Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שלום לכולם.
אני מחפש סופר מיני אמינה ויחסית חסכונית בדלק, גם ידני אפשר. צפי של 12,000-17,000 ק"מ בשנה.
מעדיף כמובן שנתון כמה שיותר חדש ואבזור, אבל המטרה שלי היא למצוא משהו שיהיה משתלם במכלול (מחיר קנייה (ומכירה?!), אחזקה, תיקונים, ודלק).
נוחות נסיעה וסלון זה כן משהו שחשוב לי, אבל מוכן להתפשר בתמורה לחבילה משתלמת.
התקציב שלי גמיש כמו שאתם רואים, והסיבה העיקרית לכך היא שאני לא בטוח מה הוא הטווח המשתלם ביותר לקנייה. אם יש רכב שמחיר הקנייה שלו יקרה אבל יהיה משתלם יותר לאורך האחזקה אז אני יהיה מוכן להוציא עליו יותר וכ"ו.
כאני כותב טווח ארוך זה אומר שאני מתכנן להחזיק את הרכב ל8-10 שנים פחות או יותר, או עד שיעשה הרבה בעיות.

חשבתי על קליאו מהדור האחרון ידנית/אוטומט.
חשבתי על פיג'ו 208 למרות שהפסיקו להמליץ עליה כאן ממה שראיתי.
גם I20 יכולה להיות אופציה.

אשמח לתובנות לגבי הרכבים שהצעתי ובאופן כללי לרכבים שיוכלו להיות משלמים לטווח ארוך, אמינים, ונוחים יחסית.

 

פורסם

לכל כך הרבה שנים קדימה,  כאשר כבר עכשיו ברכב לא כל כך חדש ?

הייתי מתמקד במאזדה 2, הונדה ג'אז בנזין, סוזוקי סוויפט. 

מהרשימה שנתת,  יונדאי I20 יכול להתאים, אבל רק הדגמים היותר ישנים,  עם מנוע 1.4 (בשילוב עם גיר אוטומטי פלנטרי ), יש גם קיה ריו כזאת (התאומה של I20).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לאחזקה ארוכה הייתי קונה בתקציב המקסימלי שלך כדי שהרכב יהיה כמה שיותר חדש.

הרכבים שהוצעו נחשבים אמינים.והייתי מוסיף גם אך האיגניס שלדעתי נוחה מהסוויפט.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לתווך הארוך חד משמעית יהיה לך יותר משתלם גיר ידני. זו תכנולוגיה פשוטה שלא מתקלקלת, זולה לתיקןן וגם חוסכת יותר בדלק.

 

מבחינת אמינות מרבית, הייתי הולך על ג'אז ידנית. 

אם תרצה קצת יותר חדש ומפנק יש הרבה אירופאיות ידניות טובות. הקליאו 0.9 ידנית נהדרת, יחד עם המנוע 1.0 של ואג אלו מנועי הטורבו הכי אמינים במשק. 

אם תמצא פאביה או איביזה 1.0 ידניות גם זכית.

הפיג'ו 208 חמודה, אבל דורשת התעסקות נוספת מבחינת אחזקה לתווך הארוך.

 

 

פורסם

אני שם לא שאף אחד לא ממליץ על הקליאו החדשה, למה?

 

 

 

לפני 9 שעות, vladclar כתב:

לכל כך הרבה שנים קדימה,  כאשר כבר עכשיו ברכב לא כל כך חדש ?

הייתי מתמקד במאזדה 2, הונדה ג'אז בנזין, סוזוקי סוויפט. 

מהרשימה שנתת,  יונדאי I20 יכול להתאים, אבל רק הדגמים היותר ישנים,  עם מנוע 1.4 (בשילוב עם גיר אוטומטי פלנטרי ), יש גם קיה ריו כזאת (התאומה של I20).

תודה רבה!
תקן אותי אם אני טועה, אבל אני הבנתי שהטווח המשתלם הוא רכב בן 3-5 שנים. מכיוון שרכב חדש מידי סובל מירידת ערך מאסיבית, וברכב ישן מידי קיימת אי וודאות לגבי צורת השימוש והתחזוקה של הרכב, לא?
לגבי היונדאי, הכוונה היא לדגמים שלפני 2020?

