Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום רב, אני מחפש רכב ידני כסוג של "הגשמת חלום" תמיד רציתי שיהיה בבעלותי רכב ידני, ועכשיו יש לי את ההזדמנות.
בבעלותי קטנוע שאני רוכב עליו לעבודה כל יום(30קמ כל צד) הרכב הידני ישב רוב הזמן, אשתמש בו בעיקר כשאני צריך להוביל דברים שלא נכנסים בקטנוע או כשיש גשם חזק ואני אתפנק באוטו.

ראיתי סוזוקי ספלאש, ראיתי פורד פוקוס, I10,I20 קיה ריו, דאציות כאלו שנכנסות בתקציב. וכאלו, השנים שנכנסים בתקציב שלי זה עד 2012,
אני מחפש אוטו שאולי יהיה קצת כיפי לנהיגה, ואני מוכן לאבד את כל סכום הקניה במקום(אני לא עשיר, רחוק מזה, אבל 10 אלף אני יכול לאבד בלי להתאבד כלכלית).

מה שמפחיד אותי, זה שרוב המכוניות עם קילומטרז שהוא מעל 200, אני לא רוצה להתעסק בהחלפות מנועים וכאלו, אני מסוגל לעשות טיפולים בעצמי כשאצטרך.

אני 1.85 ואני דורג שלא היה לי נוח במכוניות הקטנות יחסית האלו, היה לי דווקא נוח בקיה ריו של חבר שנהגתי בה לפני כמה שנים באוטומט.

בעיקר אשמח לשמוע עוד כמה דעות שלא חשבתי עליהם.
תודה


 

עריכה אחרונה על ידי ModChiP
לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

פורד פיאסטה, עדיין יש היצע של גיר ידני ביד2.

רכב מהנה לנהיגה, מרווח לנהג יחיד ואף ל 4 מבוגרים.

קיפול כסא אחורי יתן לך שפע בגאז'.

נסה לברר אם הרכב קיבל תחזוקה במהלך חייו, פחות קריטי הדגם המסויים, עליך לבחור את השמור והמתוחזק ביותר, שקול לקחת לבדיקה במוסך שאתה סומך עליו.

על החלפות מנוע וקילומטראז' אף אחד לא יכול להבטיח לך משהו, מה גם שרשמת בפירוש שאתה מוכן לסכן על ההרפתקאה 10 אלף שקל, אז תעמוד במילתך (;

 

מועמדות נוספות: סקודה פאביה, סיאט אביזה, רנו קליאו דור 3 .

פורסם

עיקר הבעיה ברוב סופר מיני ידניות עם מנוע 1.2 שהם חלשות, למעט מנועי הטורבו של הגרמניות.

הפיסטטה אופציה טובה עם 7 כריות אוויר, הגרמניות עם מנוע 1.4 יהיו זריזות יותר וגם שם המנוע מוצלח, קליאו 3 נוחה מאוד ומציעה גם בקרת שיוט.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

רובם של המיני בתקציב הזה היו לי

206 פלוס, ריו, איביזה , פיאסטה, פונטו, פונטו איבו, סנדרו ובטח פיספסתי.

בדיוק כמו אצלך, רכב שני שמשמש לעבודה ובחזרה התקציב היה טיפה גבוה יותר ( תמיד עד 20K)

הפיאסטה מהנה מאוד לנהיגה, אבל קטנה מאוד לנו עם 2 כסאות בטיחות ( גם רק כדי להוציא מהגנים פעם בשבוע) היה סיוט

האיביזה נוסעת הכי טוב

ריו, היה לי 15, כרגע יש לי 12 (שמפורסמת למכירה כאן בפורום) מציעה בגאז' דיי מרווח שמכניס עגלה בקלות וכל תא הנוסעים מרווח מאוד לקטגוריה, לשלילה אציין את המנוע שפשוט חסר מומנט.

סנדרו, לא תכנס לך בתקציב של 10 אבל אם תעלה קצת תקבל את הרכב הכי חדש , מעבר לזה הוא לא מצטיין בכלום לטעמי.

