Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסעות בארץ הטנדרים-Ram 1500 הHEMI האחרון


פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ההגה בgm קטן יותר ואני חושב שהרבה מהתחושה הזאת באה בעקבות זה.  גם לישיבה ולראות יש משקל לזה. 

הייתי מאוד קרוב ללכת על gmc sierra 5.3 שהוא גם מנוע טוב סה"כ וgm שידרגו מאוד את האינטירייר בדור האחרון .

אני מאוד אוהב את utility features של gm עם המדרגת באמפר שמבחינתי היא גאונות ומאוד שימושית וה multipro tailgate שגם הוא לדעתי הכי טוב בקטגוריה.

למי שלא מכיר, דלת הארגז יכולה להיפתח חלקית וככה לאפשר העמסה של דברים ארוכים ועדיין לתמוך אותם (מאוד שימושי ) 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי AK21
פורסם

יש מצב שזה באמת התחושה של האינטיריור.

 

בכל מקרה שתיהם מרגישים כמו רכב פרטי לנהיגה(רק עם הרבה! כוח) רק בחניות צפופות מתגלה הגודל =] .

20240817_142839.jpg

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
בתאריך 25.12.2024 בשעה 04:54, AK21 כתב:

4. קצת מעצבן שעם כל הגודל של המסך הזה Android auto עובד רק על חצי ממנו וכשמשתמשים במפות ומקבלים חצי מסך עם מפה והחצי השני עם בולשיט שלא צריכים זה קצת מציק, במיוחד שבapple carplay  זה כן מציג על כל המסך. 

יש לזה פתרון פשוט, תקנה אייפון 😁.
כל כך מפתה לקנות טנדר. הבעיה שבארץ מה שתקבל זה היילקס ב-100K$ כחדש במקרה הטוב. במקרה הרע תקנה אחד בן שנתיים שאלוהים יודע מה עבר ותשלם לא רחוק מהחדש.
האם ניתן להביא את השיקוצים האלה משומשים בייבוא אישי?
אם מותר לשאול, כמה רכב כזה עולה חדש ומה קורה למחיר שלו אחרי שנה וחצי?

אולי זה החלום המוטורי הבא.

  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

יש סיכוי שזה מה שאעשה. לא בגלל המסך , קניתי לא מזמן אייפד לעבודה ואני חייב להודות שאחרי שהייתי כל החיים עם אנדרואיד, השד לא נורא כ"כ ואני אפילו מוצא דברים שאני אוהב.

 

לגבי המחיר- הmsrp של הראם שלי היה 72k. אף אחד לא באמת קונה אותו במחיר הזה(אני מקווה לפחות) כי למעט תקופת הקורונה, יש בד"כ   rebates , במיוחד בתקופה הזו בסוף שנה שמורידים 10-15 k.

את שלי קניתי משומש (2024) עם 17 אלף מיילים ב48.

 

נזכרתי ששכחתי להעלות תמונה של הפיצ'ר הכי טקסני -כספת לעודף ומטבעות20241229_172941.thumb.jpg.944aaad27e8b48d924bc6185a9620bf5.jpg

 

20241229_172934.jpg

  • מצחיק 2
פורסם

זה רק אני או שהאות K נראית כמו צ ?

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

כמעט 30k מיילים על השעון והזדמנות לעידכון קצר:

מתוך השלישייה האמריקאית שהייתה לי הוא הפייבוריט בגדול.  

מאוד כייפי לנהיגה ולשהייה, מאוד נוח ומאובזר .

השילוב מנוע גיר מעולה וסטלנטיס עשו בשכל כשהחליטו להחזיר את הhemi( עם מעל 10,000 הזמנות 24 שעות אחרי ההכרזה)  .

אוכל דלק  לא רע וגם צמיגים שכנראה יחזיקו אולי עוד-5k .

אני מתגעגע למדרגת צד של gm בבאמפר וחושב  להתקין איזה מדרגה מתקפלת אבל כל פעם מתחרט .

בקרוב סופסוף אתקין את הכיסוי לארגז ששוכב אצלי כבר יותר מחודש בבית.

 

 

20250822_150042.jpg

20250820_191325.jpg

עריכה אחרונה על ידי AK21
  • אהבתי 3

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...