Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 4 דקות, Night Driver כתב:

כי לא טסת 5 שעות כשלא נותנים לך לקום (תקופת הקורונה)

 

וואט דה?!

דווקא טסתי באחת הטיסות הראשונות שנפתחו אחרי הקורונה, לא זוכר כזה דבר, מצד שני היו רק 3 נוסעים על הטיסה (במקרה זה גם היה בראש השנה)

לפני 5 דקות, Night Driver כתב:

או שמישהו בטיסה של 5 שעות מקלף קלמנטינות (אחת זה היה הלוך והשניה חזור. כל הטיסה הייתי עסוק בלהגיד תודה שאין גויאבות בהולנד).

 

🤣 תן לי עשר קלמנטינות עם עוד 15 גויאבות על פני טונה אחת :P

 

פורסם

לגבי מקומות עם אקסטרה רום, בודק תמיד באתר seat guru יש מקומות יקרים שאתה יכול ליפול איתם קשות. כמו החצי מקום מרווח, רק שיש מולך דלת חירום. או דלת חירום מאחוריך ואז אי אפשר להשעין את הכסא, גם אם זה שלפניך נופל עליך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 2 דקות, KipodYam כתב:

לגבי מקומות עם אקסטרה רום, בודק תמיד באתר seat guru יש מקומות יקרים שאתה יכול ליפול איתם קשות. כמו החצי מקום מרווח, רק שיש מולך דלת חירום. או דלת חירום מאחוריך ואז אי אפשר להשעין את הכסא, גם אם זה שלפניך נופל עליך.

 

 

זהו שידעתי שביציאת חירום אי אפשר להשעין את הכסא, זה פחות מזיז לי. לא ידעתי על האופציה הזו של אקסטרה לג (רגל אחת) רום.

פורסם
לפני 47 דקות, Igalz כתב:

במקרים שאני תיארתי, אני פעמיים קניתי כרטיסים במחיר יקר, כפול מהזולים, נטו בגלל זמנים שהיו נוחים לי, ובתמורה קיבלתי הזזה של הטיסה בדיוק לאותם זמנים זולים, מבלי לקבל פיצוי כספי (חוץ מהאפשרות לוותר כל הכרטיס לגמרי).

אז מה הקשר חיסכון?!

 

סטטיסטית, ההסתברות שזה יקרה בטיסה סדירה של חברת תעופה סטנדרטית נמוכה משמעותית. נכון שמדי פעם זה קורה גם בלופטהאנזה וכד', אבל לא ברמה של להפוך את זה לשיטה וכפי שתואר כאן הם גם מחזירים את הכסף במינימום התעסקות.

 

רוב סיפורי האימה התיירותיים בפורום מתחילים ב'מצאתי טיסה זולה/השכרת רכב זולה/מלון זול', ואליהם התייחסתי. אם המקרה שלך היה שונה אז הוא לא רלוונטי להערה שלי ולכן ההתעצבנות שלך אינה ברורה.

 

פורסם
לפני 15 דקות, Derish כתב:

רוב סיפורי האימה התיירותיים בפורום מתחילים ב'מצאתי טיסה זולה/השכרת רכב זולה/מלון זול', ואליהם התייחסתי

אין בשרשור הזה כאלו. או כמעט אין ולא באופן מובהק.

לפני 15 דקות, Derish כתב:

להערה שלי ולכן ההתעצבנות שלך אינה ברורה

אז אני אסביר בשמחה, 

מילא אתה בא להטיף בסגנון מגעיל ומתנשא, לזה אנחנו רגילים. אז אתה גם לא קשור. 

כאילו חיכית לשרשור טיסות זולות, וישבת על ההודעה הזו, אבל לא הגיע שרשור כזה, אז לא התאפקת ופרקת בשרשור לא קשור 🤣

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 24 דקות, flytomars כתב:

 

וואט דה?!

דווקא טסתי באחת הטיסות הראשונות שנפתחו אחרי הקורונה, לא זוכר כזה דבר, מצד שני היו רק 3 נוסעים על הטיסה (במקרה זה גם היה בראש השנה)

 

טיסה של טרנסאביה.

 

שילמתי על מושב עם מקום אבל המשענות קבועןת ולי יש בעיה לשבת 5 שעות רצוף בגלל אגן מרוסק.

 

אפילו לשירותים מחכים בישיבה וכל פעם אחז מתיעשב ואחד קם.

לפני 24 דקות, flytomars כתב:

🤣 תן לי עשר קלמנטינות עם עוד 15 גויאבות על פני טונה אחת :P

 

כל זמן שלא אכל גמבות אני יכול לשרוד את זה (אלרגי).

