Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אלה הנחיות לא לגמרי מעודכנות (2019, ההנחיות של האיגודים האירופי והאמריקאי עודכנו בשנתיים האחרונות), אבל מבחינת טכניקה במדידה עצמית אין הבדל משמעותי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נכון לכן צירפתי. יותר נוח לקריאה עבור רוב האנשים, אני מניח. 

  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 16 שעות, גולדן191 כתב:

מסכים בכלליות, מדובר פה במכשיר פשוט מאד ואני בטוח שהסינים ישבו על זה והשקיעו בלחקות אותו כי הוא יניב להם רווחים במשך המון שנים.

ככל שהמכשיר יותר פשוט הסבירות לקנות מעליאקספרס עולה.

אם קשה לחקות את המוצר, להתרחק מעליאקספרס וכו' כמו מאש.

אתה קונה מד לחץ דם פעם בכמה שנים. כמה שקלים בודדים בחודש זה הדיל ברייקר ששווה בשבילו להמר על הבריאות שלך?

  • אהבתי 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, sperial כתב:

אבל הדרך הנוחה ביותר לקרוא חומר היא מנייר

מצטרף לנאמר. גם קרדיולוג שלי מעדיף לקבל נתוני בדיקות לחץ דם ובדיקות דם מודפסים על A4. לעומת זה הייתי אצל פרופסור ומתוך הרגל הבאתי הדפסה , הוא שלף את כל המידע ממחשב. כך שהכל תלוי ברופא.

כסף לא אמור לשחק תפקיד כלל בנושא הזה. לדוגמא, במכבי מכשיר עולה בין 80-120 ש"ח בהתאם לביטוח. 

https://www.maccabi4u.co.il/eligibilites/3889/

עריכה אחרונה על ידי avngas
פורסם
לפני 16 שעות, גולדן191 כתב:

אבל אם אתה קונה מכשיר לבית, סה"כ זה מכשיר שאם יושבים עליו כמה מהנדסים סיניים שרוצים להרוויח, וגם ככה המפעלים אצלם ב"שכונה", הם יכולים בלי בעיה לחקות את המכשיר הזה ולייצר כמויות של מכשור אמין.

אבל הרבה יותר זול לייצר מכשיר לא אמין. אחרי הכל זה לא החיים שלהם. זוכרים את הדבק בתמ״ל?

 

לפני 14 שעות, avngas כתב:

לפני שנים ביקשתי מרופאת משפחה מרשם למכשיר לחץ דם וקניתי omron בבית מרקחת של קופ"ח. שני רופאים מומחים שאני נמצא אצלם במעקב מעדיפים דווקא מדידה ביתית ולא אצלם , אני בא אליהם עם טבלת מדידות לאורך זמן.

רופאים מעדיפים מדידה  שנעשית דקה או שתיים אחרי היקיצה בבוקר.

 

לפני שעתיים, sperial כתב:

וחד משמעית, אפילו נייר מבולגן בכתב יד עדיף על מסך קטן. לא צריך לגלול, אלא שבמבט של כמה שניות אתה קולט את המגמה. אם תדפיס מהאפליקציה זה אותו דבר - העיקר לקבל תמונה רחבה בדף ובמבט אחד.

הטוב משני העולמות לצלם את התוצאה.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 8 שעות, ישה כתב:

סינדרום החלוק הלבן עובד חזק עם הרופאה / האחות נראים טוב

וביתר שאת, אם היד שלך בערך באותו גודל כמו רוחב השולחן, כשהרופאה\אחות מתכופפת לענוד לך את השרוול. 

אל תשאלו אותי איך אני יודע. :shock2::oops:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 8 שעות, ישה כתב:

סינדרום החלוק הלבן עובד חזק עם הרופאה / האחות נראים טוב

אני סובל מהסינדרום מאז ומתמיד.

אבל זה מזכיר לי מקרה, לפני כמה שנים שביצעתי בדיקת א.ק.ג על הליכון. כמובן חלק מהבדיקה כוללת שרוול לחץ דם עליך. ואתה בלי חולצה.

זה היה חלק מבדיקה בהקשר תעסוקתי, בחו"ל. כזר הצמידו אלי איזה שתי סטודנטיות צעירות ונאות להריץ אותי בין הבדיקות, ושישבו איתי בכל חדר...בנוסף לאחות...:mm_blush: :ladysman: 😅

פורסם

ובכן חזרתי לעדכן טיפ-טיפה, למען המחפשים העתידיים.
כרגע על הפרק הם המכשירים הללו:

Bioland 2005-1
Aicare x5
YUWELL YE660D
Beurer BM67

נמשיך לחשוב בדבר.
אני פתאום רואה שיש דגמים עם פיצ'רים שונים, נחמדים (למשל - עם אפשרות לזכרון עבור 2 משתמשים וכו').