206 פלוס- אם אתה ממש חובב רכב, אוהב תקלות קטנות ומעצבנות ( נעילה מרכזית, גמגומים בהנעה בבוקר, שברים בתריסים של המזגן, חיישנים קטנים שמפעילים צ'ק אנגיין), ועדיין אחד הרכבים שהחזקתי הכי הרבה זמן, אותי הרכב הזה מחזיר 20 שנה אחורה, ואם ייפול בחלקי למצוא אחת כזאת שמורה ובזול, אקנה אותה שוב

  • אהבתי 1
פורסם

דווקא את ה 206 הייתי פוסל בגלל בטיחות, זה אותו רכב ישן מאוד בתחפושת חדשה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם כי גם להם יכולה להיות בעיה עם הרצועה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

דירוג לפי הנאה מנהיגה (הוצאתי רכבים לא אמינים מהשקלול):

1.פיאסטה ידנית, רכב מצויין ואמין מאוד.

2.פיאט פנדה ידנית עד 2012, גם אחרי 2012 אמינות ומהנות, אבל הדור הקודם לטעמי עדיף מטעמי משקל, תופתע כמה הרכב אמין וכמה הוא מהנה (יחסית) לנהיגה

3.פג׳ו 107 או סיטרואן c1, אמנם קטנות אבל יתאימו לך בגובה, וגם יש להן מרכיב של הנאה ותקשורת מעט

4. סיאט mii או המקבילה מבית סקודה

 

 

כולן אמינות, כולן יהיו מצויינות גם מעל 200 אלף אם טיפלו כמו שצריך, ואפשר למצוא גם אקזמפלרים עם קילומטראז׳ נמוך עם קצת סבלנות.

  • אהבתי 1

Miata ND2

 

פורסם (נערך)

מעניין שדווקא הפיאסטה מדורגת אצלכם גבוהה, אני כמעט על הסף פסלתי אותה
אבחן את זה, יש כמה כאלו למכירה שראיתי.

פיזו 107 או סיטרואן- אבחן את זה, אני צריך ללכת לשבת באחת.

דווקא ציפיתי שתתמכו יותר בקיה וכאלו- אולי I20.
אבל כנראה שברגע ששמתי את ההנאה מהנהיגה באמת המקומות הראשונים- בם לא עומדות בזה

קקטוס וחבריהם- לא תודה, אני לא הולך לשלם כמה אלפים על מנגנון מדף של מזגן שהחליט להתאבד.

מה לגבי ספלאש או ספרק?

לגבי הבדיקה- אני אעבוד מול מוסך הבית שלי/ חבר קרוב שהוא מכונאי.
 

עריכה אחרונה על ידי ModChiP
לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

היתרון של ספארק הוא בזריזות, יש לה מחלה של דוושת מממד שיכולה להישבר.

לגבי הנעה מנהיגה, זה גבולי בגלל מנוע החלש בפיאסטה, בכול זאת, זה לא פיאסטה st  ידנית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

דוושת הקלאץ שנשברת- הבנתי שזה תוקן בריקול.
אתה מדבר על הדור הראשון?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

כן דור ראשון.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 16 שעות, ModChiP כתב:

שלום רב, אני מחפש רכב ידני כסוג של "הגשמת חלום" תמיד רציתי שיהיה בבעלותי רכב ידני, ועכשיו יש לי את ההזדמנות.

קניתי לפני חצי שנה פיאט 500 ידנית 2016 ב 21 אלף שקל.

 

יש כאלה למכירה מודלים ישנים יותר 2011-2014 באיזור 14-15 אלף ש"ח וגם פחות. 

אלו מכוניות שלא תופרים איתם קילומטרזים ואם קצת מזל אפשר למצוא כזאת עם פחות מ 100 אלף ק"מ. מכניקה פשוטה, מנוע ענתיקה של פיאט אונו משנות ה 80, איבזור בסיסי. 

 

אין לי עדיין מספיק ניסיון עם הדגם אבל אומרים שזה יחסית אמין אם לא הוזנח. 

 

האוטו מצחיק ונחמד לנהיגה, גיר ידני נעים, מרווח במושבים הקידמיים טוב. 

 

הייתה לנו מקודם גם ריו ידנית 2014 שהיא אחלה, יותר חזקה מפיאט, אמינה מאוד ולא היו איתה בעיות בכלל אבל מבחינת ה"חיוכים" אין מה לשהות.   

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

הפיאט 500 מעניינת, לא ראיתי כאלו בתקציב שלי.
 

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...