  • מבאס 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 12 דקות, Derish כתב:

 

סטטיסטית, ההסתברות שזה יקרה בטיסה סדירה של חברת תעופה סטנדרטית נמוכה משמעותית

לא יודע מה נדפק בעולם התעופה אבל בזמן האחרון זה קורה להמון חברות. אפילו אמירייטס ניסו לעשות לי טריק דומה בקונקשיין שיש לי בדובאי בסוף אוקטובר. אפילו לא הציעו החזר כספי, כלום. פשוט שלחו מייל "הטיסה שלך השתנתה, שא ברכה"  רבתי איתם שעה וחצי בטלפון, מול 3 נציגים, עד שהחליפו לי את הכרטיס חזרה לטיסה עם קונקשיין כפי שהזמנתי. פשוט שיטת מצליח.

ואלו לא כרטיסים זולים בכלל. 1300דולר הכרטיס, בדיוק כפי שדוד דריש ציווה.

 

אתמול חזרתי מרומניה עם טיסת אלעל, בתור לגייט התפתח דיון בין קבוצת נוסעים בדיוק על זה, לכולם היו דוגמאות בשפע, על כל מיני חברות.

יום טוב גם לך

פורסם

מנצל שרשור - ביטוח טיסה -  מנסה להבין אם ביטוח צד ג כחלק מביטוח טיסה - מכסה נזק של תאונת דרכים לצד ג - דהיינו רכב נוסף בתאונה.

כי בפוליסה יש פה החזקה של חבות עקב שימוש בכלי רכב.

נסיעה משפחתית .

בארץ בביטוח רכב, יש לי צד ג לדעתי של מיליון, אולי שני מיליון.

זה סכום נמוך לדעתי - במיוחד 250$K אם מעורב נזק לתשתיות + נזק לרכב נוסף - עלול בהחלט ממש לא להספיק. בארץ לא באמת תובעים על נזק לתשתיות. מניח שבחול תובעים גם תובעים.


image.thumb.png.9427367f4e27abd466eda5490fb41871.png

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Igalz כתב:

אין בשרשור הזה כאלו. או כמעט אין ולא באופן מובהק.

 

כאילו חיכית לשרשור טיסות זולות, וישבת על ההודעה הזו, אבל לא הגיע שרשור כזה, אז לא התאפקת ופרקת בשרשור לא קשור 🤣

 

מרפרוף על שלושת העמודים אני רואה אותך שהזמנת מוויז אייר (בלי קשר לשעות), פות"ש שהזמין טיסת שכר דרך צד ג', ועוד מישהו שהטיסה שלו הייתה עם סאן-דור/קבלן משנה. אני מבין שמאז השבעה באוקטובר אין כ"כ אופציות מלבד אלעל, אבל חלק מהסיפורים האלה הם מלפני המלחמה ובהסתכלות רחבה יותר היו יכולים להימנע ע"י בחירה בחברות תעופה רציניות יותר כשעוד היו כאלה.

 

הערתך האחרונה לגבי זה שהתופעה הופכת לנפוצה גם אצל השחקנים הגדולים (כמו אמירייטס) מחדשת לי, כך שאני לא ממהר לשלול אותה - ימים יגידו אם באמת מדובר בשיטה שהופכת לנפוצה בעולם. אמנם אני כבר לא עובד בשטח +200 יום בשנה כמו בעבר, אך אני עדיין טס לפחות כמה פעמים ברבעון ובינתיים טרם נתקלתי בזה, לפחות בגבולות אירופה או על קווים סדירים לארה"ב. איחורים של שעה-שעתיים הפכו לצערי לנורמה אצל כולם, אבל דחייה כמו שאתם מתארים פה עדיין לא חוויתי בכמעט עשרים שנה של נסיעות בינלאומיות, למעט בטיסה של וויז אייר מת"א לברצלונה לפני כשנה שבוטלה משום מקום.

 

כנראה שישראל היא פשוט מטרה נוחה, משום שלא משנה איך מתייחסים ללקוחות בה - הם יתלוננו בפורום, יכתבו בפייסבוק, אבל עדיין יחזרו.