פורסם

שאלתי קרוב משפחה שבמעקב לח״ד והוא משתמש באומרון כבר כמה שנים ולא היה צריך להחליף סוללות.

שוב, הייתי נמנע ממכשירים סיניים מעלי, או אפילו מאמזון. אין להם בקרת איכות או אמינות.

מדידה שגויה עקבית זה כמו למסוע ברכב כל הזמן עם לחץ אוויר שגוי, אבל פה זה אתה.

אמינות הבדיקה היא מעל הכל. פיצ'רים זה רק nice to have כשהבסיס אמין.

 

בריאות שלמה

  • אהבתי 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

שאלה/הערה חשובה: האם ניתן לנסות את המכשירים שנמכרים בקופה לפני שרוכשים אותם?

 

לפני כמה שנים קולגה שלי רכש אומרון פשוט כלשהו, ולא משנה כמה פעמים הוא ניסה - המכשיר לא הצליח להציג מדידה עקבית על הזרוע שלו. הבחור היה כבד למדי, אבל לא ברמה קרימינלית (בערך איפה ש-overweight הופך ל-obesity). בסוף המכשיר הוחזר לאמאזון והוא רכש במקומו משהו פחות 'פירמה' אבל שעבד כמו שצריך.

 

הייתי עד לתהליך ואני יודע שהשרוול נסגר כראוי סביב הזרוע, ובגלל ששנינו טכנאים סקרנים אז הבדיקה בוצעה לפי כל הוראות היצרן. גם אני ניסיתי אז את המכשיר ולא נתקלתי בבעיה כזאת. אבל אני תוהה אם היה מדובר במכשיר פגום או בתופעה מוכרת עם אנשים שמבנה גופם שונה מזה של המשתמש הממוצע.

 

פורסם

חשוב לא רק אורך השרוולית אלא גם רוחבה, אאל"ט צריך להיות בין40-80% מהיקף הזרוע, אבל אני כבר לא זוכר במדוייק אז קחו את הנתון בזהירות. מכל מקום, על השרוולית יש שני סימונים: עיגול עם קו חוצה שצריך להיות מונח מעל העורק (המקום בו ממששים את הדופק), וסימון של קו הסגירה. שימוש בשרוולית צרה מידי יגרום קריאה גבוהה ושימוש בשרוולית רחבה מידי יגרום קריאה נמוכה.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, Derish כתב:

שאלה/הערה חשובה: האם ניתן לנסות את המכשירים שנמכרים בקופה לפני שרוכשים אותם?

 

לפני כמה שנים קולגה שלי רכש אומרון פשוט כלשהו, ולא משנה כמה פעמים הוא ניסה - המכשיר לא הצליח להציג מדידה עקבית על הזרוע שלו. הבחור היה כבד למדי, אבל לא ברמה קרימינלית (בערך איפה ש-overweight הופך ל-obesity). בסוף המכשיר הוחזר לאמאזון והוא רכש במקומו משהו פחות 'פירמה' אבל שעבד כמו שצריך.

 

הייתי עד לתהליך ואני יודע שהשרוול נסגר כראוי סביב הזרוע, ובגלל ששנינו טכנאים סקרנים אז הבדיקה בוצעה לפי כל הוראות היצרן. גם אני ניסיתי אז את המכשיר ולא נתקלתי בבעיה כזאת. אבל אני תוהה אם היה מדובר במכשיר פגום או בתופעה מוכרת עם אנשים שמבנה גופם שונה מזה של המשתמש הממוצע.

 

זה מכשיר רפואי שבא במגע עם העור, היית רוצה לרכוש מכשיר שכבר נבדק ע”י מישהו אחר?

כפי שכתב @sperial יש מידות של מג’נטה (השרוול ששמים על היד), ניתן לרכוש מכשיר שיש בפנים מג’נטה מתאימה, תתיעצו עם הרוקח או המוכר.

פורסם
לפני 3 דקות, Ron Poh כתב:

מג’נטה 

מנג'טה (כמו חפת, או גביע אפיה)

 

מג'נטה/מגנטה זה הורוד-סגול שמשמש כצבע יסוד בדפוס.

  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...