Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

10,000 שקל קנס על SMS ?


IsraCar

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 21 שעות, 3n כתב:

שילכו , עם תמונה רלוונטית אין להם קייס וכולי תקווה שהשופט יפרק אותם בכפל קנס.

כן אבל הטענה שלי הייתה (ועודנה) שבתי המשפט יתמלאו ויהיו שם תורים לא הגיוניים (תחכה 3 שנים למשפט).

לפני 12 שעות, fatboy1340 כתב:

גם כיום, 2 דוחות טלפון על פני שנתיים, מזכים את העבריין בקורס נהיגה מונעת. שלא לדבר על 2000 ש"ח קנס. וזה בהנחה שלא ביצע עבירות נוספות במשך שנתיים אלה.

לכן יש רפורמה במשפטי תעבורה (אמורה להכנס במרץ) . לא יסתמו שום דבר.

נחכה ונראה לטעמי יסתמו גם יסתמו, אלפים שמקשים להישפט עם כל התהליך של הבאת השוטר לדיון ועדות וכו',

פסק דין יהיה 3 שנים+ אחרי ביצוע העבירה.

פורסם (נערך)

מוואלה: ביוון סובלים מבעייה דומה, וגם הפתרון דומה, אבל מדורג וכולל גם שלילה:

ציטוט

ממשלת יוון קבעה קנסות מוגדלים למי שיתפסו מבצעים שוב ושוב את אותה עבירת תנועה.

משתמשים בטלפון נייד בנסיעה מקבלים בפעם הראשונה קנס בסך 350 יורו, כ-1,330 שקל, וגם שלילת רישיון לחודש. בפעם השנייה עולה הקנס ל-1,000 יורו (3,800 שקל) והשלילה מתארכת לשישה חודשים.

עבירה שלישית מביאה את העונשים ל-2,000 יורו קנס (7,600 שקל) ושנה שלילה.

אותם עונשים חלים גם על רכיבה באופנוע או קטנוע ללא קסדה - וגם בקורקינט.

 

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
פורסם
לפני 54 דקות, llaavvii כתב:

כן אבל הטענה שלי הייתה (ועודנה) שבתי המשפט יתמלאו ויהיו שם תורים לא הגיוניים (תחכה 3 שנים למשפט).

נחכה ונראה לטעמי יסתמו גם יסתמו, אלפים שמקשים להישפט עם כל התהליך של הבאת השוטר לדיון ועדות וכו',

פסק דין יהיה 3 שנים+ אחרי ביצוע העבירה.

תקרא את עיקרי הרפורמה ותחזור לדווח.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

העלו כאן כמה נקודות למחשבה..

 

האם מסך המולטימדיה, שכולל בתוכו [כמעט] מכשיר פלאפון, דינו יהיה כדין התעסקות בנייד תוך כדי נהיגה ??

 

* ברוב הרכבים החדשים בעיקר הסיניים, [והכמות שלהם רק עולה], המסך המרכזי כולל בתוכו את כל המידע שנחוץ לנהג, אם זה בנהיגה או בעצירה ברמזור. לרבות התעסקות עם כיווני הטמפרטורה של המזגן, מהירויות המפוח, ביטולי ההתראות, כיווני זרימת האוויר, ועוד...

 

אני טוען כאן, שכדי להוכיח את מהות העבירה שקשורה לשיחות או הודעות דרך המולטימדיה, השוטר יהיה חייב להוכיח את אלו אך ורק ואמצעות מצלמה עם זום מדוייק, או סרטון ווידיאו ברזולוצייה שתוכיח מעל כל ספק, שהעבירה התבצעה.

 

אני פוסל על הסף עבירות מסוג "מילת השוטר כנגד מילת הנהג" .

אם וכאשר החוק הזה יתקבל, זו חייבת להיות הדרך היחידה להוכיח את העבירות הנ"ל.

