Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

2.    (א)  נכה רשאי להחנות את רכבו הנושא תג נכה (להלן - הרכב), במקום שאין החניה מותרת בו אם התקיימו כל אלה:

(1)   בסמוך למקום האמור, אין מקום חניה מוסדר לנכים או שהוא לא היה פנוי בזמן החניה;

(2)   בסמוך למקום האמור לא מצוי מקום אחר שהחניה בו מותרת או שהוא לא היה פנוי בזמן החניה;

(3)   החניה נעשית באופן שאין בה סיכון לעוברי דרך ואין היא מונעת מעבר חופשי להולכי רגל, לעגלות ילדים או לעגלות נכים;

(4)   החניה אינה גורמת להפרעה ממשית לתנועה.

 

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 3 שעות, tinoki כתב:

2.    (א)  נכה רשאי להחנות את רכבו הנושא תג נכה (להלן - הרכב), במקום שאין החניה מותרת בו אם התקיימו כל אלה:

(1)   בסמוך למקום האמור, אין מקום חניה מוסדר לנכים או שהוא לא היה פנוי בזמן החניה;

(2)   בסמוך למקום האמור לא מצוי מקום אחר שהחניה בו מותרת או שהוא לא היה פנוי בזמן החניה;

(3)   החניה נעשית באופן שאין בה סיכון לעוברי דרך ואין היא מונעת מעבר חופשי להולכי רגל, לעגלות ילדים או לעגלות נכים;

(4)   החניה אינה גורמת להפרעה ממשית לתנועה.

 

לפני תקופה קצרה התייעצתי כאן לגבי דו"ח לרכב נכה שקיבל דו"ח בחניה שאסורה פרט לרכב משטרה והצדיקו כאן את הדו"ח.

פורסם

שאלה כזו ראוי להפנות לעיריה בתחומה אתה רוצה לחנות. שכן חניות המיועדות לבעלי תו אזורי כזה או אחר , ניתן לראותן כמעין "חניה פרטית". לכן תשובה לשאלתך תלויה במדיניות וחוקי עזר עירוניים של העיריה

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
Just now, fatboy1340 כתב:

שאלה כזו ראוי להפנות לעיריה בתחומה אתה רוצה לחנות. שכן חניות המיועדות לבעלי תו אזורי כזה או אחר , ניתן לראותן כמעין "חניה פרטית". לכן תשובה לשאלתך תלויה במדיניות וחוקי עזר עירוניים של העיריה

אני מדבר על עיריית ירושלים.

במדיניות אכיפה באתר שלהם אין אזכור לחניית נכה בתו אזורי. מצד שני כבר קיבלתי קנס על מקום שלא אוזכר שם...

איך שאני מכיר את העיריות הם אפעם לא יענו תשובה על כזו שאלה....

פורסם
Just now, KipodYam כתב:

זה ה"יופי" בתו נכה. זה הג'וקר של התוי חניה. סופר תו חניה.

 🤮 זה למה מוציאים שניים כאלה על כל נכה. ואז גם חונים בחניות נכים אם עדיין פנויות...

תשובה למה זה?

פורסם
לפני 2 דקות, KipodYam כתב:

לכך שאני יודע מכמה אנשים שהם חונים איפה שבא להם כמה שבא להם כל עוד זה לא ממש חוסם את המדרכה או מהווה הפרעה לתנועה.

לא אנשים שמגדיר כחברים. 🤮

אני שואל מה החוק ומה מדיניות האכיפה. לא מה אלו שהם לא חברים שלך עושים...

פורסם

החוק הארצי אינו מגדיר חניה לרכב מסוג מסויים, אבל חוקי עזר מקומיים - וזה המצב בירושלים, מאפשרים לעיריה להגדיר חניה לרכב מסוג מסויים. בחוק החניה לנכים אין התיחסות למקום כזה - הוא אינו מופיע ברשימת המקומות המותרים לחניה לנכה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

החוק הארצי אינו מגדיר חניה לרכב מסוג מסויים, אבל חוקי עזר מקומיים - וזה המצב בירושלים, מאפשרים לעיריה להגדיר חניה לרכב מסוג מסויים. בחוק החניה לנכים אין התיחסות למקום כזה - הוא אינו מופיע ברשימת המקומות המותרים לחניה לנכה.

בחוק אין רשימת מקומות מותרים לחניה. יש רשימת מקומות אסורים בחניה ותו אזורי לא מופיע שם.

פורסם

תו אזורי אינו מוגדר גם בתקנות התעבורה, אלא רק בחוקי עזר עירוניים. כך גם חניה לסוג מסויים של רכב (לא מזמן היה כאן דיון על מקום שמיועד לרכב משטרה בתפקיד מסויים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 שעות, aiib כתב:

לפני תקופה קצרה התייעצתי כאן לגבי דו"ח לרכב נכה שקיבל דו"ח בחניה שאסורה פרט לרכב משטרה והצדיקו כאן את הדו"ח

כעקרון, יש הבדל בין לחנות במקום שמיועד לרכבי חירום, לבין לחנות במקום ששמור לתושבי האיזור. בדיוק כמו הסייג של חניה במקום במיועד חנכה ספציפי. יש שמור, ויש שמורררררר.

בפועל, יתכן שעיריה אחת פועל כך ואחת אחרת. לא נתקלתי בפסקי דין בנושא, והערכה שלי היא שבית משפט יבטל דו״ח כזה אם ינתן, שכן מדובר במקום שמותר לחניה לפלח אוכלוסיה גדול.

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...