Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם. 

יש לי הזדמנות להביא אחת מהמע' האלו. 

האם יש המלצה לאחת מהן? 

יתרונות מול חסרונות מוכרים? 

 

או משהו שאתם ממליצים עליו? 

טווח מחיר עד 300$,

את המע' יביאו לי לקראת פורים מישהו שמגיע לבקר מארה"ב. 

 

המע' תותקן במזדה 3 2010 (שכרגע מותקנת שם פח אשפה)

 

אלו  הרמקולים שיש ושיהיו ברכב אם מידע זה ישפיע על המלצה למע'. 

 קדמיים מותקנים Polk Audio DB572 DB+ ( כבר מותקנים)

מאחור יותקנו Pioneer A-Series MAX TS-A683FH ( מחכה לקצת כוח רצון). 

 

אין רצון להוסיף מגבר בהמשך. 

 

תודה מראש. 

פורסם

יצא לי לעבור על המפרט של שתי המערכות.

ובהתאם למה שכתבת זאת חוות דעתי.

 

בשתיהן יש קרוס בסיסי ותיקוני זמנים ואקולייזר רחב 

 

כאשר אתה קונה מערכת מארה"ב קח בחשבון שתדרי הרדיו המובנים במכשיר לא זהים לישראל 

עם זאת אתה יכול לשמוע רדיו אינטרנטי.

 

בשתי המערכות אתה לא יכול לשמוע CD רק ע"י USB או ב-BT בזרמת מדיה A2DP 

ב -BT יש לסוני יתרון כי הוא מגיע עם קידוד LDAC ברזולוציה גבוהה 

 

אם אין מגבר לסוני יתרון בהספק 16 מול 20 RMS 

 

לסוני חיסרון גדול שאינו תומך באנדרואיד אוטו רק באפל קאר-פליי 

האלפיין תומך בשניהם {חוטי}.

 

השאסי של האלפיין 2DIN של הסוני 1DIN.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם

ראשית תודה על התשובה. 

 

אתמול ניסיתי להבין דרך היוטיוב את המע' הפעלה במקצת בשתי המוצרים. 

 

רדיו לא מפריע לי. 

CD,  לא נחוץ. 

לגבי אנדרואיד אוטו, 

אני פוסל את הסוני, אני והאישה עם אנדרואיד. 

לגבי האלפיין הוא תומך באנדרואיד אוטו רק ע"י חיבור חוטי? 

אם כן, אני לצערי אבטל גם אותו. 

 

יש לי עוד 5 ימים עד שהחבר עולה על טיסה. 

אחפש משהו אחר. 

 

(אם יש המלצה למערכת מסוימת אשמח לשמוע)

 

נ. ב. 

לי מרגיש שכל מה שהציעו לי בארץ, לא ממש זרם לי. החל מטארגט שניסו בכמה פעמים להשחיל ועד למע' ממותגות אבל ישנות.

פורסם

אז ככה, 

עשיתי לעצמי מיני בלבול וסלט, ופה קיבלתי סדר. 

 

אני חשבתי שאם יש אנדרואיד אוטו + קישוריות Bluetooth זה אוטומטית נותן את האופציה 

Wireless Android auto, מה שהתברר שלא. 

כאשר הייתי מתחבר לרכבים שלחברים, לא ישר הבנתי שיש להם WAA מובנה. 

 

תודה על הדגש. 

אקפיץ את המחיר לכמה שאראה נכון, אבל לא ארצה לעבור את ה 500.

 

אמשיך לחטט קצת. 

תודה. 

פורסם
בתאריך 3.3.2025 בשעה 01:18, Markm4 כתב:

אהלן לכולם. 

יש לי הזדמנות להביא אחת מהמע' האלו. 

 

@Markm4 תשמע נתת רעיון - גם אני חיפשתי משהו בסגנון ,   1DIN  חצי עומק  עם יכולות  כיוון סאונד (קרוס בסיסי, זמן ואקיולייזר ) , ה APPLE CAR PLAY   בונוס מגניב ..  -  אהבתי  ,
אם אתה מכיר  דגם פשוט יותר אפילו  אשר  מוותר על ה CARPLAY  (אבל שומר על כל השאר )  בתקציב נמוך יותר   . אשמח להמלצה . .

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עדכון. 

אז הרבה מים עברו בראש ובחיפוש, 

אבל תודה רבה לעונים ולמייעצים, רק בזכות התשובות הבנתי את עיניין ה W-A-O. 

בסוף הלכתי על המערכת הנ"ל, 

KENWOOD DMX908S.

החבר דחה את הטיסה, מעדיף להגיע לפסח, אז הרווחתי כמה ימי חסד וחיפוש. 

שלשום קיבלתי ממנו שיחה. 

החבר הסתובב ב Walmart והתקשר אליי 6 פעמים! (הנחתי שזה חשוב) יש פה את המע' הנ"ל ב 409.99$, רוצה? 

חיפוש זריז הראה שהמחיר בסביבות 660$ וצפונה. השוואה זריזה אל מול מה ש 

@AUDIO KING

וההדגשה של @Tom_22 לגבי Wireless Android auto. 

#רוצה! מה הקאצ'? 

#אריזה פגומה, לקוח שהחזיר, חסר חיווט לרמקול. 

#זהו? בטוח? 

#כן. 

#תקנה, תקבל מזומן בפסח. 

 

נעדכן בהרכבה על הרכב..... 

  • מעניין 2
פורסם

אז המע' אצלי..... 🥳

לא יודע איך מתומחרים הדברים בארה"ב, 

אבל בסוף המחיר יצא דולר פחות מ 400. 

משהו עם המע"מ שלא מופיע על הפריט אלה מחושב בקופה. 

כנראה שהחבר חישב לא נכון. 

 

בכל מקרה, 

הדבר היחיד שהחבר שלי הביא זה מן מדבקה של Walmart. 

ככה זה הגיע אליי. 

20250414_145922.thumb.jpg.747c7af4390370bf460a43d08a41447c.jpg

כל החוטים היו בחוץ ולא בתוך השקית פצפצים, 

הקרטון קרוע בכמה מקומות, אין ספר מוצר. 

 

20250414_150032.thumb.jpg.e6715cb2458afaa5b6e35b58eeb55170.jpg

ככה נראה התכולה מתחת למגש העליון. 

 

טוב, 

צריך להתקין...... 

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...