 

עריכה אחרונה על ידי Derish
פורסם
לפני 17 דקות, Derish כתב:

מחדשת לי, כך שאני לא ממהר לשלול אותה - ימים יגידו אם באמת מדובר בשיטה שהופכת לנפוצה בעולם. אמנם אני כבר לא עובד בשטח +200 יום בשנה כמו בעבר, אך אני עדיין טס לפחות כמה פעמים ברבעון ובינתיים טרם נתקלתי בזה, לפחות בגבולות אירופה

קרה לי בכמה טיסות של לופטהנזה בזמן האחרון ולבת שלי בסוויס.

 

השיא היה בטיסה מדיסלדורף למינכן עם גרמן ווינגז 

 

סיימתי יותר מוקדם אז הגעתי לדה קצת קודם. הציעו לי טיסה יותר מוקדמת בשעה וכמובן ששמחתי על זה.

 

כשאני עוד בעלייה למטוס קיבלתי מייל שהם מתנצלים, הטיסה המקורית (שהיתה אחרונה לאותו היום) בוטלה ושהם מזכים אותי.

 

שלחתי להם תשובה שאני על טיסה קודמת ושלא מגיע לי החזר אבל הם בכל זאת החזירו את מחיר הכרטיס.

 

מצד אחד אם הייתי צריך באמת להיות על הטיסה הייתי נתקע אבל מצד שני אי אפשר לבוא בטענות על טיסה חינם. 

 

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני כשעה, Derish כתב:

אני רואה אותך שהזמנת מוויז אייר

קוריוז נוסף לגבי הכרטיסים של וויזאייר, אחרי שהם עשו לי את התרגיל עם ההזזת שעות, ביטלתי את הכרטיסים, לקחתי את הכסף, והזמנתי את אותם הכרטיסים באלעל במחיר נמוך בכ100 יורו. אז וויז כבר לא הולך עם זול בימינו. 

גם הכרטיסים שקניתי איתם לבודפשט לשבועות היו יקרים להחריד (וכמובן זזו).. אבל לא הייתה אלטרנטיבה.

 

סאןדור זה גם לא בהכרח כרטיסים זולים, זה מחיר של אלעל, פשוט לטיסות צ'רטר ליעדים שאלעל לא טסה אליהם בשוטף, או טיסות סופ"ש.. לפחות כך זה בנסיון שלי.

יום טוב גם לך

פורסם
בתאריך 20.7.2024 בשעה 19:18, hans כתב:

לא קשור לישראל, זה העולם הנוכחי.

 

הייתה לי טיסה לחורף באיזיג'ט, עדכנו את שעת הטיסה והייתה לי זכות מלאה (ואוטומטית) לבטל הכל, לקבל החזר או וואו'צר עם תוספת של כמה אחוזים כפיצוי.

 

ביטלתי מהחשש שהם לא יחזרו, והחלטתי להזמין בחברת תעופה אחרת אבל האופציה קיימת על שינוי שעה.

קרה לי גם בריינאיר וגם בוויז, עם זכויות ביטול.

 

אגב, בחברה הישראלית אלעל, משלם הון תועפות, כשאני נוסע עם עגלה + כיסא בטיחות לרכב, אני צריך לשלם על אחד מהם ככבודה (מזוודה) בעלות מלאה.

 

נסעתי עם איזיג'ט - לא היה דבר כזה, זה חלק מהציוד שלוקחים עם ילדים ללא תשלום נוסף.

כנ"ל עם אלאיטליה.

 

רק בגלל האי וודאות הזמנו איתם, וזאת תהיה הפעם האחרונה.

בתאריך 20.7.2024 בשעה 19:18, hans כתב:

לא קשור לישראל, זה העולם הנוכחי.

 

הייתה לי טיסה לחורף באיזיג'ט, עדכנו את שעת הטיסה והייתה לי זכות מלאה (ואוטומטית) לבטל הכל, לקבל החזר או וואו'צר עם תוספת של כמה אחוזים כפיצוי.

 

ביטלתי מהחשש שהם לא יחזרו, והחלטתי להזמין בחברת תעופה אחרת אבל האופציה קיימת על שינוי שעה.

קרה לי גם בריינאיר וגם בוויז, עם זכויות ביטול.

 

אגב, בחברה הישראלית אלעל, משלם הון תועפות, כשאני נוסע עם עגלה + כיסא בטיחות לרכב, אני צריך לשלם על אחד מהם ככבודה (מזוודה) בעלות מלאה.

 

נסעתי עם איזיג'ט - לא היה דבר כזה, זה חלק מהציוד שלוקחים עם ילדים ללא תשלום נוסף.

כנ"ל עם אלאיטליה.

 

רק בגלל האי וודאות הזמנו איתם, וזאת תהיה הפעם האחרונה.

×
×
  • תוכן חדש...