Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם ברכישת שם של מותג רכב ?


פוסטים מומלצים

פורסם

בתגובה לאמירה של אחד, שרכש מותג רכב ״ידוע״ שיש לו מוניטין ולא ״סיני עלום שם״ 😉 התפתחה שיחה בין חברים.

 

בעשור האחרון תאגידי רכב שונים בעולם רכשו מותגי רכב שדי סיימו את דרכם או שנקלעו לקשיים ועמדו להיכחד.

אז יגואר ולנד רובר, נרכשו על ידי טאטא ההודית וחזרו לחיים, והמוניטין נותר על כנו, ברובו.

 

וולוו, עברו לבעלות ג׳ילי, ונותרו על כנם.

 

אבל מה נותן מותג כמו רובר או MG שנכשלו כחברות עצמאיות והמוניטין שלהן ברצפה לבעלים החדשים ?  מה המוצר החדש תחת ידי הבעלים החדש מרוויח מזה, הרי אין קשר לתהילת העבר תחת הבעלות החדשה. 

אגב, זה גם דומה לכל מיני מותגי אודיו ואלקטרוניקה שהיו בעלי מוניטין והיום הפכו למדבקה  . 

  • מעניין 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

ההנחה שלך ש"המוניטין שלהם ברצפה" - מוטעית (לעניות דעתי) ל-MG ולנדרובר יש עבר מפואר שלא הצליח להרוס את המוניטין הטוב שנבנה הסטורית.

 

האם מוצרים החדשים עוזרים לשמר את המוניטין הישן? זה כבר פתוח לדיון...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

מסכים לגבי לנדרובר. 

אבל רובר ו MG לא זכו לעדנה בטרם מכרו את עצמם לסינים.  

לפני מותם, בטרם נמכרו לסינים, החברה נמכרה לקבוצת משקיעים בסכום סמלי של 10 ליש״ט ! 

 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

כי?
רובר 25 ורובר 75 היו פאר היצירה? 

אני אולי משוחד מהחוויה הזוועתית שעברתי עם הרובר 216 שלי שמה שהיה טוב בה היה המראה בצבע british racing green😉

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

רוב האנשים כנראה לא מתעמקים או בקיאים בבעלות.

גם אם ההנחה היא שזה עוזר באופן מינימלי, זה עדיף מכלום.

 

ואם אצל הבעלים החדש האיכות תהיה טובה והקהל ימשיך להתייחס בחיוב, המשימה הושלמה.

 

 

פורסם (נערך)

אכן אלה היו שנות הזוהר . 

לצערי, בגרותן ביישה את צעירותן.  דגמי שנות ה 90 של MG היו רחוקים מאבותיהם ה MGA MGB האיקוניות. 
גם הרובר 3.0 ליטר הייתה ראוייה לתוארה אז. אבל מאז זה רק הלך ״דרומה״ עם דגמי ה 25 ו 75 (גילוי נאות, נהגתי ב 75 תקופה קצרה) . ומה שמיוצר היום רחוק מהמוניטין הזה.

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

בשיווק יש מושג בשם brand awareness, שמחקרים מראים שהסיכוי שהלקוח ישקול רכישה של המותג ששמע עליו הוא הרבה יותר גבוה מהסיכוי שישקול רכישה של מותג עלום שם.
 

ציטוט

בתגובה לאמירה של אחד, שרכש מותג רכב ״ידוע״ שיש לו מוניטין ולא ״סיני עלום שם״



נשמע שזה בדיוק קהל היעד של הטריק השיווקי.

עריכה אחרונה על ידי unreliablebazooka
  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

שוב, מחדד, אין בליבי כל טענה/טרוניה או ביקורת על מה שהיה המותג MG .

רכבי MG , היו (ועודם כיום, אלו של אותו עידן שעבר) משאת נפשם של רבים, גם שלי כצעיר שראה מדי יום את ה MGB midget של בעלי החברה בה עבדתי ששוחזרה ביד אומן באותן שנים (86) 

 

המותג ההוא מת לצערנו ב 2005 .

 

אבל היום  אין למוניטין ההוא כל ערך אמיתי שבוחנים את מה שמיוצר היום תחת המעטפת הסינית. לא דומה , ולא מתקרב לריגוש, לאיכויות , לכלום.

הארוע המצולם, מושקע ונוסטלגי ככל שהיה, למעשה מייחס למוצר של היום את מה שהיה למוצר של פעם. 

וזו בדיוק הטענה לגבי הטריק השיווקי.  

 

האם אתה כחובב המותג המקורי  , תקנה היום את רכבי המותג , כי הם מבוססים ״על שנים של מסורת מוטורית וחווית נהיגה״ ?

 

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 26 דקות, zaf כתב:

אבל היום  אין למוניטין ההוא כל ערך אמיתי שבוחנים את מה שמיוצר היום תחת המעטפת הסינית.

נגיד הלכת לסוכנות רכב ושם ראית שתי מכוניות , אחת MG ששמעת משהו על המותג הזה, משהו טוב ומשהו לא טוב אבל שמעת.

 

והרכב השני CHING CHOUNG CHAHAUNG,  שזה מותג שפעם ראשונה אתה רואה.  

 

נגיד ששניהם עם נתונים דומים ומחיר דומה. 

במה תבחר?

 

 

פורסם

זו בדיוק הנקודה. 

כהדיוט (לא אידיוט) שלא מכיר את היסטוריית נמתג, הטריק יעבוד עליו. 

 

הסינים משחקים כאן משחק שיווקי יפה. היה רכב תחת המותג הקורס שלא ממש היה מוצלח וסומן כדגם 25, אז יורשו בביתו החדש יקרא ZS , ונפלו הדיוטות ברשת. 

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אני די מתחבר למה שכתבו שעדיף מותג קיים אפילו גרוע ולא לבנות מותג חדש בדיוק מה שהיה עם הדציה שאם אנשים היו בודקים את ההיסטוריה של המותג עם רכבי הדלתא שלהם אין סיכוי שהיה נמכר כאן אפילו רכב אחד והמציאות מוכיחה שאת השם הצליחו לשקם לכאורה יותר מהר מלבנות מותג חדש

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...