Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי!

התפוצץ לי צמיג צ׳יאט הודי מגעיל באמצע נסיעה על איילון, ממש סכנת נפשות!!!

 

החלטתי להחליף את כל הצמיגים במשהו איכותי יותר, עדיפות לצמיג ספורטיבי, הרכב ידני עם סטייג׳ 1 ולא כל כך היה לי כיף עם הצמיג ההודי

 

מידת הצמיג 185/60 R15

 

יש משהו מומלץ למידות האלה?

IMG_2504.jpeg

פורסם (נערך)

אין במידה הזאת צמיגים ספורטיביים. 

Goodyear Efficient Grip Performance 

או

Continental Ultra Contact

אחד מאלה יתנו לך אחיזה נורמלית.

https://tires4u.co.il/dimensions/185-60r15?type=private&page=2

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני כשעה, GKME כתב:

מעניין.

בן כמה הצמיג? האם היה מנופח ללחץ הנכון?

הצמיג בן פחות משנתיים עם פחות מ10 אלף קילומטר אז זה באמת מפתיע

 

יש לי תיאוריה שאולי היה לי פנצ׳ר ולא שמתי לב אליו ואז בנסיעה על כביש מהיר זה גרם לקרע, נסעתי די הרבה על הצמיג המפוצץ (מקק״ל בערך עד לרוקח כי לא רציתי לעצור על הכביש המהיר) אז אולי בגלל זה הוא נראה ככה 😜

 

שאר הצמיגים היו עם 26 באר במקום 30, נתתי להם טיפה להתרוקן כי הנסיעה הייתה קשה מדי, לא אעשה את זה שוב חח

לפני 5 שעות, vladclar כתב:

אין במידה הזאת צמיגים ספורטיביים. 

Goodyear Efficient Grip Performance 

או

Continental Ultra Contact

אחד מאלה יתנו לך אחיזה נורמלית.

https://tires4u.co.il/dimensions/185-60r15?type=private&page=2

 

תודה רבה!! מבין שניהם יש משהו עדיף?

פורסם
לפני 3 שעות, DAHUJI כתב:

מה זה צמיג צ'יאט הודי?

אתה מתכוון ל- CEAT הזאת?

בחיים לא שמעתי עליהם... פיספסתי משהו?

מה זה הזבאלה הזה?


כן זבל של החיים, החליפו לפני שמכרו לי את האוטו וקיבלתי אותם חדשים אז נשארתי איתם קצת.

 

מסתבר שזאת היתה טעות

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

מידה שרוב המבחר הוא לא וואו, אבל כן יש אפשרות לשים פרימסי 4 וזה אופציה נהדרת במקרה שלך בעיניי.

 

https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1078889&srsltid=afmbooohkmhrujvcpw3hq74kw4oblrqsibc5tdnsjcf_mw_kjfcpsov9

 

בכל מקרה להבא צמיגים זה הדבר האחרון שחוסכים עליו ברכב, זה החיים שלך ושל האהובים שלך שאתה מסכן בשביל לחסוך כמה פרוטות.

עריכה אחרונה על ידי ik3
  • רעיון טוב! 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, ik3 כתב:

מידה שרוב המבחר הוא לא וואו

למה המבחר הוא לא ואוו?

מהבחינה הספורטיבית?...

קישרו פה למעלה לאתר tires4U ושם יש מבחר לא קטן של צמיגים מחברות ראויות בהחלט ומדגמים בסדר גמור+ במידה האמורה - R15/185 60.

אולי לא צמיגים ספורטיביים בעליל חורכי כביש, אבל יש שם מבחר ראוי בהחלט של צמיגים שאוחזים על הכיפאק, וגם מבלי להעליב מדובר באיביזה 1.2L TSI, לא רנו מגאן RS שמישהו רכש פה לאחרונה בצבע בטון מהמם...

הבחור נסע עד לאחרונה על צמיגי CEAT הודים ממומבאי, שמעולם לא שמעתי עליהם (לא שאני מתיימר להיות מומחה צמיגים).

אפילו Ovation ספורט זה דלוקס לעומתם 😁

עריכה אחרונה על ידי DAHUJI
פורסם (נערך)

מבחר לא וואו כי המבחר במידה מסתבר ברובו צמיגים סוג ב ומטה, יש מידות כאלו, גם אצלי בסיטרואן זו מידה כזו(165 65 14 שם למשל יש 0 צמיגים שהם לא סוג ד ומטה)- למשל המישלן היחיד שקיים עבורי זה צמיג סוג ד במקרה הטוב אבל עדיף על הסיני שישלח אותך לקיר.

במקרה הזה אבל לפחות יש פרימסי שזה אחד הצמיגים דיילי האידיאלים בעיניי.

עריכה אחרונה על ידי ik3
  • רעיון טוב! 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

פרימסי 4 זה לא צמיג אידיאלי

הוא מתייבש מהר, ומי שנוסע לא הרבה, לא מנצל את אחת היתרונות שלו - שחיקה איטית.

זה צמיג נוח ושקט.

Goodyear Efficient Grip Perfomance אוחז טוב יותר ועולה קצת יותר זול.

  • רעיון טוב! 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

goodyear לדעתי יש להם אופציה טובה מאוד בקטגוריה של הUHP שלגמרי עדיפה על זו של המישלן,

במקרה הזה חושב שהאופי הזה של מישלן של להיות jack of all trades דווקא משחק תפקיד נהדר(בקטגורית UHP למשל קצת פחות).

נסעתי עם הפירמסי 3 שנים לא הייתה איזה התייבשות חריגה אצליהם.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם (נערך)

פרימסי 4 אצלי הלכו לפח ( יובש ) אחרי שנתיים וחצי, למרות שעדיין מבחינת השחיקה אפשר היה להמשיך.

אבל הם עברו 80 אלף קילומטרים עם רוטציה קדימה/ אחורה.

את מישלין החליפו Hankook K425, יותר זולים. הקדמיים הוחלפו אחרי שנתיים וקצת ( 65 אלף קילומטרים), האחוריים עדיין על הרכב,  מתקרבים לגיל 3,  75 אלף קילומטרים.

מבחינת התמורה, האנקוק עדיפים כי הם עולים 30% פחות.

הם קצת יותר רועשים, לא שמתי לב לאחיזה שונה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...