Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות תקלות חוזרות בשירות הכבלים של הוט (חיבור rf לממיר ותיק), עלה הצורך לשדרג את החיבור, כמובן סיב אופטי. אבל...

מדובר באדם מבוגר מאוד שרגיל לבחור ערוצים באמצעות לחצני המספרים בשלט ותו לא. אנחנו מוותרים מראש על ניסיון ללמד את התיש הזקן 😉 לשוטט באמצעות חיצים ולחצן ok/enter , על מנת לבחור בערוץ האהוב עליו.

ממשקי הטלויזיות החכמות ואפליקציות זה כבר דורש קורס טיס מתקדם, ודי נדון לכשלון. לכן מבוקש סטרימר/ממיר עם ממשק משתמש מופשט ככל הניתן.

מי מכיר, מי יודע והיכן להשיג ?

 

מודה בשם ה״תיש הזקן״ 😊

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

לכל הספקים יש היום שלטים עם ספרות. תוודא כשאתה מתקשר כדי להתעניין בשירות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ברור, אבל... אני מחפש ממיר שבו אין כלום חוץ מהאיקון של הספק (או שניתן לתכנת את המסך הראשי שיראה רק את האיקון של (הוט/יס) וממנו יבחרו הערוצים על ידי הקשת הספרות. 

מסך שמציג כמה איקונים זה מפחיד אותו.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

זה כבר מאוד אינדיווידואלי, והספקטרום של היכולות בגיל הזה רחב מאוד.

 

אני מניח שיש במשפחה מישהו שיוכל להדגים לו את המערכת ולהוכיח לו שזה לא שזה לא מפחיד ואפילו לא מסובך מידי. אבל אנשים עם ירידה קוגניטיבית ייתקשו מאוד להסתדר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 46 דקות, sperial כתב:

לא מסובך מידי. אבל אנשים עם ירידה קוגניטיבית ייתקשו מאוד להסתדר

הבן אדם צלול וחד לחלוטין אבל עקשן יותר מפרד😉 

״פעם היה יותר טוב וקילקלתם״ ועוד אמירות שנובעות גם מירידה בשמיעה (מדברים מהר מידי ולא מבינים) וסרוב להשתמש בעזרי שמיעה. 

הפתרון שאני מחפש זה סטרימר/ממיר שניתן לקנפג את מסך הבית שיכלול רק מספר מצומצם של אפשרויות בחירה. והשאר עם כפתורי המיספור בשלט.

 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

ברב קו הוא למד להשתמש?

 

את חשבון הבנק הוא בודק במרשתת?

 

זה מסוג הדברים שמתנגדים אליהם ואחרי 24 שעות לא מבינים איך הסתדרו עד עכשיו.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

ברב קו הוא למד להשתמש?

 

את חשבון הבנק הוא בודק במרשתת?

 

אמא שלי בת 74.

 רב קו היא לא צריכה כי היא נוסעת בחינם.

 כשהיא צריכה משהו מחשבון הבנק אני מבצע עבורה.

 ואת הממשקים של הטלוויזיה אני צריך ללמד אותה מחדש בכל פעם שמשהו משתנה.

 

למזלי היא מצליחה להסתדר עם הממשקים של נטפליקס ופרטנר tv, למרות שהאחרונים שינו את הממשק לגמרי לאחרונה, מה שגרר שוב עקומת לימוד. אחרת הייתי במצב של פות״ש.

  • אהבתי 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

קודם כל, היא צריכה רב קו (או אפליקציה) כי חייבים לתקף גם כשנוסעים חינם. ללא תחקוף היא צפויה לקנס 180 ש״ח (יש מגמה להפחית ל-50 ש״ח, אבל טרם אושר).

 

שנית, יש אנשים שחוששים משינוי אבל לומדים מהר. ויש שמתקשים ללמוד. אני מכיר את זה מקרוב. אגב, יש סוג שלישי, אלה חסרי השכלה שמתקשים להסתגל לכל שינוי בעולם החדש. מצד שני, בבית האבות שבו גרה אימי בני 88 עוזרים לבני 92 כשהם לא מסתדרים עם המחשב.

  • מצחיק 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני עשיתי להורים שלי ממיר לווייני של יס. אמנם מדברים על סגירת השירות הלוויני במשך שנים אבל יש הארכה עד דצמבר 2028, בינתיים 🙂

השלט ברור. אין תפריטים מורכבים ומקסימום מכבים ומדליקים והמסך חוזר לערוץ שהוא היה בו. 

ההורים שלי למדו די מהר והם באמצע שנות השבעים שלהם. 

פורסם
לפני 16 דקות, ArikB כתב:

הארכה עד דצמבר 2028, בינתיים 🙂

ממה שהבנתי לא ללקוחות פרטיים - אלא רק למוסדיים (כגון בסיסים צבאיים) ומקומות מרוחקים שהאינטרנט לא הגיע אליהם. לכל השאר השירות יופסק בפברואר הקרוב.

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 19 שעות, zaf כתב:

לחצני המספרים בשלט

תראה אני לא בטוח שזה יעבור חלק, אבל יש לי סטרימר של gotv בסלון. השלט שלו כולל לחצני מספריים ויש גם לחצן פלוס\מינוס למעבר ערוצים אחד אחרי השני. באפליקציה של יס הלחצנים האלו עובדים. לפחות עבדו, כי אני אישית כבר לא משתמש בסטרימר הזה אלא בטלויזיה עצמה.

אפשר לסדר לו שהסטרימר יהיה דלוק קבוע על יס והוא יכבה וידליק את הטלוויזיה בלבד. אני מניח שמדי פעם משהו שם יזוז ומישהו יצטרך להגיע ולסדר את מחדש את הסטינג הזה, או לרסט את הסטרימר או משהו כזה, אבל זה כן אמור לעבוד רוב הזמן.

  • אהבתי 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אוף…. הגילנות בשרשור הזה גומרת אותי. כל שבוע אני פוגש בני 80 פלוס שמתפעלים את הסלולריים מודל 25 שלהם משל היו רדיו תדיראן 5 תחנות. לידיעתך, @ArikB, גם בפורום הזה לא מעט בני 70 ומעלה.

 

@פינדר זה בדיוק מה שאני עושה אצלי בבית. אומנם הסטרימרים הם של yes plus (ולא משהו לא מוגדר) ומדי פעם אני מקבל sos שצריך לאתחל אותם כי הם איבדו קשר עם הנתב ואישתי לא מגיעה אליהם (פיזית), אבל זה חוסך התעסקות עם אפליקציות למיניהן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 דקות, sperial כתב:

הגילנות בשרשור הזה גומרת אותי. כל שבוע אני פוגש בני 80 פלוס שמתפעלים את הסלולריים מודל 25 שלהם משל היו רדיו תדיראן 5 תחנות

נובמת..

 

 אנשים שהיו טכנולוגיים כל ימי חייהם, כנראה שיהיו יותר סתגלנים וגמישים לשינויי טכנולוגיה בבגרותם. מי כמוך אמור לדעת שהזקנה משפיעה על כל אדם באופן שונה וקיומו של בן 80 סופר טכנולוגי לא שולל את העובדה שיש מבוגרים (במיוחד כאלו שמעולם לא עסקו בטכנולוגיה) שעבורם כל שינוי בממשק מכניס אותם לחוסר אונים.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

הנקודה שלי היא שמדובר בכלל, לא ביוצא מן הכלל. אבל, אולי, זו האוכלוסיה שאני פוגש בימים אלו.

 

לספקטרום התייחסתי בהודעה קודמת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...