Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלשום קיבלתי מייל מלופטנזה שהטיסה שלנו בעוד חודשיים בחזור הוקדמה ב-10 דקות לעומת הזמן המקורי😆

  • מצחיק 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני 4 שעות, Derish כתב:

מה ידוע לכם על הביצועים של ארקיע לאחרונה? אני שוקל להביא את אמא דריש לביקור בברצלונה ותוהה אם הם אמינים מספיק (בלי קשר לזה שאני אישית לא אוהב לטוס איתם).

 

מלבד החברות הישראליות אני רואה שגם vueling ו-bluebird טסות על הקו הזה, אבל יש לי נסיון גרוע עם שתיהן ולכן ההתלבטות היא בין ארקיע לאלעל.

 

ארקיע מאוד בעייתיים מבחינת שמירת לו״ז. כנראה שהאמינים ביותר הם אלעל.

לפני 3 שעות, fatboy1340 כתב:

שלשום קיבלתי מייל מלופטנזה שהטיסה שלנו בעוד חודשיים בחזור הוקדמה ב-10 דקות לעומת הזמן המקורי😆

פעם אבא שלי היה צריך להשתתף בטקס בעירייה גרמנית די גדולה. ההנחיה היתה להגיע בשעה 4, פלוס מינוס 15 שניות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אכן, רקורד מרשים יש לטיסה הנ"ל. נראה שהיא פשוט יוצאת בשעות רנדומליות, כשהמוזה שורה על הטייסים. מעניין מה קרה ביום חמישי שגרם לה לחזור לנתב"ג אחרי 24 דקות.🤔

 

Screenshot_20240725-093530_Firefox.jpg

 

מצד שני, גם הרקורד של אלעל על הקו הזה לא מרשים במיוחד כשמסתכלים על הטיסה שאמורה לצאת ב- 17:30 מדי יום.

 

Screenshot_20240725-094820_Firefox.jpg

 

עריכה אחרונה על ידי Derish
פורסם
לפני 24 דקות, Derish כתב:

מעניין מה קרה ביום חמישי שגרם לה לחזור לנתב"ג אחרי 24 דקות.

הטייס השאיר אורות דולקים באוטו אז חזר לכבות.

 

  • מצחיק 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...