Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

100 ש״ח בבית המרקחת של קופת החולים בה אתה חבר. ורביעיית סוללות AA תחזיק חודשים.לא לקנות מכשיר על שורש כף היד, רק מכשיר עם שרוולית על הזרוע

ופנה לרופא שלך לביצוע בדיקות סקר לגילוי מחלות או גורמי סיכון להן שהוכחו כמועילות.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא!

 

מדי לחץ הדם בשורש כף היד לא הוכחו כאמינים.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אמינות של מד לחץ דם לא הולכת יד ביד עם קניה מאלי אקספרס.

ממליץ לבדוק בקופ"ח אם אתה זכאי להנחה ברכישת מכשיר.

אני יודע שמכשירים של אומרון הם מעולים. לגבי השאר, אין לי מושג.

  • רעיון טוב! 3
פורסם

אומרון הרבה יותר יקרים.

 

החשוב הוא לדעת להשתמש במד לחץ הדם נכון.

 

וכאמור - בדיקות סקר, מבדיקת רופא עיניים ובדיקת כולסטרול ועד קולונוסקופיה - מה שנדרש, בהתאמה אישית.

  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, guya72 כתב:

אמינות של מד לחץ דם לא הולכת יד ביד עם קניה מאלי אקספרס.

ממליץ לבדוק בקופ"ח אם אתה זכאי להנחה ברכישת מכשיר.

אני יודע שמכשירים של אומרון הם מעולים. לגבי השאר, אין לי מושג.

מה שעולה 100 ש"ח בארץ לא משנה איפה, הוא הכי סיני שיש בערך, הכי עליאקספרס שיש.

נכון שיש דברים שעדיף לקנות כאלה שהם יותר קרובים להיות "מכוילים" על באמת, אבל זה כנראה מספיק מדויק.

 

יש להניח שמה שעשו בסין, זה פשוט לקחת משהו כמו אומרון או משהו, ולהעתיק אותו 1 ל 1 ויצרו משהו שאני בטוח שהרוב המוחלט שקונה מרוצה ממנו ומקבל תוצאות דומות או זהות לאומרון.

לא מדובר על מכשור יקר ורגיש שצריך איזה מותג אירופאי.

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 11 דקות, גולדן191 כתב:

יש להניח שמה שעשו בסין, זה פשוט לקחת משהו כמו אומרון או משהו, ולהעתיק אותו 1 ל 1 ויצרו משהו שאני בטוח שהרוב המוחלט שקונה מרוצה ממנו ומקבל תוצאות דומות או זהות לאומרון.

אנשים לא יודעים ממה הם מרוצים בכלל.

הם השוו אחד לאחד?

הדבר האחרון שהייתי חוסך בו זה מכשור רפואי.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 2 דקות, itaysamurai כתב:

הדבר האחרון שהייתי חוסך בו זה מכשור רפואי.

מסכים בכלליות, מדובר פה במכשיר פשוט מאד ואני בטוח שהסינים ישבו על זה והשקיעו בלחקות אותו כי הוא יניב להם רווחים במשך המון שנים.

ככל שהמכשיר יותר פשוט הסבירות לקנות מעליאקספרס עולה.

אם קשה לחקות את המוצר, להתרחק מעליאקספרס וכו' כמו מאש.

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, גולדן191 כתב:

לא מדובר על מכשור יקר ורגיש שצריך איזה מותג אירופאי.

אומרון מותג יפני, מוכר מאוד בתחום מדי לחץ הדם ואחד המובילים בקטגוריה. 

 

מכשירי לחץ דם אצל הרופאים והמרפאות צריכים למיטב ידיעתי לעבור בדיקת כיול אחת לתקופה (יתקן אותי ספריאל אם אני טועה).

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם (נערך)

אבל אם אתה קונה מכשיר לבית, סה"כ זה מכשיר שאם יושבים עליו כמה מהנדסים סיניים שרוצים להרוויח, וגם ככה המפעלים אצלם ב"שכונה", הם יכולים בלי בעיה לחקות את המכשיר הזה ולייצר כמויות של מכשור אמין.

 

כשאתה לבד או עם בת זוג מבוגרת, אתה לא תכייל אותו כל שנה. אבל אם אתה מעבדה, אפילו כל חצי שנה, עם תעודת כיול או תעודה שעבר בדיקת כיול. 

 

הרי אחרי הכל המון מאתנו משתמשים במטענים סיניים כמעט כל יום, אני ספיציפית משתמש רק במטענים לסלולרי שהם סיניים כמו Essager Ugreen והמקוריים של שיאומי, לא אכזבו אותי אף פעם ואני חושב שבהתחלה הם גם חיקו איזה מישהו ופשוט התחילו לייצר בעצמם. אז לא מאמין שיש להם בעייה להעתיק מכשור כזה וגם לשכלל אותו עם הזמן.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם

Omron הוא אכן מותג מומלץ

הם עולים באיזור ה-350-500 לדגמים הפשוטים

 

לגבי מכשירים מעלי אקספרס ושות / אני לא יודע כמה הם שונים ממכשירים שנמכרים בסופרפארם תחת כל מיני מוצגי מדבקה

 

אפשר לקחת את המכשיר ולמדוד לחץ דם אצל האחות ולהשוות למדידה במכשיר שלהם - שהוא בדכ מקצועי ומדוייק

 

חשוב לדעת איך למדוד לחץ דם וחשוב שגודל השרוול יתאים ליד.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

 מדי לחץ הדם במרפאות ובבתי החולים הם מכשירים הרבה יותר מתקדמים ומורכבים מהמכשירים הביתיים, דומני שלפחות לחלקם יש מערכת של כיול עצמי. רבים מהם מיוצרים על ידי חברות ענק שמייצרות הרבה סוגי ציוד רפואי.

 

אני לא מכיר את נהלי הכיול של מדי לחץ הדם האלקטרוניים.

 

אומרון שהוזכרה היא חברת ענק, מדי לחץ הדם הביתיים הם רק סעיף אחד מצוך שורה ארוכה של מוצרים, אפילו בתחום התחבורה.

 

אישית אהבתי את מדי לחץ הדם עםמעמודת כספית - הם מדוייקים, אבל נאסרו לשימוש לפני שנים רבות.

 

לגבי טכניקת המדידה - אתה צריך לקבל הדרכה מהאחות או הרופא. זה קצת יותר מורכב מלהניח את השרוולית וללחוץ על הכפתור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני ממליץ לקב להדרכה מסרטון מיו טיוב ולא מאחות בקופה שכבר ראיתי ושמעתי כל מיני הנחיות שמטרתן השגת מדידה נמוכה יותר ולא נכונה. 

כאילו שאתה בא לעבוד על עצמך

פורסם

לפני שנים ביקשתי מרופאת משפחה מרשם למכשיר לחץ דם וקניתי omron בבית מרקחת של קופ"ח. שני רופאים מומחים שאני נמצא אצלם במעקב מעדיפים דווקה מדידה ביתית ולא אצלם , אני בא אליהם עם טבלת מדידות לאורך זמן.

לפני כשעה, sperial כתב:

לגבי טכניקת המדידה

בזמנו כשקניתי את המכשיר, קראתי את החוברת המצורפת עם התמונות והקפדתי על כל הפרטים של הבדיקה. אני ממשיך כך גם היום אבל עוד לא פגשתי קרדיולוג שמקפיד להניח את השרוול לפי הספר.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...