Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בזמנו כשהייתה לי ספייסטאר, אז הלכתי טיפול ראשון למורשה כי היה לי שובר לטיפול חינם  מהעברת בעלות( זה עדיין קיים?) 

ויצאתי עם החלפת שמן גיר+ החלפת ברקסים קדמיים וקנס של 1800 שקל.  אחר כך גם גיליתי שהברקסים הקודמים הוחלפו איזה 10 אלף קילומטר לפני שאני החלפתי שוב. 

 

אמרתי תודה רבה, וזאת הייתה הפעם האחרונה שנכנסתי למורשה מיצובישי. 

 

מאז אגב, למדתי להסתכל טוב על הברקסים ועל הצלחות לפני שאני מגיע למוסך, כי לפעמים יש למוסכים חודשים פחות טובים, וצריכים להשלים מאיפה שהוא. 

 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
  • אהבתי 3
  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 40 דקות, shha כתב:

יקר רצח. אילו רכשת את החלקים לבד לא היה עובר את ה 1000 שקלים, וסביר שפחות מכך. העבודה עצמה פשוטה וניתנת לביצוע לבד, או במוסך כללי ולא צריכה לעלות יותר מ 500 שקל. הלכו 4000 שקלים לפח. לשלם 5300 שקל לטיפול שגרתי עבור רכב שעולה 15,000 שקל, או פחות , זה פשוט טעות.

 

1000 שקל או פחות? בוא ניראה.

שמן איכותי נגיד אותו מחיר 180 שקל.

פילטר שמן מצאתי ב 70 שקל.

שמן גיר  באותה כמות- 630.

נוזל בלמים נגיד אותו דבר 24 שקל.

פילטר מזגן מצאתי ב 120 שקל.

פילטר דלק מצאתי ב eBay ב 310 שקל.

רפידות וצלחות נגיד 600 שקל כמו @vladclar ציין.

ונוזל שמשות עם תוסף דלק 110.

סך הכול 2000 שקל. עבודה לא תהיה 500 שקל על כזה טיפול. אז כן שילמתי יותר אבל גם במוסך כללי הטיפול לא היה בסדר גדול שציינת.

 

@davemustaine87

גם אני מתסכל לבד על הרפידות, בספייס מאוד קל לראות את מצבם וידעתי שיש צורך להחליפם.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 20 דקות, yulianx כתב:

הטיפול יקר בגלל שזה יבואן, עד עכשיו הרכב טופל במורשים כללים טיפולים עלו באזור ה 600-700 שקל

לא עדיף ללכת למוסך כללי עם הבלמים והטיפול הרגיל, ולבצע במורשה יבואן רק את החלפת שמן הגיר ופילטר הדלק?

  • אהבתי 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
לפני 16 דקות, vladclar כתב:

1000₪? 

טיפול, החלפת שמן גיר, החלפת מסנן דלק, בלמים ( צלחות + רפידות קדמיות), עבודה ( במוסך כלשהו ), מע"מ?

קשקוש....

רק החלפים באיכות נורמלית עולים יותר ( כמעט כפול), ולהחליף מסנן דלק ברכב הזה בכלל לא פשוט.

תתפלא. אולי הפילטר דלק עולה קצת יותר ממה שחשבתי, אבל ממש לא 1000 שקל. לא חייבים לרכוש מקורי של היבואן (מיצובישי לא באמת מייצרים פילטרים, הם קונים מספקים) אפשר לרכוש תחליפי טוב בסביבות 250 שקל.  בסה"כ החלקים באיזור ה1000 שקל אולי קצת יותר. צלחות, רפידות אפשר לקנות של HiQ.

העבודה פשוטה וניתן לבצע לבד. אין כאן עבודה מסובכת או שמצריכה כלים מיוחדים. ומי שלא רוצה לעשות לבד, שיביא את החלקים למוסך כללי וישלם רק על עבודה. 

לפני 8 דקות, yulianx כתב:

1000 שקל או פחות? בוא ניראה.

שמן איכותי נגיד אותו מחיר 180 שקל.

פילטר שמן מצאתי ב 70 שקל.

שמן גיר  באותה כמות- 630.

נוזל בלמים נגיד אותו דבר 24 שקל.

