Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

עומד בפני החלטה עבור מיזוג לדירת 3 חדרים: מיני מרכזי אינוורטר, או VRF.

 

ה VRF יקר ב 50% בערך. בעקרון, אני מוכן לשלם יותר  - השאלה העיקרית היא האם תהיה בכך תועלת.

 

וכאן השאלות העיקריות שלי:

  • עד כמה VRF יועיל בחסכון בחשמל, במיוחד כאשר מדובר בדירה קטנה?
  • עד כמה VRF אמין יותר, ובעיקר, עד כמה הוא יותר קשה או קל לתחזוקה במידה וכן יש תקלה?

 

אשמח לדעתכם.

 

תודה!

פורסם

קראתי, אבל חייב לציין שלא עזר לי הרבה מאוד.

 

שלושה מזגני איוורטר נפרדים - הכוונה מזגנים מקומיים, ולא מיזוג מרכזי מסוג כלשהו?

פורסם (נערך)

מזגן מרכזי זה פח אשפה, ממליץ בחום אם אפשר מזגנים נפרדים. גם חסכוני יותר וגם יעיל יותר. 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אם יש מקום במסתור כביסה (ואני מניח שעבור שלושה מזגנים כן יש מקום, אלא אם כן זה ממש מסתור קטן) - אין מה לחשוב בכלל. קח נפרדים.

 

מה שכן, בין מיני מרכזי ל vrf בעיניי יש הבדל משמעותי לטובת ה vrf(ברור), אבל המחיר בהתאם.

לגבי חסכון בחשמל, אם זה מיני מרכזי אינוורטר, אני בכלל לא בטוח כמה יורגש.

לכל מערכת אינוורטר יש מינימום הספק שהמדחס יכול לרדת, אני מניח שעבור מיני מרכזי אינוורטר או vrf הם יהיו בהספק לא רחוק אחד מהשני

פורסם (נערך)

ייש לי VRF שהחליף מיני מרכזי מיושן.

הסיבה לשים VRF ולא מזגן לכל חדר (ארבעה חדרים בקומה הזו) הייתה נטו כדי להשאר עם מנוע אחד על הגג שכבר יש צנרת אליו ולא לתלות 4 מנועים על הקירות בחוץ. 

יתרונות -

המנוע רחוק ממך ולא תשמע אותו (במקרה שלי)

חסכוני מאוד (אינוורטר)

חסרונות-

אם מתקלקל אין מיזוג לאף אחד בקומה

יקר לתיקון ודורש מומחיות

אין אפשרות לחימום  בחדר אחד וקירור באחר

עריכה אחרונה על ידי mh53

STI 2004

 

 

פורסם
בתאריך 23.9.2024 בשעה 14:13, Ido.G כתב:

שלום,

עומד בפני החלטה עבור מיזוג לדירת 3 חדרים: מיני מרכזי אינוורטר, או VRF.

 

דירה חדשה ? ישנה ? 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

עוד נקודה סופר חשובה. בגלל שvrf דורש מעבר צנרת גז וניקוז לכל יחידה, יש חשיבות עליונה למתקין מקצועי ומנוסה. אחרת הסיכוי לנזילות בנקודות שונות בבוידעם/תקרת הנמכה עולה משמעותית.

  • רעיון טוב! 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

×
×
  • תוכן חדש...