Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אז אחרי בערך 4 שנים שלא טסנו, הילדים טיפה גדלו והחלטנו שהגיע הזמן.

מלאי ציונות החלטנו לרכוש כרטיס טיסה מחברה ישראלית, סתם משהו ברוח התקופה (בכל הטיסות האחרונות נמנעתי מכך).

כניראה שהסיבה הייתה מוצדקת.

 

עדכנו לנו את שעות הטיסה, במקום יציאה ב 8:25 לשעה 14:30, מעל 8 שעות.

בחזרה עדכנו משעה 11:00 לשעה 16:55.

 

האם יש חוק כלשהו שמגן עליי? חיפשתי במרשתת ולא באמת הצלחתי להבין שום דבר.

ההודעה בדבר השינוי כמובן הגיעה מראש (כבר פעמיים). אבל מרגיש חתול בשק - קונים x מקבלים ז.

 

יש משהו לצידי בנושא הזה? באמת שלא הצלחתי להבין.

פורסם

ברוך הבא לשנת 2024.

בגדול, כלום.

לא קשור לישראל, זה העולם הנוכחי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

בדרך כלל אתה מקבל את האפשרות לבחור טיסה אחרת (על בסיס מקום פנוי) או לבטל ולקבל את כספך/זיכוי.

וויז כבר הזיזו לי שעות שלוש פעמים לאותה טיסה. ניצלתי את אחת הפעמים לבחור יום אחר שבמקור עלה משמעותית יותר, אבל השעות עדיין דפוקות. טוב שהמלונות היו מוזמנים עם אפשרות ביטול חינם - שיניתי בהתאם. גם דאגתי לקחת לילה ראשון ואחרון קרוב לשדה כדי לא לנהוג באמצע הלילה.

עריכה אחרונה על ידי A_lex
פורסם

קצת חשבון: מ-8:25 ל-14:30 זה 6:05 שעות. 

מתי הטיסה? כי אם יותר משבועיים אתה זכאי לבטל את הכרטיסים ללא פיצוי.

חוק טיבי

אגב, ככל שהחברה יותר קטנה הסיכוי לתקלות יותר גדול, כי יש פחות גמישות תפעולית.

וכפי שציין @A_lex לינה בלילה הראשון והאחרון סמוך לנמה״ת

גמישות מרבית בהזמנת שירותים, גם אם משלמים פרמיה.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפני הכל, בעקבות מקרה דומה של חבר בעבודה - סגרת טיסה סדירה באתר של חברה ישראלית אלעל/ישראייר/ארקיע ונתקלת בבעיה או שסגרת איזה צ'רטר דרך גוליבר/דקה 90 משהו כזה ונתקלת בבעיה?

הטיסות האחרונות שלי היו דרך אל על, באמת שהיה סבבה לגמרי. 

פורסם

יש חברות שבהן השינויים הללו הפכו לשיטה ממש. 

פתחתי לפני כמה חודשים שרשור על וויז אייר, שבאופן שיטתי מוכרים כרטיסים יקרים לשעות נחשקות ואז מזיזים לשעות דפוקות. לפחות יש אפשרות לבטל את הכרטיס ולקבל את הכסף חזרה... לא תמיד זה מעודד.

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

@sperial אכן, 6 לא 8. לא ברור מה קרה לי בספירה.

 

הטיסה ב 11 לאוגוסט, נרכשה דרך קשרי תעופה.

לגבי החוק - האם מדובר בטיסה שהמריאה באיחור?  שינוי בתנאי הכרטיס? הנפקת כרטיס לטיסה שמועדה לא אושר מראש? כל השלושה?

 

מה שמציק זה שבאותה חברה היו באותם ימים כמה טיסות, בחרנו מראש את זו המוקדמת יותר, שגם עלתה יותר, וכניראה שאיחדו את הטיסות.

@Igalz כניראה שזו באמת שיטה.

 

שמתי לב שהטיסה מוגדרת כטיסת שכר, כלומר לא סדירה (?).

עריכה אחרונה על ידי yaniv572
פורסם

11 באוגוסט? יש עוד 22 יום. אתה לא זכאי לשום פיצוי. אאל״ט אתה זכאי לביטול והחזר כספי או להחלפת הטיסה, לא יכול להגיד לך באיזה תנאים.

 

אני מנחש שזו ארקיע, יש לה נטיה מובהקת לשינוי תוכניות.