פילטר מזגן מצאתי ב 120 שקל.

פילטר דלק מצאתי ב eBay ב 310 שקל.

רפידות וצלחות נגיד 600 שקל כמו @vladclar ציין.

ונוזל שמשות עם תוסף דלק 110.

סך הכול 2000 שקל. עבודה לא תהיה 500 שקל על כזה טיפול. אז כן שילמתי יותר אבל גם במוסך כללי הטיפול לא היה בסדר גדול שציינת.

 

@davemustaine87

גם אני מתסכל לבד על הרפידות, בספייס מאוד קל לראות את מצבם וידעתי שיש צורך להחליפם.

שמן איכותי אפשר לקנות גם באייס, ואם אתה קונה עם תוי חבר, לא תעבור את ה 120 שקלים.

שמן גיר, כשמחליפים מבורג ריקון, לא הכל יוצא, זה תמיד החלפה חלקית, אז יצא שם כ 4 ליטר. לפי 100 שקל לליטר זה 400 שקל. פילטר דלק ראיתי בארץ ב 250, תחליפי. רפידות וצלחות של HiQ יעלו ביחד בסביבות 350.

נוזל שמשות 10 שקלים בסופר. תוסף דלק ממש אין צורך, ואם אתה מעוניין, אז ממליץ לך לתדלק בסונול, הדלק שם כבר מתוסף ומעולה מניסיון ואין צורך להוסיף. 

אז יצא קצת יותר מ 1000, נגיד 1200. 

את כל העבודה הזו אפשר לעשות לבד, ואם אתה לא מעוניין אז מביאים את החלקים למוסך כללי.

פעם גם אני הייתי כמוך, מוציא אלפי שקלים במוסך על על טיפול, עד שהתפקחתי.

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 17 דקות, שחר 1 כתב:

לא עדיף ללכת למוסך כללי עם הבלמים והטיפול הרגיל, ולבצע במורשה יבואן רק את החלפת שמן הגיר ופילטר הדלק?

אפשר היה ,אבל זה לבזבז עוד יום במוסך העדפתי לעשות הכול במקום אחד.

בפעם הקודמת של החלפת שמן גיר אגב ככה עשיתי.

לפני 16 דקות, shha כתב:

תתפלא. אולי הפילטר דלק עולה קצת יותר ממה שחשבתי, אבל ממש לא 1000 שקל. לא חייבים לרכוש מקורי של היבואן (מיצובישי לא באמת מייצרים פילטרים, הם קונים מספקים) אפשר לרכוש תחליפי טוב בסביבות 250 שקל.  בסה"כ החלקים באיזור ה1000 שקל אולי קצת יותר. צלחות, רפידות אפשר לקנות של HiQ.

העבודה פשוטה וניתן לבצע לבד. אין כאן עבודה מסובכת או שמצריכה כלים מיוחדים. ומי שלא רוצה לעשות לבד, שיביא את החלקים למוסך כללי וישלם רק על עבודה. 

שמן איכותי אפשר לקנות גם באייס, ואם אתה קונה עם תוי חבר, לא תעבור את ה 120 שקלים.

שמן גיר, כשמחליפים מבורג ריקון, לא הכל יוצא, זה תמיד החלפה חלקית, אז יצא שם כ 4 ליטר. לפי 100 שקל לליטר זה 400 שקל. פילטר דלק ראיתי בארץ ב 250, תחליפי. רפידות וצלחות של HiQ יעלו ביחד בסביבות 350.

נוזל שמשות 10 שקלים בסופר. תוסף דלק ממש אין צורך, ואם אתה מעוניין, אז ממליץ לך לתדלק בסונול, הדלק שם כבר מתוסף ומעולה מניסיון ואין צורך להוסיף. 

אז יצא קצת יותר מ 1000, נגיד 1200. 

את כל העבודה הזו אפשר לעשות לבד, ואם אתה לא מעוניין אז מביאים את החלקים למוסך כללי.

פעם גם אני הייתי כמוך, מוציא אלפי שקלים במוסך על על טיפול, עד שהתפקחתי.

 

אני לא רציתי להתחיל לחפש לבד חלקים במיוחד לא דברים כמו פילטר דלק. 

