Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי A3 Sportback 1.6 [2010-2011] ו- פולקסווגן גולף Trendline 1.6 2010


פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

שני הרכבים הנ"ל,

ובטח גם סיאט איביזה על אותם נתונים.....

מדובר באותה גברת בשינוי אדרת?.. (סטייל פיג'ו-סיטרואן ויונדאי-קיה)

 

אלה דגמים ללא טורבו,

איך המנועים שלהם? איזה סוג גיר? מה רמת האמינות של הרכב הזה בכללי??

נוחות נסיעה??

אחזקה שוטפת?

עריכה אחרונה על ידי Morde
פורסם

האיביזה היא סופרמיני קטנה יותר, מקבילה לפולו/A1.

הסיאט לאון מקבילה לגולף/A3.

 

המנוע הזה פשוט ואמין. לגבי הגיר, בשנים האלה זה DSG מהראשונים.

יש מעט עם גיר ידני - וזאת קניה מומלצת.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 2 דקות, amosbmw כתב:

האיביזה היא סופרמיני קטנה יותר, מקבילה לפולו/A1.

הסיאט לאון מקבילה לגולף/A3.

 

המנוע הזה פשוט ואמין. לגבי הגיר, בשנים האלה זה DSG מהראשונים.

יש מעט עם גיר ידני - וזאת קניה מומלצת.

ידני, פחות מסתדר.. כי אשתי גם מדי פעם תנהג ברכב..

 

לגבי הגיר האוטומט, לא כל כך פירטת, אם לחיוב או שלילה

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 31.8.2024 בשעה 23:18, Morde כתב:

ידני, פחות מסתדר.. כי אשתי גם מדי פעם תנהג ברכב..

 

לגבי הגיר האוטומט, לא כל כך פירטת, אם לחיוב או שלילה

מקפיץ שוב את השאלה, עקב הזדמנות שנקרתה לפניי

(איביזה 10' אוט' מנוע 1.6)

פורסם
בתאריך 30.8.2024 בשעה 12:34, Morde כתב:

מדובר באותה גברת בשינוי אדרת?.. (סטייל פיג'ו-סיטרואן ויונדאי-קיה)

 

לא ממש. 

הם חולקים הרבה מכלולים מכניים ולכן הנסיעה/תחזוקה די דומים אבל בתוך הרכב התחושה ואיכות החומרים שונים בהתאם למותג (סיאט בחלק התחתון, אודי בחלק העליון)

פורסם

האמת שאשמח למעט סדר בנושא של וואגיות

ולמען מיקוד הנושא, אתמקד בסיאט איביזה / אאודי A3 / גולף ---- כולם בשנתונים 2009-2015

 

בשנים אלו היו מנועי 1.2 טורבו ומנוע 1.6 ( מנוע 1.4 הבנתי שהוא עגלה אז לא מעניין אותי)

מנסיעה על מנוע 1.2 התחושה היא מעולה, נהיגה כיפית וחזקה. (לא נהגתי על 1.6)

איזה מהם עדיף???

 

ולגבי הגיר, שניהם עם גיר DSG, גיר אוטומט.

מה הטיב של הגיר הזה?? בשידוך לאיזה מנוע הוא יותר אמין?

מחלות ידועות באופן כללי...?

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...