 

לגבי שכר - ממי רכשת את הטיסה? האם לא התכוונת לכך שהיא מבוצעת במטוס שכור מחברה אחרת?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 37 דקות, sperial כתב:

11 באוגוסט? יש עוד 22 יום. אתה לא זכאי לשום פיצוי. אאל״ט אתה זכאי לביטול והחזר כספי או להחלפת הטיסה, לא יכול להגיד לך באיזה תנאים.

 

אני מנחש שזו ארקיע, יש לה נטיה מובהקת לשינוי תוכניות.

 

לגבי שכר - ממי רכשת את הטיסה? האם לא התכוונת לכך שהיא מבוצעת במטוס שכור מחברה אחרת?

 

אתה צודק בחברה.

אנסה מחר להתקשר ולראות מה ניתן לעשות.

ההודעה על השינוי הגיעה ב 10 לחודש. לפני כן הייתה עוד הודעת שינוי.

ה 10 לחודש היה יום ניתוח של הבן שלי (הכל עבר בשלום) וברח לשנינו מהראש ההודעה הזו, קיבלנו אותה שהוא היה בהתאוששות אז דיי התעלמנו.

פורסם

הילד טס איתכם? אם כן, עליך לבדוק האם הוא יכול לטוס והאם הוא מכוסה ביטוחית.

אם יש בעיית ביטוח כנראה שאתה יכול לנצל את האירוע כדי לבטל את הטיסה.

בריאותֶשלמה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, yaniv572 כתב:

@sperial אכן, 6 לא 8. לא ברור מה קרה לי בספירה.

 

הטיסה ב 11 לאוגוסט, נרכשה דרך קשרי תעופה.

לגבי החוק - האם מדובר בטיסה שהמריאה באיחור?  שינוי בתנאי הכרטיס? הנפקת כרטיס לטיסה שמועדה לא אושר מראש? כל השלושה?

 

מה שמציק זה שבאותה חברה היו באותם ימים כמה טיסות, בחרנו מראש את זו המוקדמת יותר, שגם עלתה יותר, וכניראה שאיחדו את הטיסות.

@Igalz כניראה שזו באמת שיטה.

 

שמתי לב שהטיסה מוגדרת כטיסת שכר, כלומר לא סדירה (?).

שים לב שזה מה ששאלתי כמה תגובות לפני.

הוא סגר דרך גוליבר, הזיזו לו שעות והחליפו חברה (!), טענו שיש סעיף בחוזה שמאפשר להם את זה.

פורסם

לפחות הודיעו חודש מראש. 

לפני שבועיים טסתי עם אל על, כלומר סאן דור, כלומר קלאסג'ט ללרנקה. 

שעה לפני שיצאנו לשדה הודיעו על דחיה מ 1445 ל 1730, אחכ ל 1830, אחכ ל 1845.

בסוף נחתנו בקפריסין ב 2030.

עד שהגענו למלון כבר היינו סחוטים רעבים ועצבניים. 

בחזור קמנו ב 6 לטיסה ב 940, טוב שבדקתי את הג'אנק מייל, כי שוב הטיסה נדחתה ל 1325, לפחות המראנו ב 1345.

בקיצור מעצבן מאוד, ואכן, יש חברות שזה שיטתי אצלן. 

 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

זו תופעה רווחת בזמן האחרון.

 

לי הזיזו טיסה חזרה ממינכן פעמיים. בהתחלה הזיזו מחשירה שנוחתת ב 8 בערב לחניית ביניים ובהמך לטסה שמגיעה ב 4 בבוקר אחרי שני קונקשנים.

 

וזו לא חברה ישראלית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 9 שעות, sperial כתב:

הילד טס איתכם? אם כן, עליך לבדוק האם הוא יכול לטוס והאם הוא מכוסה ביטוחית.

אם יש בעיית ביטוח כנראה שאתה יכול לנצל את האירוע כדי לבטל את הטיסה.

בריאותֶשלמה.

 

הכל היה מתוכנן, אין מניעה לטוס חודש לאחר הניתוח(הקטנת 3 שקדים), תודה על הדאגה.

 

הכרטיס לא נרכש ישירות מישראייר. 

יש גם טיסה של בלו-בירד באותו היום, בשעות טובות יותר (פחות טובות ממה שרכשנו בהתחלה...), מניח שזו נבלה וזו טרפה, אבל אבדוק אם אפשר לשנות את הכרטיס.

פורסם

לא קרה לי עם בלובירד שטיסה יצאה בזמן.

אם כבר מתעללים בך לפחות שהצוות יבין את הקללות בעברית. אחרת מה הפואנטה להתעצבן?

  • מצחיק 1
  • מבאס 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...