כמו שאמרתי למעט הטיפול הזה, הטיפולים מבוצעים במורשה כללי אז המחירים ממוצעים.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

צריכת השמן זה דבר נפוץ באוטו הזה? 
למה בעצם האוטו מאבד שמן? אתה רואה איזו הזעה/ נזילה איפשהו?

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם (נערך)

@shha

כתבת בהודעה הראשונה שלך ש 1000₪ יעלה גם במוסך כללי.

אז בוא נעשה חשבון.

נוזל גיר CVT לרכב הזה עולה 420₪ ל 4 ליטרים.

שמן מנוע 120? איכותי גם באוטו דיפו עולה עכשיו מעל 150₪.

מסנן שמן , נגיד 50₪.

בלמים קדמיים של HI-Q

110₪ רפידות, 250₪ צלחות.

מסנן דלק תחליפי ברכב הזה אני לא יודע כמה עולה , אמרת 250₪? לא נראה לי,  אבל ניחה...

הגעת ל 1200₪ חלפים.

כדי לבצע את כל העבודה הזאת, צריך לקנות לא מעט כלים. 

ואם כדי להחליף מסנן דלק צריך לפרק מיכל דלק,  אז זאת חתיכת עבודה.

אז הולכים למוסך כללי , אני כותב מחירים של עבודה במינימום:

טיפול 250₪

החלפת בלמים 200₪

החלפת שמן גיר 200₪

החלפת מסנן דלק ( תלוי בכמות העבודה) , יכול להיות 200₪ ויכול להיות הרבה יותר.

החלפת נוזל בלמים (חלקית)

250₪.

1300₪ כולל מע"מ רק על עבודה .

אתה לא יוצא ממוסך זול, עם חלקים הכי זולים שמצאת בפחות מ 2500₪.

 

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 56 דקות, yulianx כתב:

 

אני לא רציתי להתחיל לחפש לבד חלקים במיוחד לא דברים כמו פילטר דלק. 

כמו שאמרתי למעט הטיפול הזה, הטיפולים מבוצעים במורשה כללי אז המחירים ממוצעים.

מי שלא מחפש לבד, משלם יקר.

לפני 23 דקות, vladclar כתב:

@shha

כתבת בהודעה הראשונה שלך ש 1000₪ יעלה גם במוסך כללי.

אז בוא נעשה חשבון.

נוזל גיר CVT לרכב הזה עולה 420₪ ל 4 ליטרים.

שמן מנוע 120? איכותי גם באוטו דיפו עולה עכשיו מעל 150₪.

מסנן שמן , נגיד 50₪.

בלמים קדמיים של HI-Q

110₪ רפידות, 250₪ צלחות.

מסנן דלק תחליפי ברכב הזה אני לא יודע כמה עולה , אמרת 250₪? לא נראה לי,  אבל ניחה...

הגעת ל 1200₪ חלפים.

כדי לבצע את כל העבודה הזאת, צריך לקנות לא מעט כלים. 

ואם כדי להחליף מסנן דלק צריך לפרק מיכל דלק,  אז זאת חתיכת עבודה.

אז הולכים למוסך כללי , אני כותב מחירים של עבודה במינימום:

טיפול 250₪

החלפת בלמים 200₪

החלפת שמן גיר 200₪

החלפת מסנן דלק ( תלוי בכמות העבודה) , יכול להיות 200₪ ויכול להיות הרבה יותר.

החלפת נוזל בלמים (חלקית)

250₪.

1300₪ כולל מע"מ רק על עבודה .

אתה לא יוצא ממוסך זול, עם חלקים הכי זולים שמצאת בפחות מ 2500₪.

 

 

אתה לא הולך למוסך כללי ומשלם גם על טיפול וגם על החלפת כל חלק בטיפול ..

החלפת צלחות ורפידות (קדימה או אחורה)  150 שקל, עבודה של 10 דקות גג (אגב הם סתם מוציאים ומחליפים בלי לנקות, בלי לגרז' מובילי קליפר או את גב הרפידות, כך שאני לעולם לא הייתי עושה אצלם, גם במוסך מורשה יבואן. ראיתי איך הם עושים והספיק לי).

