Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם
בשעה טוב אחרי שנה(!) של חיפושים ON OFF, בשעה טובה רכשתי פיאסטה ידנית שנת 2013.
לרכב יש 80 אלף קמ, הוא עבר החלפת טיימינג ב 70 אלף לפני כשנה, קלאץ לעולם לא הוחלף- הוא מרגיש טוב ולא מחליק עדיין.
מלבד המצב החיצוני שלא משהו, (נראה שכל הפיאסטות מאותם שנים בצבעים כהים מתקלפים) המצב הכללי נראה תקין, אני בכל מקרה אעשה לה יישור קו.
יש בעיה אחת וזה תקתוקים מהצד הימני של הרכב, נראה שגם הגלגל הימני לא ישר.
אשמח לעזרה איפה אפשר להשיג PDF של כל ההרכבות באוטו הזה, אני צריך להשלים כמה חלקים שחסרים לי.
תודה

 

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

תתחדש, אחלה בחירה. 

 

לפני כשעה, ModChiP כתב:

תקתוקים מהצד הימני של הרכב, נראה שגם הגלגל הימני לא ישר

תקתוקים בפניות זה בדרך כלל פעמון ציריה

 

לפני כשעה, ModChiP כתב:

איפה אפשר להשיג PDF של כל ההרכבות באוטו הזה

אתה מתכוון לספר רכב? 

  • רעיון טוב! 2

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
בתאריך 24.12.2025 בשעה 23:47, שחר 1 כתב:

תתחדש, אחלה בחירה. 

 

תקתוקים בפניות זה בדרך כלל פעמון ציריה

 

אתה מתכוון לספר רכב? 

בכלים דוג יש פשוט סרטוטי פיצוץ של כל ההרכבות עם מקטים מסודרים.

 

הפעמון ציריה זהה בימין ובשמאל?

ומה לגבי זה שהגלגל הקדמי לא ישר כשההגה ישר?

 

אני רוצה לעשות יישור קו, איפה אפשר למצוא ספר רכב ממדינה שמוסבר קצת יותר ולא בספר רכב הישראלי שכתוב לא לשתות בטעות את השמן מנוע.

תודה

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
לפני 4 שעות, ModChiP כתב:

הפעמון ציריה זהה בימין ובשמאל?   אורך הציריה בדר"כ שונה ברכב הנעה קידמית מנוע רוחבי.

ומה לגבי זה שהגלגל הקדמי לא ישר כשההגה ישר?  ללכת במיידי לכיוון פרונט

 

לא יודע איזה ספר אתה רוצה,  האם אתה מתכוון לתחזק את הרכב בעצמך בחניה?

שרטוטים של חלקים, יש אתרים בשפע לזה בשפה האנגלית.

הנה קישור לאחד מהם.

בתאבון.

פורסם (נערך)

לתחזק בעצמי- לא בטוח, אני פשוט אוהב לבוא לטיפולים ולתיקונים עם החלף המתאים באיכות טובה ובמחיר טוב
ראיתי את זה אבל לצערי אין לי מינוי לאתר הזה
https://www.scribd.com/document/766582909/Ford-Fiesta-2013?v=0.431

עריכה אחרונה על ידי ModChiP
לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם (נערך)

הקישור שהבאתי לך קודם, לא פחות מפורט. (ולא צריך אליו מנוי)

קבל עוד שני קישורים:

https://www.queenoftheroad.co.il/פורד-פיאסטה-מדריך-טיפולים-שוטפים-עלוי/

 

https://www.manualpdf.co.il/ford/fiesta-2013/מדריך

 

לבריאות.

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

תודה רבה
אבקש את עזרתכם במציאת נוזל רדיאטור + נוזל תיבת הילוכים ידנית שיתאים לדרישות של פורד
image.thumb.jpeg.63f4fed8a7f91228bf0254c507cd27a4.jpeg

image.thumb.jpeg.b3c0e1bdd32c39de8b74edde0507c4f9.jpeg

image.thumb.png.ec53ae83a4c0d46982b1a3a772225e34.png


לגבי השמן גיר- נראה ש Castrol Syntrans FE 75W יתאים- חבל שהוא רק מגיע ב 1 ליטר.

והנוזל רדיאטור- Motorcraft YELLOW.