 

לפני 3 שעות, yulianx כתב:

לאחזקה ארוכה הייתי קונה בתקציב המקסימלי שלך כדי שהרכב יהיה כמה שיותר חדש.

הרכבים שהוצעו נחשבים אמינים.והייתי מוסיף גם אך האיגניס שלדעתי נוחה מהסוויפט.

 

תודה רבה! ידני? אוטומט? עד כמה זה משנה אם בכלל?

 

לפני 56 דקות, OranKimhi כתב:

חפש סוזוקי סויפט, ריו או i20.

סויפט שמורות ובעלות קמ נמוך נמכרות הרבה מעל מחירון.

אבל זה רכב שמלבד טיפולים, אם לא מתעללים בו באמת לא רואה מוסך

 

תודה רבה!

עדיפות לגיר מסויים? מנוע מסויים?

 

לפני 49 דקות, Nomtal כתב:

לתווך הארוך חד משמעית יהיה לך יותר משתלם גיר ידני. זו תכנולוגיה פשוטה שלא מתקלקלת, זולה לתיקןן וגם חוסכת יותר בדלק.

 

מבחינת אמינות מרבית, הייתי הולך על ג'אז ידנית. 

אם תרצה קצת יותר חדש ומפנק יש הרבה אירופאיות ידניות טובות. הקליאו 0.9 ידנית נהדרת, יחד עם המנוע 1.0 של ואג אלו מנועי הטורבו הכי אמינים במשק. 

אם תמצא פאביה או איביזה 1.0 ידניות גם זכית.

הפיג'ו 208 חמודה, אבל דורשת התעסקות נוספת מבחינת אחזקה לתווך הארוך.

 

 

תודה רבה!
מה לגבי הקליאו החדשה? היא לא אמינה?
 

פורסם

איגניס ידנית גם אופציה טובה יחד עם הסוויפט.

פאביה ידנית מגיעה לא מאובזרת בכלל.

איביזה אין בקצה התקציב ידנית וגם פולו ידנית נדירה מאוד.

קליאו אופציה טובה אך קשה לדעת איך יהיה המנוע לתקופה של עוד 10 שנים, אבל היא נוחה וזריזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 7 שעות, yulianx כתב:

איגניס ידנית גם אופציה טובה יחד עם הסוויפט.

פאביה ידנית מגיעה לא מאובזרת בכלל.

איביזה אין בקצה התקציב ידנית וגם פולו ידנית נדירה מאוד.

קליאו אופציה טובה אך קשה לדעת איך יהיה המנוע לתקופה של עוד 10 שנים, אבל היא נוחה וזריזה.


תודה. 
בעקבות קצת בדיקות אני מוכן גם למשפחתית קטנה אם יש משהו שנכנס בתקציב.
חשבתי על סיטרואן קקטוס ידנית, איך היא מבחינת אמינות? 
יש עוד דגמים אחרים מומלצים?

פורסם (נערך)

קקטוס זה אותו מנוע שיש ב208, ממש לא מומלץ. (אלא אם אתה מדבר על דיזל, זה סיפור אחר)

עריכה אחרונה על ידי שחר 1
  • אהבתי 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם

אם נכנס לך לתקציב קליאו עם המנוע 1.33 של מרצדס, זה רכב ממש מצוין. מנוע ה1.0 לא מדהים. 

 

לגבי הקקטוס, הוא באמת ממש נחמד, עדיין אותו מנוע 1.2 פיורטק שצריך תשומת לב מיוחדת.

 

אתה יכול לבדוק גם לגבי פיאט טיפו, זה רכב שאפשר לנסוע איתו בשקט שנים קדימה.

 

פורסם

רק לשים לב שמנוע ה 1.33 עם בית תרמוסטט בעייתי שיכול לדלוף ואם לא שים לב בזמן המנוע יכול להתחמם.

כמו כן לרכב תיבה רובוטית. כך שלאורך השנים היא תהיה עם עליות גבוהות מאשר פלנטרית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...