החלפת שמן מנוע+ שמן גיר זה גם 10 עבודה עושים ביחיד בו זמנית. עוד 150 שקל גג, וזה הרבה. להחליף פילטר דלק לא צריך לפרק מיכל דלק. במקרה הכי גרוע, אם זה פילטר טבול, אז צריך לפתוח מכסה שדרכו מחליפים את הפילטר. במקרה כזה 150-200 שקל.

בד"כ באים למוסך אומרים להם מה צריך לעשות ומסכמים על מחיר גלובלי. בס"כ טיפול שגרתי, אין כאן דיאגנוסטיקה, או תקלה מסובכת.

ואגב, אני לא קונה חלקים זולים, אלא איכותיים ומחליף לבד. איכותי הוא ממש לא חלק שהיבואן מכר לך, כי היבואן קונה מספק בזול ומוכר לך ביוקר, ובמוסך אתה אף פעם לא יודע מה שמו לך, איזה שמן או איזה צלחות.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, shha כתב:

יקר רצח. אילו רכשת את החלקים לבד לא היה עובר את ה 1000 שקלים, וסביר שפחות מכך. העבודה עצמה פשוטה וניתנת לביצוע לבד, או במוסך כללי ולא צריכה לעלות יותר מ 500 שקל. הלכו 4000 שקלים לפח. לשלם 5300 שקל לטיפול שגרתי עבור רכב שעולה 15,000 שקל, או פחות , זה פשוט טעות.

 

 

  • המחיר של הטיפול הוא לא נמוך, אבל זה מחיר סביר לטיפול גדול בחברה עם חלקים מקוריים.
  • המחירון של הרכב לא רלוונטי - גם אם הרכב שווה 15 אש"ח, איך זה בדיוק אמור להשפיע על מחירי חלקים או עבודה?! אם פירוק של מסנן דלק דורש 3.5 שעות עבודה, זה לא מעניין אף אחד כמה הרכב שווה.
  • כשמטפלים במוסך מורשה יש ערך מוסף של שקט נפשי וידע מקצועי של מוסך מורשה, זה שווה הרבה כסף,בטח כשהרכב משרת את בת הזוג

הרכב הפגין עד עכשיו אמינות מופתית - לא הייתי מכניס כזה רכב להחלפת שמן גיר במוסך כללי, פשוט לא.

 

 

 

 

לפני שעתיים, shha כתב:

יקר רצח. אילו רכשת את החלקים לבד לא היה עובר את ה 1000 שקלים, וסביר שפחות מכך. העבודה עצמה פשוטה וניתנת לביצוע לבד, או במוסך כללי ולא צריכה לעלות יותר מ 500 שקל. הלכו 4000 שקלים לפח. לשלם 5300 שקל לטיפול שגרתי עבור רכב שעולה 15,000 שקל, או פחות , זה פשוט טעות.

 

 

אין לי מושג איזה חלקים אתה קונה לרכב שלך, ואיפה אתה מטפל,

אבל לקבוע ש"הלכו 4,000 שקלים לפח" זה ממש לא רציני, למעשה זה משהו שמתאים לתגובות שהיו מגיעות בעבר בתחילת החופש הגדול. 

בשלב הזה של החופש (27.8) אפילו הנובים שלא סיימו את לימודיהם התיכוניים,

כבר היו מבינים ש-1,300 ש"ח זה לא מחיר ריאלי לטיפול וחלפים, גם לא למי שמתנייד בקורקינט חשמלי.  

 

 

  • אהבתי 1

-

פורסם (נערך)

כל מוסך מורשה משרד התחבורה,  שרוצה להתקיים ולא לסגור, מתמחר את העבודה כמו שרשמתי.

לא מכיר אף מוסך שמסכם מחיר גלובאלי.

יש טיפול בסיסי שכולל החלפת שמן מנוע+ מסנן שמן.

כל עבודה מעבר לזה מתמחרים בניפרד. 

את המחירים רשמתי, אין לי מה להוסיף. אולי אם תביא את כל החלפים משלך, כנראה יעלו את מחירי העבודה, כי המוסך לא מרוויח שקל על החלפים ( בדרך כלל זה כן חלק מהרווח).

