Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות MAZDA 323F(עם הפנסים הנפתחים),שנת 94,אוטו'. חוץ מהפנסים יש איתה בעיות אחרות???....

פורסם

רציתי פעם לקנות אותה גם, הזהירו אותי לא להתקרב אליה בגלל הבעיות שיש לה עם הפנסים

אבל לדעתי הבעיה הזאת היא שולית בהתחשב למה שיש לרכב הזה להציע

מבחינת אמינות מכלולי המנוע הגבוהה שיש לה .

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

בשנים 94 יש גם גיר ידני?

ח'ברה תיזהרו בכבישים!!

 

מתגלגל לי בבורה 1600 לאט ובטוח.:? נמכרה ב21.8.12 :lol:

ניסן קשקאי 2010 רכב למישפוחה:wink:

פורסם

מנוע שמסוגל לעבור את ה300 אלף קמ בקלות! (אני עשיתי עם שלי בזמנו משהו כמו 330) והמנוע טס כמו חדש :)

 

הפנסים הם לא בעיה לרוב, פשוט תבדוק שהמנגנון לא מרעיש, ושהפנס לא נמוך מידיי, מחיר מנוע, כ600 שקל למנוע (של הפנס, דהה).

מבחינת אמינות - אין ספק. אותו המנוע כמו ב323 סאדאן, שבזמנו הציף את שוק ההשכרה והליסינג.

ביצועים - 82 כ"ס בקרבורטור (ידני)

90 כ"ס באוטומט -הזרקה.

0 ל 100 בכ12 וחצי שניות.

אני אישית ממליץ בחום.

אגב, תבדוק את הפגוש מאחורה, מכה הכי קטנה, והוא מכופף את הפס מתחת מתחת לפנסים מאחורה

בנוסף, ליד דלתות הנהג בין הדלתות לשמשה הקדמית ישנם 2 פלסטיקים, שלרוב חסרים עקב גניבה (ישראל...) כל פלסטיק שכזה עולה 600 שקל!!!! תחליפי עולה 500. סה"כ כ1200 שקל לזוג.

אם אתה רוצה, יש אחת חונה פה בשכונה שלי, 94 למכירה, אוטומטית כמובן.

וכן, יש 94 ידנית.

תהנה.

פורסם
בשנים 94 יש גם גיר ידני?

הייתה לי כזאת מהעבודה (ידנית) ,מודל 94, בערך בשנת 97.

הרכב היה זריז יחסית ולא עשה בעיות מיוחדות.

 

בקשר לפנסים , תמיד במקרה הגרוע אפשר להשאיר אותם על מצב פתוח קבוע :-D

 

סה"כ רכישה לא רעה, הבעיה היא שהרבה אנשים חושבים שהיתה להם ביד מכונית ספורטיבית ,

ונוהגים לקרוע את הרכב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אוטו מצויין,זריז ואמין.

לחבר שלי יש אחת כזאת אדומה.

יש לו כמה בעיות , אבל ניתן להיסתדר איתם:

1.הוא מאוד נמוך,כל באמפר אתה נוגע עם הבודי

2.בגיר האוטומטי,בסרק,האוטו ממש רועד,וזו בעייה של כל הרכבים מהדגם הזה-האוטומטיים.

3.הפנסים,אם אתה חוטף מכה - אתה פוגע במנגנון של הפנסים = סיפור.

 

אפשר לחיות עם כל "הבעיות" האלה, חוץ מזה רכב ממש כיפי - יושב נמוך על הכביש,בתוספת המראה,הנהיגה נותנת תחושה של ספורטיביות = כיף.

פורסם
אוטו מצויין,זריז ואמין.

לחבר שלי יש אחת כזאת אדומה.

יש לו כמה בעיות , אבל ניתן להיסתדר איתם:

1.הוא מאוד נמוך,כל באמפר אתה נוגע עם הבודי

2.בגיר האוטומטי,בסרק,האוטו ממש רועד,וזו בעייה של כל הרכבים מהדגם הזה-האוטומטיים.

3.הפנסים,אם אתה חוטף מכה - אתה פוגע במנגנון של הפנסים = סיפור.

 

אפשר לחיות עם כל "הבעיות" האלה, חוץ מזה רכב ממש כיפי - יושב נמוך על הכביש,בתוספת המראה,הנהיגה נותנת תחושה של ספורטיביות = כיף.

1. הרכב שלי הרבה נמוך (אחרי הנמכה) מה-323F הישנה והסטנדרטית ועדיין לא נוגע בבאמפים. כנראה שחבר שלך נוסע בטירוף עליהם.

2.אין שום בעייה. אם רועד, או תושבת גיר קרועה, או כיוון סל"ד סרק.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
לא מדובר על הדגם שיש לך בסימלון אלה על דור קודם .

לההההה,, מה אתה אומר.

 

אני לא יודע לקרוא ? מה אתה חושב ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...