא הבנתי.

אוסיף שמעצבנים אותי נהגים שלא שומרים מרחק. לא אלה שנצמדים מאחור, ולא אלה שאני רואה הרחק לפנים את הטעויות שהם הולכים לעשות בגלל שהם צמודים מידי לרכב לפניהם.

יש לי כמה אמצעים שעוזרים לי לא להתעצבן: 

תמיד כשאני נוהג יש לידי בקבוק מים קרים ומוזיקה טובה.

משתדל לתכנן את הנסיעות ככה שיש לי מספיק זמן להתמודד עם עיכובים בלתי צפויים.

במידת האפשר בוחר כביש צדדי או שעות פחות עמוסות.

נוסע ברכב חזק, כשמגיע המקום הנכון בכביש פותח במהירות פער גדול מזה שעיצבן אותי.

  • אהבתי 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 2 דקות, amosbmw כתב:

4 לא הבנתי.

גם לא הבנתי

מנחש שזה בגלל שהם חושבים שהם יכולים לפנות ימינה או שמאלה או ישר עד הרגע האחרון? יעני בעלי הבית בכביש עד שיחליטו לאן לפנות? 

פורסם

חשמליות.

 

פעם בראשית ימי ההייבריד, כולן היו טויוטה פריוס.

רוב הנהגים שלהן היו אידיאליסטים ירוקים שהשתדלו ככל יכולתם לנסוע רק על חשמל,

שזה אומר לזחול על 30-40 איפה שכולם נוסעים כפול ויותר,

רק שחו"ח לא יידלק מנוע הבנזין ויזהם עוד כמה מולקולות אוויר...

תן כבר גז!!! יא @#$%^&@$%%#@ בנשא"ז.

 

היום זה בא לי בהפוכה.

ברגיל אני ראשון ברמזור עם האופנוע, פותח חזק להיות לבד על הכביש ואז מרגיע.

היום אני צריך להביט טוב לצדדים,

לראות שאין איזה בן תשחורת שבא לו ללמד אותי מאיפה זורמים האלקטרונים,

והנה, הלך לי היתרון של להיות על כביש פנוי בין הרמזורים...

תרגיע יא אבו-טסלה!!!  יא @#$%^&@$%%#@ בנשא"ז.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
פורסם

להבנתי הוא התכוון לאלו שישנים בנתיב האמצעי על 70 קמ"ש ולא שמים לב או שלא אכפת להם שכולם עוקפים אותם מימין ומשמאל. 

90% מהעומס בכביש 1 בחזור מיום עבודה זה בגלל כאלו נהגים, הזיה, זה נסיעה בגלים, עובר מפקק למשנהו. 

בין לבין יש איזה כמה ק"מ של כביש פתוח ואז עוד איזה מטומטם שישן בנתיב האמצעי שצריך לתכנן מאיפה לעקוף אותו - וחוזר חלילה. 

 

לפני 28 דקות, amosbmw כתב:

יש לי כמה אמצעים שעוזרים לי לא להתעצבן: 

תמיד כשאני נוהג יש לידי בקבוק מים קרים ומוזיקה טובה.

משתדל לתכנן את הנסיעות ככה שיש לי מספיק זמן להתמודד עם עיכובים בלתי צפויים.

במידת האפשר בוחר כביש צדדי או שעות פחות עמוסות.

נוסע ברכב חזק, כשמגיע המקום הנכון בכביש פותח במהירות פער גדול מזה שעיצבן אותי.

דומה לשלי. 

אני נוהג ברכב חזק (חשמלי) ואני משתדל להצטייד בשקית עם כמה עוגיות מעשה בית שאני שומר לנסיעה חזור מהעבודה. 

זה עושה פלאים, כמה עוגיות בסוף היום + משהו טוב לשמוע (לפי המצב רוח - מוזיקה, פודקאסטים, סתם חדשות) ואני רגוע יותר על הכביש. 

תכנון שעות נסיעה או כבישים צדדיים - פחות התחום שלי, נסיעה קבועה, בשעה קבועה, אין מקום לשינויים.

לפני 3 דקות, BoazB11 כתב:

תרגיע יא אבו-טסלה!!!  יא @#$%^&@$%%#@ בנשא"ז.

אה, זה אתה... (סתם, אין לי טסלה, אבל ה-BYD בתאוצה ב-7.5 שניות לא שונה ממוגדשי הטורבו, אתה סתם כועס על החשמליות)

  • אהבתי 1

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם
לפני 15 דקות, לב טוב כתב:

אתה סתם כועס על החשמליות

צודק. אני לא באמת כועס על החשמליות.

יותר על נהגים שבא להם 'לשחק' איתי על הכביש. יש גם מספיק בנזיניות שנותנות חזק בראש.

החשמליות פשוט עושות את זה באפס מאמץ, ויש רבות כאלה היום,

כלומר הרבה יותר מכוניות חזקות מאוד על הכביש, מאשר היו אי פעם.

מבחינתי כרוכב זה בהחלט גיים-צ'יינג'ר שאני צריך להתאים את אסטרטגיית הרכיבה שלי אליו.

פורסם
לפני 3 דקות, BoazB11 כתב:

החשמליות פשוט עושות את זה באפס מאמץ,

בזה אתה צודק, אם לא ביציאה מהמקום שהיא לא מאוד שונה מרכבים מוגדשים, הכח הזמין המיידי לעקיפות או תאוצות ביניים פשוט משכר. 

אבל אני באמת לא מבין את אלו שמשחקים עם רוכבים, הפחד שלי זה לראות אופנוע במראה, תמיד אני אתן להם לעקוף, שיהיו לפני, שרק לא יפתיעו אותי באיזה חיתוך מהיר ועצבני. עושה לי לחץ לראות אופנוע מאחורי.

  • אהבתי 5

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם

אנשים שצופרים לי כשאני לא מוכן להיכנס לצומת לא פנויה :| 

 

או אלה שמהדרים ולא רק שצופרים לי, אלא עוקפים אותי מימין ותוקעים את כל הצומת.

  • אהבתי 2

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

חבריא, תצטרפו לשומרי הדרך. אני כבר חודשיים שם.

ממוצע של 3 דוחות ביום: 1 רמזור אדום ושניים קיפוח זכות (שול או גניבת נתיב ברמזור).

מרגיע אותי והפסקתי לצפור ולחנך. 

  • מעניין 2

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...