פורסם

למיטב זכרוני, דובר על כך שהרבה מהעבירות תנועה היום יהיו כאלו שלא מאפשרות יותר ברירת משפט- דהיינו, רק לשלם את הדו"ח. 

זה הכיוון שזה הולך אליו לדעתי. מצאו את המקור התקציבי בשביל לתת כספים ל [השלם את החסר לפי דעתך הטובה עליך, אם כי אני לא חושב שהגירעון בתקציב המדינה הוא אחת מהאפשרויות].

פאטבוי, יש לך אולי לינק בבקשה? הסתקרנתי קצת. 

Just now, yossiaviel כתב:

האם מסך המולטימדיה, שכולל בתוכו [כמעט] מכשיר פלאפון, דינו יהיה כדין התעסקות בנייד תוך כדי נהיגה ??

מסך המולטימדיה נחשב ל"דיבורית", יהיה צריך להחריג אותו בחוק או לשנות כמה מהסעיפים החלים עליו כיום כדי להתייחס אליו בצורה זו. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

רוב הפעמים שרואה נהיגה מסוכנת, ניתוק מהכביש קרי לא מתקדם ברמזור או פקק, חיתוכים פתאומיים ועוד, רואה את ראש הנהג מוסט לצד ימין, כנראה לטלפון שמונח על כסא הנוסע.

כך שהפחד מקנס מוביל לתוצאות עוד יותר קטלניות.

אי אפשר לבלום את הטכנולוגיה, אבל לדעתי מסך מגע ושליטה מההגה זה הרע במיעוטו.

פורסם
לפני 6 דקות, נירו72 כתב:

כך שהפחד מקנס מוביל לתוצאות עוד יותר קטלניות.

צ'מע. 

מה אתה רוצה שאני אגיד לך, פתרון פנומנלי ופשוט לביצוע יכול להיות הגדרה למכוני הטסט לבדוק קיימות של מעמד יעודי לסלולרי ודיבורית תקינה; אבל זה לא יכניס כסף למדינה...

אז כן, ועכשיו כשמגדילים את הקנס עוד יותר, כל אלו שמבצעים את העבירה רק ינסו להסתיר את זה עוד יותר והרבה יותר חמור, בצורה שיהיה יותר קשה גם להם לראות את המכשיר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעתיים, fatboy1340 כתב:

תופתע לגלות כמה נהגים בעלי רכב עם מערכת מולטימדיה/בלוטות'/ מתקן לטלפון, עדיין אוחזים את המכשיר ביד, או לחילופין מניחים אותו על הרגל עם המסך כלפי מעלה בזמן נהיגה

אז הם ילחצו מגובה הקנס ויעברו לסמס דרך המסך של ברכב. ומה עשינו בזה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 15 דקות, yossiaviel כתב:

האם מסך המולטימדיה, שכולל בתוכו [כמעט] מכשיר פלאפון, דינו יהיה כדין התעסקות בנייד תוך כדי נהיגה ??

 

* ברוב הרכבים החדשים בעיקר הסיניים, [והכמות שלהם רק עולה], המסך המרכזי כולל בתוכו את כל המידע שנחוץ לנהג, אם זה בנהיגה או בעצירה ברמזור. לרבות התעסקות עם כיווני הטמפרטורה של המזגן, מהירויות המפוח, ביטולי ההתראות, כיווני זרימת האוויר, ועוד...

 

לפני 14 דקות, ברווז כתב:

מסך המולטימדיה נחשב ל"דיבורית", יהיה צריך להחריג אותו בחוק או לשנות כמה מהסעיפים החלים עליו כיום כדי להתייחס אליו בצורה זו. 

 

לשון החוק מחריגה כך:

תצוגה הנראית לנהג תק' (מס' 8) תשס"ז-2007

28א.   (א)  ברכב מנועי המצוי בנסיעה לא תופעל תצוגה הנראית ממושב הנהג, יותקן ברכב מנגנון לניתוקה בהיות הרכב בנסיעה ולא ינהג בו אדם אלא אם נותקה התצוגה כאמור.

