Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בא לאוטו, פותח אותו, מכבה אמובילייזר, מכניס מפתח לחור, מסובב.. מגיע למצב של הסוויץ'.. אבל לא מצליח להתניע.. שומעים שהמצבר מנסה להעביר כוח למנוע.. המצבר עצמו פועל.. מבחינת הכל דולק ובלה בלה בלה..

אבל המנוע לא מתניע.

מה יכולה להיות הבעייה?

 

תודה לעונים

פורסם

לא רוצה לתת לך ניצוץ של תקווה, ולא לגרום לך לבעלה.

אבל יש אפשרו תדי רצינית, שהאימבולייזר שלך עושה שטויות.

איזה חברה של איתור ומיגון יש לך?

לא משנה. טלפן אליהם, הם וודאי יתנו את מה שיש להם לתת לך, אם זה לא יעזור, אז זו כבר בעיה מכנית.

פורסם
לא רוצה לתת לך ניצוץ של תקווה, ולא לגרום לך לבעלה.

אבל יש אפשרו תדי רצינית, שהאימבולייזר שלך עושה שטויות.

איזה חברה של איתור ומיגון יש לך?

לא משנה. טלפן אליהם, הם וודאי יתנו את מה שיש להם לתת לך, אם זה לא יעזור, אז זו כבר בעיה מכנית.

האמובילייזר הוא עוד האמבולייזר המקורי שבא עם האוטו.. זה לא קוד.. זה מהאלה של האור אדום שתוקעים לבפנים.. (לא מצאתי הסבר יותר טוב, מצטער.) והקטע הוא, שהאימובילייזר כן מתנתק, כי באוטו שלי, במקרה שהאמובילייזר לא מתנתק, זה לא מאפשר אפילו להגיע למצב של הסוויץ.

פורסם
אני בא לאוטו, פותח אותו, מכבה אמובילייזר, מכניס מפתח לחור, מסובב.. מגיע למצב של הסוויץ'.. אבל לא מצליח להתניע.. שומעים שהמצבר מנסה להעביר כוח למנוע.. המצבר עצמו פועל.. מבחינת הכל דולק ובלה בלה בלה..

אבל המנוע לא מתניע.

מה יכולה להיות הבעייה?

 

תודה לעונים

תגלה לי את השיטה, איך שומעים מצבר?

 

בן כמה המצבר שלך? אפילו שהאורות שלך דולקים נסה להניע בעזרת כבלים. הרכב ידני או אוטומטי?

אם ידני אז נסה לדחוף ולהניע

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
תגלה לי את השיטה, איך שומעים מצבר?

 

בן כמה המצבר שלך? אפילו שהאורות שלך דולקים נסה להניע בעזרת כבלים. הרכב ידני או אוטומטי?

אם ידני אז נסה לדחוף ולהניע

התכוונתי ששומעים שיש העברה כלשהי של כוח למנוע. אתה יודע.. יש את הקטע ששומעים בזמן שמסובבים להתנעה.. המצב כבן שנתיים.

והרכב ידני.. ובקשר לדחיפה, קצת בעייתי.. האוטו חונה בשיפוע.

פורסם
נסה להניע עם כבלים... ומה בידיוק הבעיה? שיפוע זה מה שאתה צריך :/
להתניע ברוורס? ניסיתי.. לא ממש עזר..

הבעייה שאם אני אמשיך לנסות, סביר להניח שאני אצור לאוטו מאחוריי טמבון חדש.

פורסם

לדעתי המצבר לא אשם פה (הקול שאתה שומע זה הסטרטר). כמו שאמרו לך תבדוק אם מערכות המיגון לא עושות בעיות (אזעקה/אימובלייזר).

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

גם אצלי שהייתי פעם ביער שמעתי הרבה זמן רדיו וכל האורות עבדו מצויין וגם היה קול של סטרטר ולא הניע, וכשחיברנו עם כבלים הניע כמו גדול

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
גם אצלי שהייתי פעם ביער שמעתי הרבה זמן רדיו וכל האורות עבדו מצויין וגם היה קול של סטרטר ולא הניע, וכשחיברנו עם כבלים הניע כמו גדול

הבעייה שאין כרגע כבלים :(

ננסה מחר

תודה רבה :)

פורסם

סופר רייסר זה די קרוב? :wink:

 

אצלי דווקא היו בעיות עם האימובילייזר (אין אימובילייזר מקורי בדייהו)

אבל המקרה שאתה מתאר מזכיר לי דווקא מצבר גמור.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תבדוק אם יש אורות, לדעתי הרוטו שלך נשרך, זה חלק עגול כחול כזה בתוך הדריסטיביוטר.

 

זה קרה לי כבר...

עולה 45 שקל

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

אני חושב (כבעל נסיון עם "הזבל" הזה) שזה נס שהיא בכלל הניעה על היום....:shock:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אני בא לאוטו, פותח אותו, מכבה אמובילייזר, מכניס מפתח לחור, מסובב.. מגיע למצב של הסוויץ'.. אבל לא מצליח להתניע.. שומעים שהמצבר מנסה להעביר כוח למנוע.. המצבר עצמו פועל.. מבחינת הכל דולק ובלה בלה בלה..

אבל המנוע לא מתניע.

מה יכולה להיות הבעייה?

 

תודה לעונים

התקלות הנפוצות ברייסר הן פיק-אפ והחלק החשמלי של מתג ההתנעה....

 

אני מציע לגשת לחשמלאי לבדיקה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
גם אצלי שהייתי פעם ביער שמעתי הרבה זמן רדיו וכל האורות עבדו מצויין וגם היה קול של סטרטר ולא הניע, וכשחיברנו עם כבלים הניע כמו גדול
מה לעזאזל עשית ביער?:wink:

×
×
  • תוכן חדש...