אולי התכוונת למוסך מדרכה....

יש גם אנשים שעדיין ממשיכים לנסוע למקומות שאסור לנסוע,  כדי לתקן רכב בזול....

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, BEEKER כתב:

 

  • המחיר של הטיפול הוא לא נמוך, אבל זה מחיר סביר לטיפול גדול בחברה עם חלקים מקוריים.
  • המחירון של הרכב לא רלוונטי - גם אם הרכב שווה 15 אש"ח, איך זה בדיוק אמור להשפיע על מחירי חלקים או עבודה?! אם פירוק של מסנן דלק דורש 3.5 שעות עבודה, זה לא מעניין אף אחד כמה הרכב שווה.
  • כשמטפלים במוסך מורשה יש ערך מוסף של שקט נפשי וידע מקצועי של מוסך מורשה, זה שווה הרבה כסף,בטח כשהרכב משרת את בת הזוג

הרכב הפגין עד עכשיו אמינות מופתית - לא הייתי מכניס כזה רכב להחלפת שמן גיר במוסך כללי, פשוט לא.

 

 

 

 

 

אין לי מושג איזה חלקים אתה קונה לרכב שלך, ואיפה אתה מטפל,

אבל לקבוע ש"הלכו 4,000 שקלים לפח" זה ממש לא רציני, למעשה זה משהו שמתאים לתגובות שהיו מגיעות בעבר בתחילת החופש הגדול. 

בשלב הזה של החופש (27.8) אפילו הנובים שלא סיימו את לימודיהם התיכוניים,

כבר היו מבינים ש-1,300 ש"ח זה לא מחיר ריאלי לטיפול וחלפים, גם לא למי שמתנייד בקורקינט חשמלי.  

 

 

טוב, זו דעתך, זכותך. יש אלפי אנשים שמטפלים ברכבם לבד ויודעים שאתה טועה. 5,300 שקל גם עבור מוסך מורשה, זה יקר מאוד ובהחלט לא סביר. אולי 3000 למוסך מורשה זה סביר, אבל יקר. 5000 זה מטורף. ואני יודע כמה עולה לטפל במוסך מורשה יבואן. הייתי שפוט שלהם 7 שנים עד שהבנתי כמה הם גונבים את האנשים. למשל הם מוכרים לך חלק שעולה 300 שקל (כשאת קונה, להם זה עולה פחות) ב 3000 שקל. פי 10. אותו חלק בדיוק.

ברור שמחיר הרכב לא משפיע על מחיר הטיפול, אבל אדם הגיוני לא ישקיע שליש ממחיר הרכב בטיפול שגרתי, אלא יחפש דרכים שיוזילו לו את הטיפול, למשל רכישת החלקים לבד, או אם אתה קצת יותר מנוסה, למשל להחליף שמן ופילטרים לבד, כי זה מאוד פשוט ואתה יודע בדיוק מה שמת ברכב שלך, מה שאתה לא יכול לומר כשהטיפול נעשה במוסך.

וכשכתבתי הלכו 4000 שקל לפח, התכוונתי לכל מילה, מניסיון בשמונה השנים האחרונות של כמה חלקים צריכים לעלות בחנויות חלקים בארץ ובחו"ל.

אם בעיניך טיפול לקורקינט ב 1300 שקל זה סביר, אז זה מסביר הכל.

לפני כשעה, vladclar כתב:

כל מוסך מורשה משרד התחבורה,  שרוצה להתקיים ולא לסגור, מתמחר את העבודה כמו שרשמתי.

לא מכיר אף מוסך שמסכם מחיר גלובאלי.

יש טיפול בסיסי שכולל החלפת שמן מנוע+ מסנן שמן.

כל עבודה מעבר לזה מתמחרים בניפרד. 

את המחירים רשמתי, אין לי מה להוסיף. אולי אם תביא את כל החלפים משלך, כנראה יעלו את מחירי העבודה, כי המוסך לא מרוויח שקל על החלפים ( בדרך כלל זה כן חלק מהרווח).

אולי התכוונת למוסך מדרכה....

יש גם אנשים שעדיין ממשיכים לנסוע למקומות שאסור לנסוע,  כדי לתקן רכב בזול....