עריכה אחרונה על ידי ModChiP
  • אהבתי 1
לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
לפני 22 שעות, ModChiP כתב:

בכלים דוג יש פשוט סרטוטי פיצוץ של כל ההרכבות עם מקטים מסודרים.

 

הפעמון ציריה זהה בימין ובשמאל?

ומה לגבי זה שהגלגל הקדמי לא ישר כשההגה ישר?

 

אני רוצה לעשות יישור קו, איפה אפשר למצוא ספר רכב ממדינה שמוסבר קצת יותר ולא בספר רכב הישראלי שכתוב לא לשתות בטעות את השמן מנוע.

תודה

באתר הזה יש את השרטוטים עם מקטים. רק תכניס מספר שלדה.

פעמון ציריה זהה בשני הצדדים (הציריה עצמה מן הסתם לא, הפעמון כן). לגבי הגלגל הקדמי - כיוון פרונט. 

בספר רכב בעברית דווקא יש לא מעט מידע על תקנים ועל תדירויות ההחלפה של החלפים. 

 

לפני 16 שעות, ModChiP כתב:

תודה רבה
אבקש את עזרתכם במציאת נוזל רדיאטור + נוזל תיבת הילוכים ידנית שיתאים לדרישות של פורד
image.thumb.jpeg.63f4fed8a7f91228bf0254c507cd27a4.jpeg

image.thumb.jpeg.b3c0e1bdd32c39de8b74edde0507c4f9.jpeg

image.thumb.png.ec53ae83a4c0d46982b1a3a772225e34.png


לגבי השמן גיר- נראה ש Castrol Syntrans FE 75W יתאים- חבל שהוא רק מגיע ב 1 ליטר.

והנוזל רדיאטור- Motorcraft YELLOW.

אלה התקנים החדשים שפורד שינו עבור כל הרכבים, היו לפני כן תקנים אחרים, שאני (ועוד אנשים) מעדיף להשתמש בהם: 

שמן מנוע: 5w30 בתקן 913d

נוזל קירור: ford M97B44-D (נוזל כתום או אדום, אני שם zerex dex-cool). 

לגבי שמן גיר - הקסטרול שציינת תואם לתקן שמסתיים בd2, לא לתקן שמסתיים בc. אצלנו בקבוצה (יש לנו קבוצת ווטסאפ של פיאסטות, תכתוב לי בפרטי אם אתה רוצה להצטרף) יש כמה אנשים ששמו אותו ואין להם בעיות, אז כנראה שזה כן סבבה. 

  • אהבתי 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם

תודה רבה רבה!
מה לגבי השמן גיר, מה יותר מתאים?
לפי איזה תקן כדאי לעבוד?

עוד נקודה משהו קצת מוזר, בספר רכב האמריקאי כתוב DOT 3 ובישראלי כתוב DOT 4.

אגב לא הצלחתי להבין מהשרטוט, איך בודקים את הרמה של השמן גיר?
זה באותו "מקום" כמו של הפילטר מזגן?


 

  • לא הבנתי... 1
לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
לפני 6 דקות, ModChiP כתב:

מה לגבי השמן גיר, מה יותר מתאים?
לפי איזה תקן כדאי לעבוד?

במקור זה היה c, ראיתי מקומות שבהם כתוב שגירים מייצור אחרי אמצע 2013 צריכים d2 (ככל הידוע לי הגיר עצמו זהה, לא ברור למה בוצע השינוי הזה). 

בפועל בתקן c אין שמנים בארץ, חוץ ממקורי שעולה הון, ואחד של febi. 

בתקן d2 יש את השמן שציינת של קסטרול, שקל למצוא אותו ובמחיר סביר.

 

לפני 9 דקות, ModChiP כתב:

בספר רכב האמריקאי כתוב DOT 3 ובישראלי כתוב DOT 4.

דוט 4 תואם אחורה לדוט 3.

 

לפני 10 דקות, ModChiP כתב:

אגב לא הצלחתי להבין מהשרטוט, איך בודקים את הרמה של השמן גיר?

מפלס שמן גיר בודקים מתחת לרכב כשהוא מאוזן. יש בורג בדיקת מפלס, שהוא גם פתח מילוי וגם ממנו מוציאים את השמן בהחלפה (עם משאבה, אין בורג ריקון). 

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם

תודה רבה
ככה נראת ההחלפה של השמן?

 

כי נראה שיש בורג ריקון, אולי זה לא ריקון מלא?
תודה

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם


אז כזה?
 

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...