           (ב)  האמור בתקנת משנה (א) לא יחול על תצוגה המיועדת לבקרה או ניווט של הרכב או על מערכות תצוגה בכלי רכב המשמשים את משטרת ישראל או את הרשות הארצית לכבאות והצלה או את שירות הביטחון הכללי לצורך מילוי תפקידם או את צבא הגנה לישראל למטרה ביטחונית.

           (ג)   על אף האמור בתקנה זו, רשאי השר ליתן היתר להפעלה למטרה בטיחותית של תצוגה הנראית לנהג גם בעת נסיעת הרכב, ובלבד שהתצוגה אינה מחייבת צפייה רצופה בה והנהג ברכב שבו מותקנת תצוגה כאמור קיבל הכשרה לשימוש בה תוך כדי נהיגה.

 

והחנ"א, שחלקה כבר הובאה רושמת כך:

image.thumb.png.a43f482eb207bae35e6b14cfd9c96450.png

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:

אז הם ילחצו מגובה הקנס ויעברו לסמס דרך המסך של ברכב. ומה עשינו בזה?

אפשרי להתכתב בווטסאפ דרך מסך מולטמדיה של הרכב?

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא יודע איך זה בכל רכב אבל אצלי למשל יש מולטימדיה לא מקורית ואפשר להפעיל את המקלדת גם כשהאוטו בתנועה.

 

לא שאני עושה את זה, אבל בטוח שלא מעט כן.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

היום עמד אחד לפני. ברמזור אדום. שיחק בסמרטפון שלו. התחלף לירוק. המשאית לפנו עברה. והאו עומד לו. אז צפרתי עדין. אז הוא זז.

אני עצמי לא משתמש בנייד בנסיעה. רק וויז. לא עונה לא בודק. המכשיר זרוק על הכיסא ליד.

לפי דעתי צריך לעשות מדרגות. של הכנס.

ואיים אי אפשר להישפט על זה. זה פתח לצרות.

 

לפני כמה שנים. בתחילת הפלפונים. היה מקום שעמדו שוטרים. עצרה אותי שוטרת. חשבה שאני לא חגור. ראתה שאני חגור. אז שאלה אם יש לי פלפון ברכב. אמרתי לא. שיקרתי. הוא היה זרוק מאחור אחרי הכיסא.

הייתה גם דיבורית. אבל לא הייתה אז קליטה. בקיצר רצתה לתפור לי קנס.

 

חשוב לי להדגיש. שבציערותי   בתור מחסנאי שליח. דיברתי בלי דיבורית. החזקתי תנייד.

מי שעזבתי תעבודה הזאת.  לא העזתי לדבר בנסיעה. כן האיתי צעיר וטיפש. לא היה לי רכב קבוע. האיתי עובר רכבים.  היום האיתי דורש מהמעסיק. שידאג. לדיבורית. 

עריכה אחרונה על ידי yor2
  • אהבתי 1

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, fatboy1340 כתב:

אפשרי להתכתב בווטסאפ דרך מסך מולטמדיה של הרכב?

במערכת אנדרואיד-אוטו, הודעות וואטסאפ מוצגות על המסך. המערכת מאפשרת גם להקריא אותן.

המענה (אם נבחר -- do you want to reply), מתבצע בהודעה קולית.

עריכה אחרונה על ידי pasat04
  • רעיון טוב! 1

פורסם
לפני 12 שעות, pasat04 כתב:

במערכת אנדרואיד-אוטו, הודעות וואטסאפ מוצגות על המסך. המערכת מאפשרת גם להקריא אותן.

המענה (אם נבחר -- do you want to reply), מתבצע בהודעה קולית.

גם בקארפליי.

מקריא הודעות ומאפשר להגיב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...