 

יצא לי לטפל במוסך כללי, אחרי שברחתי  ממוסך יבואן. סיכמתי איתם על 500 שקל (החלפת רפידות קדימה ואחורה, החלפת שמן מנוע ופילטר שמן, החלפת שמן גיר). אחרי שראיתי את העבודה שלהם הבנתי ש500 זה יקר מאוד עבור העבודה שהם עשו, אגב בצורה רשלנית ולא לפי הספר. את השמן ברקס הם רצו להחליף בכוסית בלבד , לכן אמרתי להם שלא יחליפו.

לידיעתך, רכב שהבעלים שלו מבצע עליו את הטיפולים השגרתיים בעצמו,  מתוחזק ברמה הרבה יותר גבוהה מאשר רכב שמטופל במוסך.

עריכה אחרונה על ידי shha
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

הכל נכון, חוץ מ 1000₪ שרשמת.

בהחלט ניתן לחסוך לא מעט במוסך כללי, אבל הטיפולים הספציפיים היו עולים בכל מוסך רשמי לפחות 2500₪, שזה חצי ממורשה יבואן.

לא כל אחד יכול וצריך לטפל לבד ברכב ( כולל התעסקות עם הבלמים), וטוב שכך.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני שעתיים, שביט כתב:

צריכת השמן זה דבר נפוץ באוטו הזה? 
למה בעצם האוטו מאבד שמן? אתה רואה איזו הזעה/ נזילה איפשהו?

לא שמעתי על מקרים כאלו או כתבות ברשת. הרבה מאוד רכבים כאלו כמו אטראג היו בליסינג/צבא ולא קראתי על מקרים.

אני לא רואה סימני הזעה או נזילה.

במוסך כללי שבו טיפלתי נאמר לי לעקוב ולא להתעסק עם זה במידה וזה לא מחמיר, בינתיים כבר שנתיים זה לא מחמיר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, yulianx כתב:

1000 שקל או פחות? בוא ניראה.

שמן איכותי נגיד אותו מחיר 180 שקל.

פילטר שמן מצאתי ב 70 שקל.

שמן גיר  באותה כמות- 630.

נוזל בלמים נגיד אותו דבר 24 שקל.

פילטר מזגן מצאתי ב 120 שקל.

פילטר דלק מצאתי ב eBay ב 310 שקל.

רפידות וצלחות נגיד 600 שקל כמו @vladclar ציין.

ונוזל שמשות עם תוסף דלק 110.

סך הכול 2000 שקל. עבודה לא תהיה 500 שקל על כזה טיפול. אז כן שילמתי יותר אבל גם במוסך כללי הטיפול לא היה בסדר גדול שציינת.

 

אל תבלבל אותו עם עובדות.

 

זה היקף עבודה של כמה שעות, החלפת שמנים, פילטרים, פירוק גלגלים, בלמים וכו'

ומוסך שמכבד את עצמו לא יגבה פחות מ- 2,000 ש"ח,

בטח למי שמביא חלקים בעצמו.

זה רכב שמשבית ליפט ליום עבודה שלם, והעסק צריך לתמחר את זה.

 

 

 

לפני כשעה, vladclar כתב:

 

בהחלט ניתן לחסוך לא מעט במוסך כללי, אבל הטיפולים הספציפיים היו עולים בכל מוסך רשמי לפחות 2500₪, שזה חצי ממורשה יבואן.

לא כל אחד יכול וצריך לטפל לבד ברכב ( כולל התעסקות עם הבלמים), וטוב שכך.

ניתן לחסוך, אבל לא חצי מהמחיר.

החלקים לבדם עולים 2,000 ש"ח,

ועבודה לא תעלה 500 ש"ח, גם לא אצל מכונאי שמשלים הכנסה בשעות הפנאי ויעלה את האוטו על מדרכה.

 

 

גם זמנו של פות"ש הוא יקר, כל ההתעסקות הזו של לאסוף חלקים יש לה עלות כספית,

גם השבתה של יום-יומיים היא קריטית, בטח כשהרכב הוא של בת הזוג.

 

 

 

 

.

עריכה אחרונה על ידי BEEKER

-

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...