Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת צמיג ספייר מוקטן בן 10 שנים


מעבר לפיתרון נפתר ע"י NTZSV,

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב מזדה cx5 2016 הצמיג ספייר מוקטן בגודל 185-80-17 יוצר ב 2015.
יש מספר שרשורים בפורום בנושא, אבל לא מצאתי המלצה היכן לרכוש חליפי.
האם מומלץ להשאיר זאת כך, או לרכוש גלגל גודל מלא בפירוקיה - השאלה כמה עולה ומתי יוצר ואם כדאי להתעסק עם זה בכלל ואולי חבל על הכסף.

פורסם

לפי מיטב ידיעתי, יבואני הצמיגים לא מייבאים צמיגים קטנים אלא רק צמיגים גודל מלא.

בעקרון, יש אפשרות לקנות גלגל חליפי מוקטן בסוכניות של יבואני הרכב.

אם יש לך אפשרות לגלגל חלופי גודל מלא - עשוי להיות יתרון (השאלה היא - האם זה יתקבל בזמן הטסט ?)

  • פיתרון
פורסם

אין מה להתעסק. הוא כן יעשה את העבודה עד הפנצ'ריה הקרובה. מה שכן. למלא אותו בלחץ אוויר גבוה כמו שרשום עליו. ולא לעבור 80קמ''ש.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 47 דקות, נומד כתב:

כעקרון אין בעיה עם צמיג בן 10 רק צריך להוסיף אוויר מדי פעם

אם אני לא טועה, יצרניות צמיגים ממליצות להשליך צמיג שהגיע לגיל 10. דובר על כך לא מזמן באחד הפוסטים. כי יש תוקף לחומר בסופו של דבר.

פורסם

מדובר בצמיג ספייר למרחק קצר, במהירות נמוכה. (רק כדי לצלוע לפנצ'ריה)

זה לא הצמיג שמחליפים וממשיכים איתו לטיול באילת.

תמיד אפשר לבדוק מה מצבו. (יבש, סדקים וכו')

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, IsraCar כתב:

מדובר בצמיג ספייר למרחק קצר, במהירות נמוכה. (רק כדי לצלוע לפנצ'ריה)

זה לא הצמיג שמחליפים וממשיכים איתו לטיול באילת.

תמיד אפשר לבדוק מה מצבו. (יבש, סדקים וכו')

 

לא תמיד ניתן לדעת ויזואלית מה מצב החומר. אבל אין להשיג צמיג זמני. הדבר היחידי שניתן לעשות זה להשיג גלגל שלם במידה רגילה. וזה יקר. 

פורסם

יצא לי לנסוע על ספייר בן יותר מעשר מספר פעמים ולא היתה כל בעיה.

על מנת לסבר את האוזן, לאחרונה זרקתי גלגל חלופי בן יותר מ- 30(!) שאפילו לא אוכסן בתא המטען אלא מתחת לאוטו ונראה על פניו במצב סביר לגמרי, בלי סימני יובש או סדקים בולטים. כמובן שלא ניסיתי לנסוע עליו...

  • מעניין 1

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
לפני 21 דקות, שי כתב:

יצא לי לנסוע על ספייר בן יותר מעשר מספר פעמים ולא היתה כל בעיה.

 

יש מצב גדול שיצרני הצמיגים טוענים שיש להשליך צמיג בן 10 רק בגלל כיסוי תחת... יש תוקף לחומר אבל מדובר פה על חומרים אורגניים יציבים ומתכות ככה ש....

פורסם

זה לא כסת"ח. היצרן מתחייב כי אורך החיים של הצמיג הוא 10 שנים. יתכן כי הוא יהיה בר שימוש גם אח"כ. אך מאידך, גם יכול להיות שהצמיג לא יעמוד בנדרש ממנו בזמן נסיעה.

פשוט אי אפשר לדעת.

 

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...